Pizzerie v dobré kondici

360pizza sází na inovace / Pizzu si zákazníci mohou objednat prostřednictvím aplikace v samoobslužných kioscích. Plánují i pizzamaty.
pondělí
28.04.2025
Franšízová síť 360pizza nabízí rebranding stávajícím provozovnám. Jak změna pomůže efektivitě podnikání vysvětlí Markéta Krejčíková, manažerka pro rozvoj.
 

Co se skrývá pod názvem 360pizza?

Název 360pizza odkazuje na symbol „360 stupňů“. Tedy nejen na tradiční tvar pizzy, ale také na kompletní a komplexní zážitek z jídla, objednávky, ale celého přístupu značky k inovativní gastronomii. Naše zkušenosti jsou takové, že pokud u nás zákazníci pizzu ochutnají, většinou se vrátí. A kromě jiného, je naše pizza připravená do 360 vteřin. Navíc si může vytvořit svou vlastní.

Kdo za konceptem 360pizza stojí?

360pizza je dalším konceptem české společnosti Crocodille, která již úspěšně provozuje koncept Bageterie Boulevard. Franšízant má tedy jistotu, že spojuje své síly s partnerem se silným zázemím, který má zároveň bohaté zkušenosti na trhu s franšízovým podnikáním a podporou a rozvojem svých franšízantů.

V čem spočívají konkurenční výhody konceptu?

Klíčovými faktory je zejména výjimečná receptura a kvalita našeho těsta, které používáme. Směs zlaté pšenice z Kampánie, mouky z bílé rýže a sóji. Oproti běžnému těstu navíc chutná dobře i po více jak 30 minutách od upečení, a to zákazníci skutečně ocení. Další výhodou franšízového konceptu naší značky je zejména minimální personální obsazení, vlastní propracovaný software (zahrnuje propojení samoobslužných kiosků, řízení kuchyně a skladu, včetně objednávky a doručení surovin až po výdej hotového produktu zákazníkovi), nákup surovin za výhodné dodavatelské ceny a lepší vyjednávací pozice u delivery platforem. Těch benefitů franšízového podnikání bychom samozřejmě našli vícero.

Můžete nám přiblížit proces, kterým prochází potenciální franšízový partner, než se stane součástí vaší sítě? Co od nich očekáváte?

Potenciální franšízový partneři procházejí jednoduchým základním pohovorem, kde zhodnotíme jejich motivaci, zkušenost a základní podmínky, za kterých by mohli 360pizzu provozovat. Při tom rozhodneme, zda převezmou některou ze stávajících provozoven, případně jim postavíme novou nebo rebrandují vlastní. A nemusí se jednat jen o pizzerie, mohou se nám ozvat zájemci i z jiných oborů.

Jednou z možností spolupráce je rebranding zavedené provozovny na koncept 360pizza. Jaké jsou podmínky této formy partnerství?

Hledáme franšízanty, kteří mají solidní pověst, a chtějí nebo potřebují nový jasný směr či výraznější branding. Chtějí být součástí stabilní a silné značky, která jim svými prověřenými procesy pomůže ke snazšímu podnikání. A to nejen díky řízení centrálního marketingu, větší síle a podílu u delivery platforem, ale právě nastavením správných provozních a jiných procesů, které zvýší nejen povědomí o celé značce, ale především jejich tržby.

Jak přesvědčujete potenciální franšízové investory, aby se připojili k vašemu konceptu?

Stejně jako u bageterií je většinou nakonec přesvědčí jejich osobní zkušenost s naší značkou. U bageterií požadujeme, aby se franšízant podílel na denním provozu, zde to však nebude podmínkou. Máme v plánu oslovit zajímavé vytipované partnery v různých lokalitách ČR. Případně na zajímavých lokacích otevřít provozovnu vlastní a tu pak franšízantovi prodat.

Jaké modely spolupráce máte v plánu rozvíjet v rámci franšízového systému, abyste podpořili růst a diverzifikaci nabídky?

Kromě tradičních restaurací plánujeme také rozmístění pizza automatů, které mohou tvořit další příjem budoucího franšízanta. První pizzamat bude v provozu již brzy.

Jak se vyrovnáváte s konkurencí na trhu rychlého občerstvení a jaké inovace plánujete zavést, aby se vaše značka odlišila?

360pizza jiná již je. A to nejen svou nezaměnitelnou chutí, ale také zejména díky inovativnímu způsobu objednávání pomocí samoobslužných kiosků nebo jednoduché aplikace, které přímo komunikují s řízením výroby v kuchyni nebo objednávkami surovin a centrálním skladem.

V oblasti pizzy je obrovská konkurence, ale my si troufáme říci, že víme, jak na to.

Jak řídíte kvalitu a konzistenci služeb a produktů napříč různými pobočkami, ať už franšízovými nebo vlastních?

Provádíme pravidelné audity a školení, abychom zajistili dodržování standardů a jejich zlepšování a ulehčování. Kromě toho máme systém zpětné vazby, který nám umožňuje rychle reagovat na případné problémy. Vycházíme z osvědčeného modelu pro Bageterie.

Jaké máte dlouhodobé vize a cíle pro 360pizza v České republice?

Naším cílem je stát se hlavním lídrem na českém trhu s rychlým občerstvením, a nejen tam. 


Markéta Krejčíková, manažerka franšízové sítě 360pizza / „Součástí sítě se mohou stát i provozovny, které se chtějí přidat ke značce."

Populární na fóru

Dotazník regionální produkty a gastroturismus

Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...

1 komentář(e)
posledni 07.01.2022
Taco Bell na cestě k vrcholu

Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.

1 komentář(e)
posledni 05.08.2021
Úspěšný rok pro Subway

Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...

1 komentář(e)
posledni 13.02.2020
Subway vidí potenciál na benzinkách

Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....

1 komentář(e)
posledni 10.10.2019
Franšíza McDonald’s? Doživotí

Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?

1 komentář(e)
posledni 03.02.2018
Sushi v Česku jde

Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.

1 komentář(e)
posledni 29.10.2015
Komunikace je základ

The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...

1 komentář(e)
posledni 21.09.2015
Lidé jsou základ

Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...

1 komentář(e)
posledni 15.07.2015