Provozovatelem čerpací stanice díky franšíze

Ideální partner
Ideální partner / U svých franšízových partnerů centrála OMV očekává, že budou mít zkušenosti v retailu a řízením zaměstnanců.
Čtvrtek
29.06.2023
Byznys, který nikdy nespí. Tak lze popsat provozování čerpacích stanic. Příležitost stát se jejich provozovateli nabízí například síť OMV.
 

Začít podnikat v síti OMV je pro podnikatele finančně dostupnější než investice například do rozjetí gastronomického provozu.

V první fázi musí kandidát na franšízového partnera OMV projít výběrovým řízením. Následně je zařazen do poolu, ve kterém setrvává až do doby, kdy mu OMV nabídne konkrétní čerpací stanici. V případě, že franšízant nabídku přijme, následuje podpis smlouvy a stává se franšízovým partnerem OMV.

Poté franšízový partner OMV složí jistinu jejíž výše závisí na velikosti čerpací stanice a rozsahu jejích služeb. Obvykle to bývá od 150 do 350 tisíc Kč. Dále následuje nákup pomocného materiálu, zboží do SHOPu a zajištění základního provozu čerpací stanice. Na to je potřeba kapitál obvykle od 500 tisíc až po 1 milion Kč, opět v závislosti na velikosti čerpací stanice a rozsahu jejich služeb.

Franšízový partner OMV si čerpací stanici pronajímá pro své podnikání. Jeho úkolem je starat se o svěřený majetek – čerpací stanici, jejíž prostřednictvím zajišťuje prodej pohonných jménem OMV a zároveň pak v prostoru čerpací stanice provozuje své vlastní podnikání v oblasti maloobchodního prodeje zboží, čerstvé kávy, občerstvení atd. Provoz čerpací stanice vyžaduje každodenní fyzickou přítomnost franšízového partnera. Franšízový partner OMV by tak ideálně neměl mít žádné další podnikatelské aktivity, které by mu bránily plně a osobně se věnovat řízení provozu čerpací stanice.

Za svoji investici související s navázáním spolupráce se sítí OMV získá franšízový partner například komplexní know-how a poradenství pro úspěšný provoz čerpací stanice, nabídku velice kvalitních pohonných hmot a prémiových pohonných hmot vyráběných v mateřské rafinerii v Rakousku, je zahrnut do celorepublikové logisticko-dodavatelského řetězce, bude využívat marketingovou a komunikační podporu. Za zmínku stojí i propracovaný motivační program a nástroje pro partnery a členy obsluhy čerpací stanice.


OBCHODNÍ VIZITKA OMV 

  • Název značky: OMV (dříve Österreichische Mineralölverwaltung, ÖMV
  • Původ značky: Rakousko
  • Působení v ČR: více než 30 let
  • Počet poboček: cca 140 
  • Počet poboček Střední Evropa: cca 2500

Populární na fóru

Jak nejlépe propagovat firmu?

Dobrý den, tak mne ještě napadá, že moc fajn způsob propagace firmy je vytvoření blogu, web stránek. Určitě je dobré je mít, aby lidé věděli o vaší službě....

6 komentář(e)
posledni 28.10.2018
Únik z reality jako byznys

Chcete-li získat ziskové a oblíbené úniková místnost, není nutné zakoupit povolení. Díky tomu mohou pomoci také zkušení profesionální návrháři. Například...

1 komentář(e)
posledni 01.03.2018
Pošta s franšízou

Dobrý den,Česká pošta už provozuje 200 franšízových pošt jako Pošta Partner. Očekává, že do franšíz převede téměř všechny provozovny. V tuto chvíli...

3 komentář(e)
posledni 15.12.2014
Pošta s franšízou

Téma České pošty mě taky zaujalo. Jaké jsou podmínky pro získání franchisy České pošty. Tenhle byznys by mohl mít dobrou budoucnost.Děkuji

3 komentář(e)
posledni 11.12.2014
Pošta s franšízou

Hodně jsem četl, že Pošta bude mít franšízové pobočky. Má už nějaké?

3 komentář(e)
posledni 05.12.2014
Přeměna České pošty

No jsem zvědavá, co se stane, když franšízanta nenajdou. Je zruší a nebude nic. Lidi pak budou jezdit dávat balíky a dopisy kilometry daleko.

1 komentář(e)
posledni 26.11.2014
Jak nejlépe propagovat firmu?

Souhlasím, jde o cílovku i o typ produktu ... ideálním nástrojem, a zvlášť pro začínající firmu s omezenými prostředky, je inbound marketing - nabídnout svým...

6 komentář(e)
posledni 10.11.2014
Jak nejlépe propagovat firmu?

Řekl bych že je nejdůležitější je znát cílovou skupinu svých zákazníků. Jinak se budou nabízet vaše produkty či služby mladým uživatelům sedících dnes a...

6 komentář(e)
posledni 06.11.2014