Češi jsou mlsouni!

Franchisový řetězec Mamuška The Cheesecake Shop založili v roce 1993 v Austrálii bratři Konopacki, původně emigranti z Polska. V současné době působí na 250 prodejen Mamuška The Cheesecake Shop v Austrálii, na Novém Zélandu, Velké Británii a Polsku. Na jaře tohoto roku chystá řetězec otevření 1. provozovny v pražských Kbelích.
V minulém roce společnost RWL Investments s.r.o., výhradní zástupce Mamuška The Cheesecake Shop, zahájila přípravné práce na franšízovém konceptu. Ty zahrnovaly oblasti jako výběr sortimentu, zajištění logistiky, skladových prostor aj. Jak uvádí prokurista firmy Vladimír Čížek, kontaktní osoba pro zájemce o licenci: „Přeci jen jsou Češi zmlsaní, preferují o něco jiné chutě než třeba Novozélanďané. Proto jsme museli pečlivě zvážit nabídku. Je také nezbytné přihlédnout k sezonní dostupnosti některých ingrediencí, třeba ovoce.“
Na rok 2011 plánuje společnost otvírat jak franšízové tak také vlastní provozovny. „Nesoustředíme se pouze na Prahu, ale hledáme franchisanty ve všech větších městech České republiky. Až rozvineme síť u nás, máme v plánu také expanzi k našim nejbližším sousedům Slovákům,“ prozradil plány Vladimír Čížek.
Dle slov Vladimíra Čížka Mamuška The Cheesecake Shop podpoří franchisanty vstupním zaškolením, průběžným vzděláváním, reklamními předměty a jednotným oděvem. Pro podnikání je vhodný prostor o minimálně 100 m2 a finanční prostředky, které partnerovi umožní provozovat obchod prvních 6 měsíců. Osobní angažovanost na provozu je nezbytná.
Zobrazit v katalogu franšíz




















PŘEČTI ČLÁNKY

Franšízy v oblasti gastronomie nejsou ničím novým. Přesto je koncept Hey Foods v mnoha ohledech od provozování tradiční restaurace dost odlišný.
Franšíza 360pizza nabízí rebranding stávajícím gastro provozovnám. Jak změna pomůže efektivitě podnikání vysvětlí Markéta Krejčíková, manažerka pro rozvoj.
Franšíza Bageterie Boulevard vyrostla spolu s Crocodille na rekordních 1,6 miliardy obratu. Po covidových letech je zpět na předních pozicích mezi fastfoodovými řetězci.
„Nyní se zaměřujeme na bistro, kde chceme pizzy odbavovat do 7 minut,“ říká zakladatel franšízové sítě Vosíme.cz Richard Halmazňa.
Špagetka je franšíza s čerstvými těstovinami, kávou a zmrzlinou. Má originální receptury i způsob lokace trucků. Jak tento koncept funguje v praxi?
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Franšíza s pracovními oděvy je na trhu už více jak 5 let. Petra Tománková, manažerka pro rozvoj, přibližuje, pro jaké podnikatele je koncept vhodný.
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...
Lidé jsou základ
Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...