s Davidem Petříkem
Proč by se měl franšízant rozhodnout pro Potrefenou husu?
Je to stabilní zavedená značka s desetiletou historii. Nabízí důvěru a solidní marketingovou hodnotu. Máme 29 franšízových restaurací, které za rok navštíví 2,8 mil. hostů. Každý, kdo chce podnikat, chce hodnotu, která ho udrží na dnešním trhu. Zavírali jsme jen 1 provozovnu, a to ne z ekonomických důvodů, ale z důvodů nevyřešených problémů franšízanta z předchozího podnikání.
Připravujete další provozovny?
V letošním roce jsme zpomalili akviziční aktivity. Stavěli jsme 4-5 provozoven ročně. Trh máme hodně plný. Náš koncept je nastaven pro města od 50 000 obyvatel, prozatím nechceme dělat další modelaci pro menší města. V současné době si umíme představit Potrefenou husu v Olomouci, Karviné nebo v Kladně.
Jak se daří Potrefeným husám?
Obrat našich restaurací se o několik procent zvedl, zatímco v jiných restauracích vyšší kategorie poklesl o 10-15%. To nás utvrzuje v tom, že se k nám přestěhovali zákazníci z lepších restaurací a vyhovuje jim naše kuchyně. V Praze je jídlo v restauraci každodenní záležitostí, patříme mezi restaurace střední kvality, v menších městech k těm nejlepším ve městě. Tam se chodí do restaurací příležitostně, většinou k tomu musí být důvod, o to více je potěšující, že se nám daří i tam.
Jaké máte plány pro letošní rok?
Letos nás čeká remodeling nejstarších restaurací na nový design, který je moderní, příjemný, v teplých barvách a kůži. Všechny aktivity směřují k zákazníkovi. Naše interiéry nejsou uniformní, vždy respektujeme a dotváříme prostor s ohledem na místo a jeho historii.
Zobrazit v katalogu franšíz





















PŘEČTI ČLÁNKY

Franšíza 360pizza nabízí rebranding stávajícím gastro provozovnám. Jak změna pomůže efektivitě podnikání vysvětlí Markéta Krejčíková, manažerka pro rozvoj.
Franšíza Bageterie Boulevard vyrostla spolu s Crocodille na rekordních 1,6 miliardy obratu. Po covidových letech je zpět na předních pozicích mezi fastfoodovými řetězci.
„Nyní se zaměřujeme na bistro, kde chceme pizzy odbavovat do 7 minut,“ říká zakladatel franšízové sítě Vosíme.cz Richard Halmazňa.
Špagetka je franšíza s čerstvými těstovinami, kávou a zmrzlinou. Má originální receptury i způsob lokace trucků. Jak tento koncept funguje v praxi?
CrossCafe přichází s novým konceptem franšízingu. Kavárny buduje ve vlastní režii a nabízí je k odkupu až když jsou ziskové. Franšízant získá klientelu a vyškolený personál.
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Networking, který funguje. Franšíza Business for Breakfast spojuje podnikatele už 15 let. Představuje efektivní způsob, jak získat zakázky díky osobním doporučením.
Franšízová síť fitness center Contours úspěšně pokračuje v expanzi na českém trhu. Nabízí ověřený model s návratností do dvou let a podporou provozu.
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...
Lidé jsou základ
Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...