Za svoje peníze požadujte kvalitu, jen tak společně zvýšíme kvalitu v restauracích
Je právě doba dovolených, lidé cestují po světě i republice, máte doporučení, jak si vybrat dobrou restauraci?
Je těžké radit, obecně ale platí tolik: v cizině se držte renomovaného průvodce, se kterým máte již nějakou kladnou zkušenost. Druhá, možná jistější varianta je vyhledat podnik, který je hojně obsazen domácí klientelou. To je známka jistoty. Nechybíte, ani když využijete restauraci světového řetězce, který znáte a máte s ním dobrou zkušenost z domova. Tam víte přesně, co a zhruba za kolik, odlišnosti nejsou zásadní, a v cizině navíc dostanete novější recepturu, která k nám zpravidla ještě nedorazila.
Franšízové řetězce jsou jakousi zárukou kvality, klient ví, co může očekávat. Nejvíce franšíz je v oblasti gastronomie, máme pár českých franšíz, jak vidíte vývoj do budoucna?
Protože vše, co dorazilo doposud ze světa, se víceméně ujalo, věřím, že se tak stane i u franšízy. Máme již pár dobře zavedených řetězců, pracujících na této bázi. A je zde ještě mnoho témat, která po franšíze přímo volají. Nyní je ten pravý čas. Životnost tohoto modelu se již prokázala, rizika jsou minimální – tedy při životaschopném, slibném nápadu. Vzhledem ke spoustě originálních gastronomických projektů, pro které je forma franšízy optimální, věřím, že se vbrzku dočkáme dalších atraktivních řad podniků s tématem jídlo a pití. Pravdou je, že klient, pokud se nespálí, se stává pravidelným a věrným zákazníkem, ať už franšízových skupin monotématických, nebo těch se širokou paletou nabídky.
PŘEČTI ČLÁNKY

Franšízová síť s více než 200 pobočkami se úspěšně rozvíjí v zemích Evropy. Aktuálně hledá dlouhodobé partnery pro vstup na český trh.
Franšízová síť UGO sází na inovace, vyváženou nabídku a partnery zapojené do každodenního provozu. Růst obratu o 160 % odráží stabilní rozvoj sítě.
Jak si vede Coffeeshop Company od doby, co si vzala vedení nazpět centrála ve Vídni? Díky nižším nákladům chce oslovit nové franšízanty a rozšířit síť v zemích V4.
Food trucky představují nový evropský trend. Rozmach těchto franšíz probíhá i v Česku. Jak je to s investičními náklady a zahájením vlastního podnikání s mobilním občerstvením?
Franšízový koncept BodyBody spojuje moderní technologie a zdravý životní styl. Zájemcům otevírá možnost rozjet vlastní studio i v menších městech.
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Franšíza Mail Boxes Etc. (MBE) plánuje v Česku až 50 poboček. O expanzi, zájmu o logistické i tiskové služby a podpoře franšízantů hovoří master-franšízant pro ČR Vít Mázdra.
Aktuální dění kolem McDonald´s a KFC ukazuje, že potenciál pro rozvoj mají menší města se strategickou polohou. Ve Znojmě nedávno otevřeli pobočky hned vedle sebe.
Nejsilnější značky v oblasti franšízingu pro rok 2017 jsou KFC, Dunkin’ Donuts a McDonald’s.
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...
Lidé jsou základ
Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...