Kočky a psi tvoří početný trh
Švédské superprémiové krmivo staví na kvalitě produkce – osloví primárně chovatele, kteří hledají dostupnou alternativu komerčním produktům, které často nesplňují výživářská kritéria. Husse má za sebou téměř 40 let tradice a působí v 50 zemích. Značka cílí především na ty, kteří chtějí zodpovědně, a přitom jednoduše pečovat o své kočky, psy a koně. Důležité je, že krmiva jsou bez barviv a hypoalergenní, takže někdy může krmivo pomoci najít optimální řešení zdravotních problémů. Další tržní výhodou je distribuce – granule franšízanti vozí majitelům domů. Pro ty, kteří objednávají velká balení krmiv, steliv a dalších potřeb, je to vítaná služba. Stejně tak pro chovatele odlehlejších regionů. Oproti nákupům v běžném e-shopu má tato forma také výhodu v osobním poradenství – franšízanti rozumí potřebám různých věkových kategorií a plemen a mohou pomoci s výběrem.
Navázání spolupráce není složité – základním předpokladem je mít řidičský průkaz, auto, telefon a počítač. Samozřejmě, že je možné mít také vlastní showroom s prodejnou, ale mnoho franšízantů se stará o klienty v regionu formou přímého závozu objednávek. Celkem v republice působí asi 37 franšíz, z toho show roomem disponuje 15 franšízantů. Pokud chce zájemce o franšízu rovnou vybudovat prodejní místo, musí počítat s dalšími vlastními náklady. Obecně se dá říct, že vstupní náklady se pohybují už od 40 000 Kč na založení a provozování podnikání.
Franšízová spolupráce s Husse vyžaduje nejen osobní nasazení a pravidelnou aktivitu na budování distribuční sítě. Je důležité mít opravdový vztah k chovatelství a dokázat porozumět této komunitě. Bez tohoto předpokladu je těžké vybudovat důvěru, a právě onu zmiňovanou loajalitu, která v případě krmiv může přetrvávat skoro dvě dekády. Aktuálně téměř ve všech krajích najdete region, který je volný a franšízor vám v něm zajistí exkluzivní zastoupení.

PŘEČTI ČLÁNKY

Franšízová síť Husse založila svůj úspěch na dvou faktorech – většina domácností má doma psa nebo kočku. Tím druhým je, že obstarat svou rodinnou “smečku” často nestíháme.
Letošní rok je pro franšízovou značku Husse ve znamení stabilizace sítě. Nezapomíná ale ani na expanzi a inovace.
Franšízový koncept Husse navýšil počet franšízantů na 37. Současně se pouští do připrav vlastního e-shopu.
Franšízanti a distributoři značky Husse měli v poslední době hodně práce. Češi totiž nakupovali zásoby jídla nejen pro sebe, ale i pro své mazlíčky.
Franšízantům prodejní sítě krmiv pro domácí zvířata Husse se daří české zákazníky oslovovat díky showroomům. Nikde jinde na světě je nenajdou.
Nejčtenější

Logistika, přeprava, tisk a marketing na jednom místě. Franšízová síť s touto kombinací uspěla už v 50 zemí světa. Nyní hledá franšízanty také pro český trh.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Finanční skupina Partners loni dosáhla obratu pět miliard korun. Letos se zaměřuje na vyšší dostupnost bankovních služeb růstem počtu poboček Partners Banky.
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
„IQ UP! nabízí franšízantům řešení na klíč s osvědčeným modelem, nízkou počáteční investicí a více toky příjmů," říká Valentina Dino, spoluzakladatelka IQ UP!.
Populární na fóru
Vše pro zákazníka
Kdyby Zepter neprodal exekutorům smlouvy za 2,5 mld v devadesátých letech a nehojil se pak na babičkách na zboží, které nechtěly, tak by se mu lépe budoval pozitivní...
Franšíza pro psy a kočky
Komentář
Na kolo s franchisou
Prosim zaslat informacie ohladne znacky Bikepoint.biz. dakujem