Century 21 inspiruje
Century 21 patří k franšízám s nejdelší tradicí vůbec – ve světě působí od začátku 70. let a její síť zahrnuje téměř 90 zemí celého světa. U nás působí patnáctým rokem a značku zastupuje bezmála 70 poboček. Specifikem jejich nabídky je zaměření na luxusní nemovitosti a díky mezinárodnímu propojení také na prodej zahraničních nemovitostí, u nichž v poslední době narůstá poptávka.
Součástí marketingové a obchodní strategie Century 21 je znalost aktuálních trendů, k čemuž v posledních letech znalost AI bezpochyby patří. V praxi si makléři z Century 21 ověřili, že zvládnutí AI je v jejich oboru cestou ke zvýšení efektivity práce, a o své zkušenosti se podělili na akci měsíc.ai. Century 21 patří také ke členům České asociace umělé inteligence, která tuto akci pořádá, a současně je partnerem této konference. V AI hubu na Rohanském náměstí v Karlíně se během října setkávají odborníci z nejrůznějších oborů od kreativní přes obchod, IT, stavebnictví až po zákaznickou podporu a neziskový sektor. Z oblasti realitního trhu se představila s tématem AI pro realitní makléře Petra Kovandová z Century 21. Věnovala se zde otázkám, jak využít AI technologie pro automatizaci úkolů, analýzu trhu, predikci cen nemovitostí a zefektivnění komunikace se zákazníky. Nabídla také praktické tipy, jak umělá inteligence může optimalizovat analýzy velkých dat, personalizované marketingové kampaně a přípravu inzerátů pro realitní weby.
To nejdůležitější v každé franšízové síti je ale samozřejmě intenzivní práce na budování nových poboček – díky hustému mezinárodnímu pokrytí mají jednotlivé kanceláře možnosti spolupráce na hledání optimální nabídky pro klienty a celkové reprezentativní portfolio. V poslední době se Century 21 může pochlubit například otevřením pobočky v Chomutově nebo Svitavách. Franšízant nové svitavské kanceláře Century 21 4Plus Robert Müller byl nejprve makléřem a nyní se rozhodl pro vlastní podnikání pod touto značkou. Vstup na trh svitavské pobočky je spojen se zastupováním v prodeji luxusních bytů v Rezidenci Tiskárna v centru města.

PŘEČTI ČLÁNKY

Realitní trh v porovnání s Evropou a Amerikou i metody moderního prodeje nemovitostí popisuje Mgr. Tomáš Jelínek, CEO franšízové společnosti Centrury21.
Realitní trh nabízí podnikatelské příležitosti neustále. Zároveň se ale jedná o silně konkurenční prostředí. S podporou franšízového partnera se v něm uspět dá.
V okresních městech vidí realitní franšíza Century 21 velký potenciál. Během června zahájily provoz pobočky v Praze a Ostravě.
„Současná situace nahrává makléřům, kteří dokáží dát přidanou hodnotu celému procesu prodeje nemovitosti," prozrazuje Tomáš Jelínek, ředitel Century 21 Česká republika.
„Naším cílem je stát se do pěti let největší společností zaměřenou na komplexní majetkové poradentství," říká Tomáš Jelínek ředitel Century 21 Česká republika.
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Logistika, přeprava, tisk a marketing na jednom místě. Franšízová síť s touto kombinací uspěla už v 50 zemích světa. Nyní hledá franšízanty také pro český trh.
Špagetka je franšíza s čerstvými těstovinami, kávou a zmrzlinou má originální receptury i způsob lokace trucků. Jak tento koncept funguje v praxi?
Poptávka po úklidových, stěhovacích a řemeslných službách je velká. Jak z této situace těžit vysvětlí Jiří Bártík, obchodní manažer mezinárodní franšízové sítě Extra Services.
Populární na fóru
Jsme obchodníci, ne prodavači
Přidávám se k názoru… Nedávno jsem řešil prodej nemovitosti, nejdřív jsem hledal spolehlivou realitku- první zádrhel, pak spolehlivýho makléře- druhý...
Jsme obchodníci, ne prodavači
Od pravniho servisu, přes ochotného maklere po financni poradenstvi. Spokojenost!
Jsme obchodníci, ne prodavači
Nepisu často do diskuzi, vlastne vůbec, ale se spolecnosti Century 21 jsem mela ty nejlepsi zkusensoti
Mobilní domy míří do Prahy
MARVEL MOBILNÍ DOMY otevře koncem června 2012 již svou pátou pobočku. www.marvel-mobilnidomy.cz
Naším dlouhodobým cílem je dosáhnout 30% podílu na realitním trhu
jsem zvědav, zda využijí také nové marketinfové produkty, např. slewowebů (xxxxxxxxxxxxx)*. *vzhledem k reklamnímu obsahu příspěvku byla jeho část redakcí...
Asociace bez dvou realitek
Mám s s firmou s panem Blažkem a firmou avion dost podobné zkušenosti.Nejdříve bylo vše v pořádku a poté co jsme složili kauci začali problémy.Ve smlouvě o pronájmu se...
Asociace bez dvou realitek
Dnešní realitky jsou vřed na lidech než jim dáte peníze za zprostředkování tak to jsou rektální alpinisti .Pak otočí o 180 stupnů a jste pro ně optížný hmyz ....
K EVROPĚ RK mě přivedla úplná náhoda
myslim si ze (xxxxxxxx)* neni dobry clovek. *vzhledem k přímému poškozování osoby bylo jméno redakcí FranchisingINFO.cz odstraněno.