Bezvody.cz

Informace o franchisovém systému
Popis franšízového systému
Již od roku 2014 společnost BEZVODY.cz poskytuje firmám i koncovým zákazníkům komplexní služby v oblasti mobilního ručního ekologického mytí vozidel.
Přidanou hodnotou je nejen ekologický přesah poskytovaných služeb, ale především jejich mobilita. Zákazník totiž nejezdí do klasické automyčky, ale mobilní tým přijíždí za zákazníkem na místo, které si sám určí. Díky časové vytíženosti zákazníci službu mobilního mytí automobilů, například během obchodního jednání či v rámci pracovní doby, velmi oceňují a v hojné míře pravidelně využívají.
Z pohledu ekologie je pak „bezvodá“ technologie mytí (dochází ke značným úsporám spotřeby vody) i používání biologicky odbouratelných mycích prostředků další obrovskou konkurenční výhodou a důkazem nadčasovosti konceptu.
Jak to funguje?
Jde o unikátní formuli na bázi polymerů, kterou lze nanést na jakýkoliv neporézní povrch. Emulze vytlačí jednotlivé částice nečistot a oddělí je od ošetřovaného povrchu. Vyčištěná místa jsou vyplněna ochrannou vrstvou. V prvním kroku je přípravek WOW nanesen na čištěný povrch vozu a nečistoty se setřou do speciální utěrky z mikrovlákna. V druhém kroku je vosk obsažený v přípravcích WOW Shine rozleštěn. Naši proškolení pracovníci a dodržení technologického postupu je zárukou, že vůz je ošetřen bez rizika poškození.
Výhodou mobilní technologie BEZVODY.cz je i to, že lze umýt auto jakéhokoliv rozměrů (SUV, MPV, karavan). Nezáleží ani na tom, zda jsou na voze přidány další prvky, jako zahrádka, ochranný rám. Specialitou této technologie je také mytí motocyklů.
V letošním roce plánujeme rozšiřování do nových regionů prostřednictvím regionálních partnerů - franchisantů, se kterými chceme společně vybudovat silnou a dostupnou síť mobilního mytí automobilů BEZVODY.cz po celé České republice.
Vlastní provozovny
- Praha 9 Vysočany
Obrázek provozovny systému
Informace pro franchisanty
Podpora pro franchisanty
- Kompletní know-how a ověřené firemní procesy přehledně zpracované ve franchisovém manuálu
- Kompletní pracovní oblečení pro první mycí tým
- Zásoby mycích přípravků pro první mycí tým na období cca 2 měsíců
- Ostatní výbavu pro první mycí tým
- Vstupní zaškolení v jednotlivých oblastech provozu (mytí vozů, obchodní procesy, administrativní procesy, atd.)
- Přípravu regionálních mutací a tisk propagačních materiálů (ceníky, vizitky)
- Přípravu regionálních mutací digitálních propagačních materiálů
- Grafické podklady a specifikaci materiálu pro polep vozů mycích týmů franchisanta (vozy nejsou součástí licenčního poplatku, jsou vyžadovány pick-upy bílé barvy)
- Umístění a propagaci franchisy na centrálních webových stránkách BEZVODY.cz a na sociálních sítích
- Poradenství v oblasti lokálních marketingových aktivit vhodných pro rychlé zavedení značky v daném regionu
- Evidence stávajících i potenciálních zákazníků v CRM systému
- Pravidelné, vyzkoušené a funkční zákaznické akce (sezónní, narozeninové, apod.)
- Funkční systém prodeje dárkových poukazů
- Propracované webové stránky se sofistikovaným objednávkovým formulářem se zaměřením na up-selling a cross-selling
- Pokročilá SEO optimalizaci webových stránek (většina klíčových slov jako “ruční mytí aut”, “mobilní automyčka”, “čištění interiérů aut”, “tepování sedaček” se objevují na předních místech ve vyhledávačích Google i Seznam)
- Facebookový profil se čtyřletou historií
- Profesionálně zpracovaný corporate identity (logo-manuál, tištěné i elektronické materiály, brandované oblečení, polepy vozidel)
- Akceptace různých způsobů plateb (hotovost, CCS, platební karty, fakturace)
- Funkční systém hodnocení pracovníků (hodinové sazby / úkolové sazby / kombinace)
- Průběžné doškolování, hlídání kvality realizovaných služeb, mystery shopping
Potřebná počáteční investice
99 000 - 150 000 Kč dle velikosti regionu.
Franchisová smlouva se uzavírá s exkluzivitou na daný region.
Základní požadavky
Naše franchisa je ideální podnikatelskou příležitostí pro:
- Firmy, které již poskytují služby v segmentu auto-moto a franchisa je pro ně vhodným doplňkem k rozšíření portfolia poskytovaných služeb (např. autoopravny, pneuservisy, autobazary, leasingové společnosti apod.)
- Začínající firmy či jednotlivce, kteří mají pozitivní vztah k auto-moto segmentu, organizačního schopnosti a obchodního ducha.
Informace o franšízorovi
BEZVODY s.r.o.
Zahradní 923, Kostelec nad Labem, 277 13
+420 736 530 390
Kontaktní osoba pro zájemce o licenci
Lukáš Pojman
Více informací
Správcem osobních údajů je BEZVODY s.r.o. (Zahradní 923, Kostelec nad Labem, 277 13). Vaše osobní údaje budou zpracovány za účelem poskytnutí podrobností o franšízovém systému Bezvody.cz a navázání spolupráce. Poskytování údajů je dobrovolné, je však nezbytné k dosažení výše uvedených účelů. Podrobné informace o zpracování osobních údajů jsou k dispozici v zásadách ochrany osobních údajů na bezvody.cz.
PŘEČTI ČLÁNKY
Nejčtenější

Během léta návštěvnost motýlích domů Papilonia dosahovala vysokých čísel, pak přišel podzimní lockdown. Co to pro tuto franšízu znamená?
Původem maďarská síť samoobslužných prádelen Bubbles otevírá nové franšízy i v době pandemie. Aktivní je také v Česku.
„Koronavirová krize nás přiměla obohatit nabídku služeb. Spustili jsme „Praní s dovážkou“ a nový web prádelna online,“ říká Tomáš Drga, majitel franšízové sítě Quickwash.
Více jak 17 let zkušeností chce na tuzemském trhu uplatnit americká síť Signal 88 Security. Hledá tak zájemce o master-franšízovou licenci.
Samoobslužné prádelny LG Laundry Lounge otevřou brzy franšízy v Praze, Lublani a Skopje. Franšízor dále upozorňuje na nutnost dodržovat pravidla spojená s bojem proti COVID-19.

Nelegální grafitti trápí majitele domů i celá města. Jejich odstraňováním se zabývá koncept GRS - Grafitti Removal Systems. Své know-how šíří za pomoci franšízových licencí.
Pracoval jako realitní agent či projektový manažer, pak založil franšízu samoobslužných prádelen Bubbles, která funguje i u nás. Gábor Megyeri prozradil, jaké byly začátky.
Posílit pozici na trhu prádelen chce značka Bubbles. Franšízanty hledá pro nové pobočky, nabízí i možnost získat master-licenci pro celou ČR a převzít již 3 fungující.
„Náš franšízový koncept je nyní nastaven na dvě varianty vstupu do sítě a zakoupení franšízové licence,“ říká Radek Straka, ředitel franšízového rozvoje Extra Služby.
„Zájem ze strany investorů předčil naše očekávání. Franšízanti již nyní staví motýlí domy Papilonia v Brně a na Lipně," prozrazuje Zbyněk Černý, zakladatel konceptu Papilonia.
„Naším letošním cílem je do provozu prádelen implementovat moderní způsoby placení," prozrazuje Tomáš Drga, majitel franšízové sítě Quickwash.

Informace zadané v katalogu dodávají samotné franchisové systémy. Před podpisem smlouvy o spolupráci by měl každý zájemce posoudit nabídku dané firmy. Redakce si vyhrazuje právo upravit informace o systémech udávaných v katalogu. V případě zjištění, že udávané informace nejsou pravdivé či neaktuální, prosíme, kontaktujte redakci.
PROFIT system franchise services s.r.o. - provozovatel Franchising.cz, informuje, že neshromažďuje ani nezpracovává informace zaslané prostřednictvím kontaktního formuláře. Všechny informace zadané ve formuláři jsou zasílány jako e-mail organizátorovi systému uvedenému v Katalogu franšíz. Uvedený příjemce, který obdrží odeslané informace, je použije s cílem poskytnout informace na zaslaný dotaz. Odeslání jakýchkoliv vašich osobních údajů je dobrovolné a organizátor systému, který obdrží kontaktní formulář, je subjektem odpovědným za shromažďování a zpracování případných osobních údajů.