Nový formát Starbucks a KFC

Společnost AmRest, která ve střední a východní Evropě provozuje restaurace s rychlým občerstvením - KFC, Pizza Hut a kavárny Starbucks - chce vyzkoušet nový formát prodejen. Ty by měly začít fungovat také jako stánky. Pilotní projekt ve střední Evropě odstartoval v polském Krakowě v Galeria Krakowska, ve které byl zahájen zkušební provoz kiosků KFC a Starbucks.
Ředitel společnosti AmRest, Henry McGovern, chce pomocí této inovace oslovit zejména ty zákazníky, kteří žijí ve spěchu a nemají čas zastavit se v restauraci na oběd. Pokud se formát kiosků osvědčí, rozšíří se také na vlaková a autobusová nádraží.
Společnost AmRest provozuje restaurace značek KFC, Pizza Hut, Fresh Point, Rodeo Drive, Starbucks a Burger King na území Polska, Česka, Maďarska, Bulharska, Ruska, Srbska a Ukrajiny. Vlastní na 250 restaurací a je druhou největší sítí restaurací rychlého občerstvení a restaurací typu casual dining ve střední a východní Evropě.
V Polsku je společnost volně obchodovatelnou na Varšavské burze. Prodej firmy na polském trhu vzrostl v prvním pololetí tohoto roku o téměř 15 % na 1,14 miliardy zł (cca. 6,84 mild. Kč). V souvislosti se zprávami o navýšení zisku společnosti vzrostly ceny akcií o 13,3 % na 74 zł. (cca. 444 Kč) za 1 akcii.
Pro více informací neváhejte kontaktovat redakci FranchisingINFO.cz.

PŘEČTI ČLÁNKY

Franšízová síť s více než 200 pobočkami se úspěšně rozvíjí v zemích Evropy. Aktuálně hledá dlouhodobé partnery pro vstup na český trh.
Franšízová síť UGO sází na inovace, vyváženou nabídku a partnery zapojené do každodenního provozu. Růst obratu o 160 % odráží stabilní rozvoj sítě.
Jak si vede Coffeeshop Company od doby, co si vzala vedení nazpět centrála ve Vídni? Díky nižším nákladům chce oslovit nové franšízanty a rozšířit síť v zemích V4.
Food trucky představují nový evropský trend. Rozmach těchto franšíz probíhá i v Česku. Jak je to s investičními náklady a zahájením vlastního podnikání s mobilním občerstvením?
Franšízový koncept BodyBody spojuje moderní technologie a zdravý životní styl. Zájemcům otevírá možnost rozjet vlastní studio i v menších městech.
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Aktuální dění kolem McDonald´s a KFC ukazuje, že potenciál pro rozvoj mají menší města se strategickou polohou. Ve Znojmě nedávno otevřeli pobočky hned vedle sebe.
Franšíza Mail Boxes Etc. (MBE) plánuje v Česku až 50 poboček. O expanzi, zájmu o logistické i tiskové služby a podpoře franšízantů hovoří master-franšízant pro ČR Vít Mázdra.
Nejsilnější značky v oblasti franšízingu pro rok 2017 jsou KFC, Dunkin’ Donuts a McDonald’s.
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...
Lidé jsou základ
Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...