V Praze se dnes otevře čtvrtá franchisová restaurace The Pub

Franšízový koncept The PUB se rozjíždí velmi progresivně. Za poměrně krátkou dobu se podařilo otevřít již 11 provozoven, z toho 9 franšízových. Namířeno mají i do zahraniční.
Jen v Praze je to již čtvrtá restaurace tohoto franšízového řetězce. Slavnostně se otevře právě dnes nedaleko Dejvického náměstí tzv. „Kulaťáku“.
V restaurace je možné najednou posadit až 130 osob, další místa jsou u baru. Součástí je nekuřácký salonek pro 60 osob. Jídelní lístek kopíruje solidní nabídku řetězce, od pondělí do pátku nabízí cenově výhodné polední menu.
„The PUB Jukebox, náš nový produkt, umožní zákazníkům z dotykových panelů na stolech objednávat oblíbené písničky z velmi široké databáze. Je to nová vychytávka, kterou si zákazníci velmi rychle oblíbili,“ říká spolumajitel firmy Martin Šampalík.
The PUB je „vymazlená“ hospoda a ideální místo na rodinnou oslavu i firemní párty. Originalita nápadu The PUB spočívá v tom, že hosté si v pivních barech zcela sami čepují pivo (v tomto případě Pilsner Urquell) přímo na stole, kde jsou umístěna výčepní zařízení. Díky nejmodernější technologii tak koncept přináší zákazníkům zcela nevšední zážitek, zábavu a nové způsoby komunikace spočívající v propojení provozoven, pivních hrách na velkoplošných projekcích a dalších multimediálních formách zábavy.
Podrobnosti k franšízovému systému najdete v našem Katalogu franšíz.
Zobrazit v katalogu franšíz




















PŘEČTI ČLÁNKY

Franšízy v oblasti gastronomie nejsou ničím novým. Přesto je koncept Hey Foods v mnoha ohledech od provozování tradiční restaurace dost odlišný.
Franšíza 360pizza nabízí rebranding stávajícím gastro provozovnám. Jak změna pomůže efektivitě podnikání vysvětlí Markéta Krejčíková, manažerka pro rozvoj.
Franšíza Bageterie Boulevard vyrostla spolu s Crocodille na rekordních 1,6 miliardy obratu. Po covidových letech je zpět na předních pozicích mezi fastfoodovými řetězci.
„Nyní se zaměřujeme na bistro, kde chceme pizzy odbavovat do 7 minut,“ říká zakladatel franšízové sítě Vosíme.cz Richard Halmazňa.
Špagetka je franšíza s čerstvými těstovinami, kávou a zmrzlinou. Má originální receptury i způsob lokace trucků. Jak tento koncept funguje v praxi?
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Franšíza s pracovními oděvy je na trhu už více jak 5 let. Petra Tománková, manažerka pro rozvoj, přibližuje, pro jaké podnikatele je koncept vhodný.
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...
Lidé jsou základ
Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...