Starbucks chystá novinky

Praha se stala vstupní branou do Střední Evropy celé řady zahraničních značek. První kavárna Starbucks v celém regionu Střední a Východní Evropy byla otevřena před třemi lety v Praze, na Malostranském náměstí. Od té doby funguje v Praze 11 kamenných poboček a 1 prodejna formou stánku. Na světě je více než 16 tisíc kaváren Starbucks a jejich počet neustále roste.
Ačkoliv jsou ve světě kavárny sítě Starbucks většinou v rukách franchisantů, v České republice je spravuje společnost Starbucks společně s joint-venture partnerem společností AmRest. Přičemž AmRest Coffee s.r.o., je zodpovědná za provoz kaváren Starbucks.
„V souvislosti s kulatým výročím plánuje společnost dále rozvíjet jak koncept kaváren, tak také rozšířit nabídku občerstvení,“ říká Erik Zlámal, district manager pro Českou republiku. Další důležitou a viditelnou změnou, kterou kavárny projdou, bude nové logo. V logu budou zrušena slova "Starbucks Coffee". K této změně se společnost rozhodla přistoupit z toho důvodu, že nově kromě kávy, rozšíří svoji produktovou nabídku o výběr z jídel, včetně nové řada čajů. Proces změny loga spustí na začátku března tohoto roku.
Podle informací polského portálu Franchising.pl, se řetězec zaměří na projekt „Web kavárny“. Ten je určen do velkých měst na nových trzích, stejně tak do těch, kde je již značka přítomna. Jak dále uvedl Franchising.pl v průběhu příštích šesti měsíců plánuje systém vstoupit na indický trh. První kavárna bude otevřena v Bombaji.
Zobrazit v katalogu franšíz




















PŘEČTI ČLÁNKY

Franšízy v oblasti gastronomie nejsou ničím novým. Přesto je koncept Hey Foods v mnoha ohledech od provozování tradiční restaurace dost odlišný.
Franšíza 360pizza nabízí rebranding stávajícím gastro provozovnám. Jak změna pomůže efektivitě podnikání vysvětlí Markéta Krejčíková, manažerka pro rozvoj.
Franšíza Bageterie Boulevard vyrostla spolu s Crocodille na rekordních 1,6 miliardy obratu. Po covidových letech je zpět na předních pozicích mezi fastfoodovými řetězci.
„Nyní se zaměřujeme na bistro, kde chceme pizzy odbavovat do 7 minut,“ říká zakladatel franšízové sítě Vosíme.cz Richard Halmazňa.
Špagetka je franšíza s čerstvými těstovinami, kávou a zmrzlinou. Má originální receptury i způsob lokace trucků. Jak tento koncept funguje v praxi?
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Franšíza s pracovními oděvy je na trhu už více jak 5 let. Petra Tománková, manažerka pro rozvoj, přibližuje, pro jaké podnikatele je koncept vhodný.
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...
Lidé jsou základ
Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...