Starbucks chystá novinky

Praha se stala vstupní branou do Střední Evropy celé řady zahraničních značek. První kavárna Starbucks v celém regionu Střední a Východní Evropy byla otevřena před třemi lety v Praze, na Malostranském náměstí. Od té doby funguje v Praze 11 kamenných poboček a 1 prodejna formou stánku. Na světě je více než 16 tisíc kaváren Starbucks a jejich počet neustále roste.
Ačkoliv jsou ve světě kavárny sítě Starbucks většinou v rukách franchisantů, v České republice je spravuje společnost Starbucks společně s joint-venture partnerem společností AmRest. Přičemž AmRest Coffee s.r.o., je zodpovědná za provoz kaváren Starbucks.
„V souvislosti s kulatým výročím plánuje společnost dále rozvíjet jak koncept kaváren, tak také rozšířit nabídku občerstvení,“ říká Erik Zlámal, district manager pro Českou republiku. Další důležitou a viditelnou změnou, kterou kavárny projdou, bude nové logo. V logu budou zrušena slova "Starbucks Coffee". K této změně se společnost rozhodla přistoupit z toho důvodu, že nově kromě kávy, rozšíří svoji produktovou nabídku o výběr z jídel, včetně nové řada čajů. Proces změny loga spustí na začátku března tohoto roku.
Podle informací polského portálu Franchising.pl, se řetězec zaměří na projekt „Web kavárny“. Ten je určen do velkých měst na nových trzích, stejně tak do těch, kde je již značka přítomna. Jak dále uvedl Franchising.pl v průběhu příštích šesti měsíců plánuje systém vstoupit na indický trh. První kavárna bude otevřena v Bombaji.

PŘEČTI ČLÁNKY

„Pro náš růst je klíčové, abychom měli ty správné franšízanty,“ říká Michal Příhoda, výkonný ředitel Fruitisimo Group. Síť loni překonala tržby půl miliardy korun a expanduje dál.
Franšízová síť s více než 200 pobočkami se úspěšně rozvíjí v zemích Evropy. Aktuálně hledá dlouhodobé partnery pro vstup na český trh.
Franšízová síť UGO sází na inovace, vyváženou nabídku a partnery zapojené do každodenního provozu. Růst obratu o 160 % odráží stabilní rozvoj sítě.
Jak si vede Coffeeshop Company od doby, co si vzala vedení nazpět centrála ve Vídni? Díky nižším nákladům chce oslovit nové franšízanty a rozšířit síť v zemích V4.
Franšízový koncept BodyBody spojuje moderní technologie a zdravý životní styl. Zájemcům otevírá možnost rozjet vlastní studio i v menších městech.
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Značka DepilConcept staví na opakované návštěvnosti a šetrné depilaci bez bolesti. Salony má už v Praze, Brně i Zlíně a dále roste.
„Prodávající by měl oslovovat kolemjdoucí a být přátelským průvodcem prodejem. Na tom je náš byznys postavený,“ říká master-franšízant Tiroler pro ČR Adam Červenka.
Aktuální dění kolem McDonald´s a KFC ukazuje, že potenciál pro rozvoj mají menší města se strategickou polohou. Ve Znojmě nedávno otevřeli pobočky hned vedle sebe.
Opustila kancelář, aby se naplno věnovala vzdělávání. Dnes Veronika Bubeníková vede úspěšnou pobočku Školy Populo v Olomouci a pomáhá dětem i dospělým k lepším výsledkům.
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...
Lidé jsou základ
Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...