kosmetika a drogerie

Nabídky z Česka i Slovenska
Zájem o franšízové licence značky Yves Rocher roste. Nahrává tomu i zvyšující se ekologické chování koncových zákazníků, říká Miroslav Kubricht, managing director Yves Rocher pro ČR a SR.

Hledáme příležitost k expanzi v Česku
Chcete-li rychle vstoupit do inovativního kosmetického průmyslu, je Collagen Cocktail správnou volbou, říkají zástupkyně maďarského konceptu Ěva Farkas a Tímea Bús.

Voňavý byznys, vysoké zisky
Minimální investiční riziko představuje franšíza chorvatské značky L’Arome. Při nulových poplatcích nabízí vysoké marže na zboží.

Síla čisté přírody i tradice
Franšízu proslulé francouzské kosmetické značky Yves Rocher lze pořídit již od 1,5 milionu korun. Hodí se i do menších měst.

Růst díky novým trendům
Česká franšízová značka nehtové kosmetiky ENII-NAILS dodává služby a výrobky do evropských zemí, a profituje z módních trendů.

Podnikání s vůněmi boří hranice
Franšíza L’Arome se v uplynulém roce rozšířila na několik trhů. Jaké je tajemství rychlé expanze značky a podmínky spolupráce popisuje Davor Bagić, tvůrce konceptu.

Byznys s krásnýma rukama
ENII-NAILS v září otevře pobočky v Olomouci a Bratislavě. Značka hledá nové franšízanty se zájmem o provozování nehtového salonu.

Kde krása přitahuje zákazníky
Na 98 % žen a 87 % mužů není spokojených s tím, jak vypadají. Franšízové sítě, zabývající se péčí o vzhled, bývají i proto ziskové.

Těžký byznys s vůní v Česku
Rozlévané parfémy prodává koncept BeautyCosmetics. V Polsku má 42 franšíz, v ČR se oproti očekávání loni nedařilo síť rozšířit.

Franšíza pro krásu
Specialista na nehtovou kosmetiku ENII-NAILS vstupuje na franšízový trh. Podnikatelům umožní otevřít pobočky v krajských i okresních městech.

Luxus dá vydělat
Z pobřeží Jadranu k nám se svými parfémy míří značka L`ARÔME. Pro vybudování a další rozvoj sítě zde hledá franšízanty.

Cílem je dvacítka
S Beauty Cosmetics spolupracoval Petr Vicenda již před 18 lety. Pak se jejich cesty rozešly, aby se nyní stal master-franšízantem sítě pro Českou republiku.

Autentičnost prodává licence
Pokrýt zbytek České republiky a Slovenska svými pobočkami chce v letošním roce ryze česká síť Manufaktura.

Voňavý byznys
Vstup na Slovensko láká další značku z Polska. Nevylučuje však ani expanzi k nám.

Krása jako výnosný byznys
Péče o krásu, tělo a zdraví. Češi za ni utrácejí čím dál více. Vydělávají na tom i franšízy.

Přírodní kosmetika v popředí
Firma Yves Rocher vkročila do nového roku úspěšně. V nabídce má pro franšízanty další pobočky.

Moderní léčba
Studia Skinial pronikla z Německa dál do Evropy, Austrálie, USA i Kanady. Česká republika však stále zůstává nezaplněna. Majitel konceptu Klaus Böde hodnotí revoluci v odstranění tetování.