Nový formát Starbucks a KFC

Společnost AmRest, která ve střední a východní Evropě provozuje restaurace s rychlým občerstvením - KFC, Pizza Hut a kavárny Starbucks - chce vyzkoušet nový formát prodejen. Ty by měly začít fungovat také jako stánky. Pilotní projekt ve střední Evropě odstartoval v polském Krakowě v Galeria Krakowska, ve které byl zahájen zkušební provoz kiosků KFC a Starbucks.
Ředitel společnosti AmRest, Henry McGovern, chce pomocí této inovace oslovit zejména ty zákazníky, kteří žijí ve spěchu a nemají čas zastavit se v restauraci na oběd. Pokud se formát kiosků osvědčí, rozšíří se také na vlaková a autobusová nádraží.
Společnost AmRest provozuje restaurace značek KFC, Pizza Hut, Fresh Point, Rodeo Drive, Starbucks a Burger King na území Polska, Česka, Maďarska, Bulharska, Ruska, Srbska a Ukrajiny. Vlastní na 250 restaurací a je druhou největší sítí restaurací rychlého občerstvení a restaurací typu casual dining ve střední a východní Evropě.
V Polsku je společnost volně obchodovatelnou na Varšavské burze. Prodej firmy na polském trhu vzrostl v prvním pololetí tohoto roku o téměř 15 % na 1,14 miliardy zł (cca. 6,84 mild. Kč). V souvislosti se zprávami o navýšení zisku společnosti vzrostly ceny akcií o 13,3 % na 74 zł. (cca. 444 Kč) za 1 akcii.
Pro více informací neváhejte kontaktovat redakci FranchisingINFO.cz.
Zobrazit v katalogu franšíz





















PŘEČTI ČLÁNKY

Franšíza 360pizza nabízí rebranding stávajícím gastro provozovnám. Jak změna pomůže efektivitě podnikání vysvětlí Markéta Krejčíková, manažerka pro rozvoj.
Franšíza Bageterie Boulevard vyrostla spolu s Crocodille na rekordních 1,6 miliardy obratu. Po covidových letech je zpět na předních pozicích mezi fastfoodovými řetězci.
„Nyní se zaměřujeme na bistro, kde chceme pizzy odbavovat do 7 minut,“ říká zakladatel franšízové sítě Vosíme.cz Richard Halmazňa.
Špagetka je franšíza s čerstvými těstovinami, kávou a zmrzlinou. Má originální receptury i způsob lokace trucků. Jak tento koncept funguje v praxi?
CrossCafe přichází s novým konceptem franšízingu. Kavárny buduje ve vlastní režii a nabízí je k odkupu až když jsou ziskové. Franšízant získá klientelu a vyškolený personál.
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Networking, který funguje. Franšíza Business for Breakfast spojuje podnikatele už 15 let. Představuje efektivní způsob, jak získat zakázky díky osobním doporučením.
Franšízová síť fitness center Contours úspěšně pokračuje v expanzi na českém trhu. Nabízí ověřený model s návratností do dvou let a podporou provozu.
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...
Lidé jsou základ
Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...