Crazy Bubble míří do Česka
Značka Crazy Bubble přináší do Evropy originální tchajwanský bubble tea – čajové nápoje s tapiokovými perlami, popping boba nebo želé. Kromě tradiční kombinace čaje, mléka a cukru jsou v nabídce i ovocné varianty, které odpovídají místním chutím i sezónním trendům. „Jsme jedinou značkou v Evropě, která čerpá přímo z tradice Tchaj-wanu. Dovážíme suroviny přímo odtud a receptury přizpůsobujeme nejen místním chutím, ale i sezónním trendům,“ vysvětluje Jakub Woźniczka, franšízový manažer Crazy Bubble.
Aktuálně franšízová síť Crazy Bubble provozuje 155 franšízových a 54 partnerských poboček v 10 zemích. Z domovského Polska expandovala značka v roce 2024 do Chorvatska, Portugalska a Anglie, daří se jí také v Rumunsku, kde má již 36 franšíz. Vstup na nové trhy realizuje prostřednictvím master-franšízy – tento model plánuje využít i v České republice. „Master-franšízant získá územní exkluzivitu a přístup k maržím z prodeje i podílu z franšízových poplatků svých partnerů. Po otevření deseti poboček společně zřídíme logistické centrum v dané zemi,“ dodává Jakub Woźniczka.
Byznys na zkoušku
Značka staví na jednoduchém a ověřeném obchodním modelu. Franšízor neúčtuje vstupní licenční poplatky za jednotlivé franšízy, poskytuje bezplatné školení přípravy nápojů pro franšízanty i jejich zaměstnance, pomáhá s výběrem lokality. Vhodnými místy jsou především nákupní centra, zábavní parky nebo rušné městské ulice s pohybem cílové skupiny. Tu tvoří zejména mladí lidé a rodiny s dětmi. Franšízanti získají marketingovou podporu, přístup k materiálům na sociální sítě a k akcím na podporu prodeje.
Provozovna může mít podobu nákupního ostrůvku nebo kamenného obchodu. Kromě minimální rozlohy 12 m² pro ostrůvek jsou dalšími požadavky přívod vody, odpad a elektrické zásuvky. Další variantou je plně vybavený food truck, který si zájemce nejprve může pronajmout na zkoušku. Mobilní jednotka je vybavená vším potřebným k provozu a připravena k využití na různých akcích, festivalech i trzích. Celková investice do klasické franšízové pobočky se pohybuje okolo 750 tisíc korun bez DPH. V případě nákupu food trucku pak franšízant zaplatí 570 tisíc korun bez DPH.
Crazy Bubble aktuálně hledá partnery, kteří mají zájem podílet se na rozvoji sítě v České republice, ať už formou jednotlivé pobočky, nebo jako master-franšízanti se širší odpovědností.

PŘEČTI ČLÁNKY

Jak si vede Coffeeshop Company od doby, co si vzala vedení nazpět centrála ve Vídni? Díky nižším nákladům chce oslovit nové franšízanty a rozšířit síť v zemích V4.
Food trucky představují nový evropský trend. Rozmach těchto franšíz probíhá i v Česku. Jak je to s investičními náklady a zahájením vlastního podnikání s mobilním občerstvením?
Faency Fries rozšiřuje síť a hledá nové franšízanty. Nabízí dvě varianty podnikání a rychlou návratnost investice.
Franšízový koncept BodyBody spojuje moderní technologie a zdravý životní styl. Zájemcům otevírá možnost rozjet vlastní studio i v menších městech.
Franšízy v oblasti gastronomie nejsou ničím novým. Přesto je koncept Hey Foods v mnoha ohledech od provozování tradiční restaurace dost odlišný.
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
„Nejcennější, co nabízíme, je prověřený franšízový koncept, díky kterému jsme pomohli mnoha lidem stát se úspěšnými podnikateli,“ říká v rozhovoru ředitel společnosti Martin Kupka.
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
TAB Board chce růst do dalších regionů Česka. Jaké franšízanty hledá a proč roste poptávka po sdílení zkušeností a koučinku i v době umělé inteligence?
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...
Lidé jsou základ
Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...