360pizza
Informace o franchisovém systému
Popis franchisového systému
360pizza je nový koncept skupiny Crocodille, která již úspěšně provozuje franšízovou síť Bageterii Boulevard.
Pod značkou 360pizza zavádí nový typ restaurace se samoobslužnými kiosky bez nutnosti komunikovat s obsluhou, ve které si může zákazník sestavit pizzu dle vytříbených chutí s velmi rychlou dostupností - do 6 minut (360 sekund) od objednání. Variantou je také možnost objednání online s doručením do 30 minut.
Vedle své sestavené pizzy si zákazníci můžou vybírat z rozsáhlé nabídky, jak tradičních receptur neapolské pizzy, tak z nabídky Pizza Regionale, kde receptury sestavuje italský pizzař, který své zkušenosti získal po boku známých evropských šéfkuchařů.
Nabídka pizzy je rozšířena i o italské dezerty, polévky, saláty. Z nápojů pak italské domácí malinovou limonádu, pivo, víno, cider a další na místě vyráběné nealkoholické nápoje.
V čem je 360pizza výjimečná?
Vedle amerických konceptů, které vstupují na český trh, představuje koncept pizzu tak, jak ji lidé znají z místa jejího zrození – tedy z Itálie. Rozhodující je kvalita těsta. Na jeho vývoji se podíleli italští technologové a při stavbě konceptu mu bylo věnováno nejvíce času. 360pizza je „prostě z jiného těsta“.
Proč franchisa 360 pizza?
- důraz na vývoj a kvalitu
- vlastní originální styl
- jednoduchý management
- podnikání bez velkého počtu zaměstnanců
- silná evropská značka
- rodinná společnost
Vlastní provozovny
- Praha 6, Vítězné nám. 3
- Praha 8 Karlín, Thámova 289
Franchisové provozovny
- Praha 5, Nový Smíchov
- Praha 1, Vodičkova
- OC Spektrum Čestlice
- Praha, Hornoměcholupská
Hledáme franšízanty ve větších městech a lokacích České republiky.
Obrázek provozovny systému
Informace pro franchisanty
Podpora pro franchisanty
- Know-how
- Zázemí silné společnosti
- Vybudovanou logistiku zásobování
- Centrální nákup surovin
- Vývoj nových produktů
- Školení zaměstnanců
- Softwarové vybavení a jeho inovace,
- marketingovou podporu aj.
Potřebná počáteční investice
- Investice již od 3 mil. Kč bez DPH
- Výše investice se odvíjí od lokace a očekávaného obratu provozovny a tedy i požadavcích na technologie
- Franšízant získá od franšízora:
- možnost užívání vybrané lokace
- architektonickou studii a projekt
- výstavbu provozovny na klíč
- pomoc při zaškolení personálu pro otevření jednotky.
Základní požadavky
- Ochota denně se podílet na chodu své restaurace
- Zkušenost v oblasti řízení zaměstnanců výhodou
- Zájem na vlastním růstu
- Ideálně zkušenost s gastro provozem
- Dostatečný kapitál a zajištění personálu pro provoz restaurace (se vším ostatním vám v rámci franšízových vztahů pomůžeme).
Informace o franchisorovi
Kontaktní osoba pro zájemce o licenci
Markéta Krejčíková
Více informací
Správcem osobních údajů je Crocodille ČR, spol. s r.o. (Poděbradská 55/88). Vaše osobní údaje budou zpracovány za účelem poskytnutí podrobností o franšízovém systému 360pizza a navázání spolupráce. Poskytování údajů je dobrovolné, je však nezbytné k dosažení výše uvedených účelů. Podrobné informace o zpracování osobních údajů jsou k dispozici v zásadách ochrany osobních údajů na 360pizza.com.
PŘEČTI ČLÁNKY
Nejčtenější
Franšízy s „jídlem do ruky“ musí rychle reagovat na zákaznické trendy. Ty nám přiblíží manažerka pro rozvoj franšízové sítě Bageterie Boulevard a 360Pizza Markéta Krejčíková.
Zájemce o franšízové podnikání v gastronomii by nemělo minout spojení značek Bageterie Boulevard a 360Pizza. Letos začali dokonce konkurovat americkým fastfoodům na dálnicích.
Zdeněk Polášek a Martin Lehocký jsou již zkušení franšízanti. Ke dvěma franšízovým pobočkám Bageterie Boulevard přidali i jednu z konceptu 360Pizza.
Franšíza 360pizza se na našem trhu pomalu rozrůstá. Jaké podmínky musí uchazeči o licenci splnit?
Skupina Crocodille plánuje na letošek rozšíření franšízových konceptů Bageterie Boulevard a 360Pizza. Své dveře zákazníkům by mělo otevřít 10 nových poboček.
Evropská síť provozoven zdravé varianty fast foodu Fruitisimo vznikla v České republice. Jejich růstu pomáhá i vzájemné sdílení zkušeností jednotlivých franšízantů.
Na Českém trhu se objevila nová ukrajinská franšíza se zajímavým konceptem fast foodu. Co může nabídnout v silně konkurenčním prostředí gastronomie?
Franšízant Honza Stopek vede dvě úspěšné pobočky s pizzou Vosíme. Na počátku stála debata u piva na téma vlastní podnikání.
Franšíza Trdlokafe s oblíbenou kombinací trdelníku a výběrové kávy roste v mezinárodním měřítku i v rámci České republiky. Koncept přilákal i investory z Venture Clubu.
Franšízová síť s čerstvým ovocem v pravé belgické čokoládě Choco Boss nabízí zajímavý nápad na podnikání s příznivými vstupními investicemi.
Lucie Remer letos získala v soutěži Ocenění českých podnikatelek cenu za nejzajímavější franšízu Refresh Bistro. Jak budovala svůj karierní postup?
Slovenské franšízové síti La Donuteria se v posledním roce daří prosadit především v zahraničí. Čím oslovuje nové franšízanty?
Jak se odlišit nabídkou v zemi, kde točená zmrzlina sídlí na každém rohu? Tak trochu jiná točená je franšízová síť, která na to má odpověď.
McDonald´s jde zákazníkům blíž i do menších měst a rádi by našli nové franšízanty. Čím chtějí aktuálně zákazníky oslovit?
O současném trendu v rychlém občerstvení jsme si povídali s provozním ředitelem největší franšízové sítě školních bister ReFresh Bistro Filipem Caltou.
Fish & Chips značky Harry Ramsden´s mají za sebou desítky let zkušeností s gastronomií i franšízingem. V Česku jsou na startu.
Informace zadané v katalogu dodávají samotné franchisové systémy. Před podpisem smlouvy o spolupráci by měl každý zájemce posoudit nabídku dané firmy. Redakce si vyhrazuje právo upravit informace o systémech udávaných v katalogu. V případě zjištění, že udávané informace nejsou pravdivé či neaktuální, prosíme, kontaktujte redakci.
PROFIT system franchise services s.r.o. - provozovatel Franchising.cz, informuje, že neshromažďuje ani nezpracovává informace zaslané prostřednictvím kontaktního formuláře. Všechny informace zadané ve formuláři jsou zasílány jako e-mail organizátorovi systému uvedenému v Katalogu franšíz. Uvedený příjemce, který obdrží odeslané informace, je použije s cílem poskytnout informace na zaslaný dotaz. Odeslání jakýchkoliv vašich osobních údajů je dobrovolné a organizátor systému, který obdrží kontaktní formulář, je subjektem odpovědným za shromažďování a zpracování případných osobních údajů.