Choco Bossem se stanete rychle
Slovenská franšízová síť přišla s nápadem tvořit dárkové a cateringové produkty v kombinaci čerstvého ovoce, belgické čokolády a palačinek. Jednoduchý nápad stojí na propracovaném designu a originalitě – z ovoce v čokoládě nabízí vytvořená srdce, kytice, bonboniéry a podobně. Kombinace tvarů a barev dovede zaujmout a zákazníci určitě ocení, že výrobek je čerstvý, bez použití mražených složek. Potenciál má nejen u koncových zákazníků, ale také u firemní klientely a pořadatelů eventů. Na Slovensku se jejich produkce úspěšně rozvíjí v Bratislavě, Trnava, Nitře, Trenčíně, Dunajské Stredě a chystají další. V České republice pak připravují Prahu i Brno. V zahraničí chystají expanzi do Paříže, Dubaje a Las Vegas.
Nyní hledají nové franšízanty, kteří by tento koncept rozšířili i do dalších měst. „Franšíza má velký potenciál jako startovní podnikání. Značka má propracovaný marketing, výborný dosah na sociálních sítích a dovede se toto know-how podělit i s franšízanty. Velká výhoda j e-shop s promyšlenou nabídkou produktů, který generuje další významnou část tržeb až do výšky dvoj až trojnásobku tržby,“ říká manažerka pro rozvoj sítě Ing. Nikoleta Baloghová.
Franšízant tedy potřebuje zejména chuť do podnikání a vstupní kapitál na pořízení provozovny. Výše investice závisí na dané lokalitě a stavu prostor. Franšízor v rámci spolupráce pomůže vytipovat vhodný prostor, a i dohodnout podmínky. Zájemce o franšízu nemusí mít zkušenosti s podnikáním, franšízor mu pomůže vyřídit živnostenské oprávnění i veškerou administrativu pro gastro provoz, jako je hygiena a další. Dále jej zaučí v celém procesu výroby a obchodu a poradí mu s nastavením finančních procesů i marketingu. Franšízor uvádí, že měsíční průměrný zisk franšízy je obvykle v rozmezí 100 až 200 000 Kč, větší města mohou generovat až čtvrt milionu. Franšízový poplatek se odvíjí od výše tržby.

PŘEČTI ČLÁNKY

Světová franšízová síť do roku 2025 vstupuje s technologickými novinkami a pokračuje v růstu sítě.
Evropská síť provozoven zdravé varianty fast foodu Fruitisimo vznikla v České republice. Jejich růstu pomáhá i vzájemné sdílení zkušeností jednotlivých franšízantů.
Roste počet značek, které míří na náš trh. Které franšízové spolupráce můžete chytit hned na startu?
Na Českém trhu se objevila nová ukrajinská franšíza se zajímavým konceptem fast foodu. Co může nabídnout v silně konkurenčním prostředí gastronomie?
Franšízant Honza Stopek vede dvě úspěšné pobočky s pizzou Vosíme. Na počátku stála debata u piva na téma vlastní podnikání.
Nejčtenější

Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Více než polovina domácností má kočku nebo psa. Obě zvířáta žijí až dvacet let. To je příležitost vychovat si věrné zákazníky jako franšízant s krmivy Husse.
Děti ve škole tráví většinou minimálně 12 let. Mnozí z nich potřebují pomoc s učením. Franšíza Škola Populo nabízí profesionální řešení jako podnikatelskou příležitost.
Byznys, který nikdy nespí. Tak lze popsat provozování čerpacích stanic. Příležitost stát se jejich provozovateli nabízí například síť OMV.
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...
Lidé jsou základ
Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...