Subway otevřel 53 fast-foodů

Rok 2009 byl pro SUBWAY řetězec v regionu střední a východní Evropy velmi rušný. „V loňském roce jsme v regionu otevřeli 53 nových restaurací. Nejvíce to bylo v Rusku, kde jsme otevřeli celkem 25 nových restaurací. Následovalo Polsko s 19-ti novými restauracemi," řekl Martin Princ, manažer rozvoje SUBWAY ve střední a východní Evropě. V České republice SUBWAY otevřel pět a na Slovensku čtyři nové restaurace. V celém regionu střední a východní Evropy na konci loňského roku fungovalo 156 restaurací SUBWAY, které zaměstnávají celkem okolo 1600 lidí.
Vývoj v krizi
V loňském roce se také SUBWAY řetězec musel vyrovnávat s následky celosvětového ekonomického poklesu. „V našem regionu jsme se nejlépe s ekonomickou krizí vypořádali v Polsku, Rusku a Česku. Od druhé poloviny loňského roku jsme již pociťovali zlepšení výsledků, mimo jiné také díky zavedení několika protikrizových opatření, jako byla různá speciální menu. V letošním roce očekáváme stabilizaci ekonomické situace a mírný růst,“ uvedl Martin Princ.
Franšízová licence za 200.000
Subway provozuje v 90 zemích světa 32.000 restaurací. V Česku jich má přes deset, do pěti let jich chce mít 55. První franšízovou licenci lze pořídit za 7500 eur (cca 190.000 Kč). Kompletní vybavení restaurace pak vyjde na 100.000 eur (2,5 milionu Kč).

PŘEČTI ČLÁNKY

Food trucky představují nový evropský trend. Rozmach těchto franšíz probíhá i v Česku. Jak je to s investičními náklady a zahájením vlastního podnikání s mobilním občerstvením?
Faency Fries rozšiřuje síť a hledá nové franšízanty. Nabízí dvě varianty podnikání a rychlou návratnost investice.
Franšízový koncept BodyBody spojuje moderní technologie a zdravý životní styl. Zájemcům otevírá možnost rozjet vlastní studio i v menších městech.
Franšízy v oblasti gastronomie nejsou ničím novým. Přesto je koncept Hey Foods v mnoha ohledech od provozování tradiční restaurace dost odlišný.
Franšíza 360pizza nabízí rebranding stávajícím gastro provozovnám. Jak změna pomůže efektivitě podnikání vysvětlí Markéta Krejčíková, manažerka pro rozvoj.
Nejčtenější

Když se řekne franšízové podnikání, většina si vybaví větší město a gastro franšízu. Naturhouse dokazuje, že to jde i jinak. Jejich koncept pracuje s věrnými klienty.
„Díky silné databázi zákazníků umíme generovat návštěvnost do obchodů. Marketing zajišťujeme centrálně, franšízant na to není sám," říká retail director Yves Rocher Jérôme Poussin.
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Byznys, který nikdy nespí. Tak lze popsat provozování čerpacích stanic. Příležitost stát se jejich provozovateli nabízí například síť OMV.
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...
Lidé jsou základ
Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...