Italská vášeň pro design
Na počátku značky s řemeslně zpracovaným nábytkem byla vize zakladatele Lorenza Dimagliho, který se inspiroval klasickým italským elegantním stylem a tradičními technikami. Vytvořil nadčasové kolekce, ve kterých se spojuje funkčnost, odolnost materiálů a luxusní design. Svou činnost se rozhodl přemístit do pulsující a zároveň historické Bukurešti, kde vybudoval centrum své globální franšízové značky. Kolekce vyjadřují svým pojetím italskou reprezentativnost a zpracování je zaměřeno na pečlivé provedení detailů. V Divani & Sofa' kladou důraz také na ekologii a bezpečnost, což potvrzuje hned několik certifikací ISO.
Nadčasovost, kvalita použitých materiálů a řemeslné zpracování nábytku franšízové pobočky předurčuje k obchodnímu úspěchu jak u náročnější soukromé klientely, tak i v gastronomických provozech, hotelech, veřejných a komerčních prostorech. Zkrátka všude tam, kde kromě reprezentativního vzhledu musí vybavení potřeba odolávat opotřebení a vytvářet reprezentativní dojem po dlouhé roky. V zahraničí se Divani & Sofa' mohou pochlubit referencemi pro značky jako Hilton, Four Seasons a InterContinental.
Pro vstup značky na náš trh franšízor hledá osobnosti, které mají dobrou znalost angličtiny a dovedou tuto příležitost podnikatelsky uchopit, a to jak obchodně, tak i manažersky. Výhodou pro spolupráci jsou zkušenosti například z realit, maloobchodu a zájem o design. Franšízor uvádí, že už v prvním roce jejich franšízanti dosahují výnosů kolem dvou milionů euro a další tři roky rostou tempem 30 % nad tuto částku. Obvyklá doba návratnosti investice je 12 až 16 měsíců. Aby těchto cílů budoucí franšízant dosáhl, je potřeba dodržet zásady pro strategický výběr provozovny u hlavních tahů silnic a jiných dobře viditelných oblastí, na reprezentativní adrese a s dostatečným počtem parkovacích míst. Dále bude potřebovat silný marketing a zajištění zákaznického servisu včetně konzultace návrhů. V těchto bodech franšízor samozřejmě poskytuje své know-how, školení a veškerou podporu.
Pokud jde o náklady, franšízant potřebuje showroom alespoň 700 m2 a skladovací prostor by měl být přibližně 1000 m2. Dále potřebuje zakoupit zboží, dekorace a další náležitosti. Zhruba jej čeká investice od 100 000 do 200 000 euro za vybavení showroomu a skladové zásoby zhruba za 60 000 euro. Franšízorovi odvádí jednorázový poplatek. Také je nutné mít finanční rezervy na platy pro prodejní konzultanty, marketing a logistiku s montážními službami.
Design pro velké značky / Nábytkem od Divani & Sofa' vybavily své hotely světové značky a potenciál v B2B má i v Česku.
PŘEČTI ČLÁNKY
Solodoor plánuje další růst
/08.08.2025
„Nejcennější, co nabízíme, je prověřený franšízový koncept, díky kterému jsme pomohli mnoha lidem stát se úspěšnými podnikateli,“ říká v rozhovoru ředitel společnosti Martin Kupka.
Franšízová síť prodejen dveří a zárubní roste počtem poboček i obratem. Kde je místo pro nové franšízanty?
„Jsme aktuální dvojkou na trhu. Obrat máme stejný i přes 30 % pokles stavebnictví,“ říká Ing. Petr Holý, obchodní ředitel franšízové sítě Otherm.
LUXURY FURNITURE je vlastníkem společnosti DIVANI&SOFA', špičkového nábytkového showroomu, který se specializuje na moderní, přizpůsobitelný a ekologický nábytek.
Na český trh vstupuje DPE International, která staví rodinné domy. Naučí to i franšízanty bez zkušeností z oboru.
Nejčtenější
Vůně kvalitní kávy a úspěchu
/10.01.2017
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Zájem o zakládání nových podniků již delší dobu roste. Data ukazují, že čísla převyšují i rekordní loňský rok. Pozornost si získává i trh s franšízami a to nejen u zdejších značek.
Slovenská síť Mr. Kebab hledá master-franšízanta pro český trh. Detaily spolupráce a plány expanze přibližuje zakladatel značky Ľubor Lelovits.
Franšízing představuje jedinečný obchodní model, který nabízí významné výhody franšízorům i franšízantům. Jaké to jsou?
Populární na fóru
Nový tip na podnikání
Dánská značka nábytku pro děti Flexa míří do Česka. Chce vybudovat síť prostřednictvím franšízantů. Co myslíte, jak se jí povede v přímém souboji s...
Mezera na trhu?
p.Plesník můžete mi zavolat či napsat,potřeboval bych poradit.děkuji 602369757
Kde je mezera na trhu?
Pokud je tento systém na cestě zlepšit podmínky k podnikání v České rebublice, tak jim jen tleskám. jen vezměte v potaz, že malé firmy mají malé tj. nízké finanční...
Kde je mezera na trhu?
Komentář