ReFresh Bistro

Informace o franchisovém systému
Popis franchisového systému
ReFresh Bistro je unikátní koncept školních bister, který zavádí profesionalitu s příjemným prostředím a širokým výběrem do českých škol a dalších veřejných budov. V současnosti má koncept ReFresh Bistro více než 65 poboček po celém Česku a jedná se tak o největší síť školních bister v Česku. Nově koncept přichází s možností získání franšízy, a právě teď hledá nové partnery na tuto formu spolupráce.
Celý koncept stojí na kvalitních provozních systémech, vypilovaném marketingu a dobře nastavených postupech. Všechny pobočky mají jednotný systém nabídky, jednotný systém zásobování, jednotný systém provozu a jednotný systém způsobu řízení. Díky tomu je zcela ideální pro každého, kdo chce podnikat v osvědčeném konceptu a mít k tomu maximální podporou kvalitního týmu centrály společnosti.
Největší výhodou této franšízy je relativně nízká vstupní investice, rychlá návratnost a silná stabilita tržeb, kdy každá pobočka vydělává od prvního dne od otevření. Mezi nabízené varianty franšízy patří možnost převzetí stávající zavedené pobočky, vyhledání a zavedení nové lokality na míru franšízantovi nebo převzetí/vytvoření více poboček v jednom regionu.
Vlastní provozovny
19
Franchisové provozovny
69
Obrázek provozovny systému
Informace pro franchisanty
Podpora pro franchisanty
- Vyhledání vhodné lokality a zajištění nájemního vztahu
- Návrh, příprava a realizace vybavení prostoru pobočky
- Spolufinancujeme Vám vybavení provozovny (cca 40% z ceny)
- Předání kompletního know-how a nastavení procesů
- Komplexní manažerské, provozní i personální zaškolení
- Nastavení a správa IT systémů (pokladna, platební terminál, apod.)
- Marketingová podpora (tiskoviny, grafika, digitální nabídka, apod.)
- Kolektivní zásobování (nejlepší možné ceny, zpětné bonusy)
- Spolupráce s centrálou (telefonická podpora, objednávkové oddělení, marketing, regionální manažer, administrativní podpora)
- Školící systém a školící materiály konceptu
- Fajnová práce, dlouhodobý příjem a zhodnocení investice
Potřebná počáteční investice
PRVOTNÍ INVESTICE
- Vstupní / franšízový poplatek: 50 000 Kč
- Vratná kauce: 50 000 Kč
- Vybavení pobočky: 70 000 Kč – 700 000 Kč dle velikosti pobočky
MĚSÍČNÍ POPLATKY
- Franšízový poplatek: 4% z obratu
- Marketingový poplatek: 1% z obratu
Základní požadavky
- Osobní angažovanost, zapálení pro věc
- Možnost věnovat se svému podnikání a rozvoji svěřené pobočky na denní bázi s osobní účastí alespoň 3 dny v týdnu
- Ochota spolupracovat a učit se novým věcem
- Dodržovat nastavené standardy, ochotně spolupracovat na rozvoji a vylepšování celého konceptu školních bister
Informace o franchisorovi
ReFresh Bistro s.r.o.
Dubečská 73/6, 100 00 Praha
+420 702 201 095
Kontaktní osoba pro zájemce o licenci
Jakub Krampera
Více informací
Správcem osobních údajů je ReFresh Bistro s.r.o. (Dubečská 73/6, 100 00 Praha). Vaše osobní údaje budou zpracovány za účelem poskytnutí podrobností o franšízovém systému ReFresh Bistro a navázání spolupráce. Poskytování údajů je dobrovolné, je však nezbytné k dosažení výše uvedených účelů. Podrobné informace o zpracování osobních údajů jsou k dispozici v zásadách ochrany osobních údajů na fransiza.refreshbistro.cz.
PŘEČTI ČLÁNKY
Nejčtenější

Lucie Remer letos získala v soutěži Ocenění českých podnikatelek cenu za nejzajímavější franšízu Refresh Bistro. Jak budovala svůj karierní postup?
Soutěž každoročně oceňuje úspěšné franšízové koncepty, které splňují Etický kodex franšízingu. Které letos uspěly?
O současném trendu v rychlém občerstvení jsme si povídali s provozním ředitelem největší franšízové sítě školních bister ReFresh Bistro Filipem Caltou.
Znáte apetýt běžného teenagera? Pak víte, že postavit na tom byznys musí vyjít. A Davidovi Alešovi to s franšízou ReFresh Bistro opravdu vyšlo.
Koncept školních bister ReFresh Bistro otevřel první pilotní provozovnu v září 2017. Od té doby roste jejich počet každoročně o 7 až 10 nových.

Špagetka je franšíza s čerstvými těstovinami, kávou a zmrzlinou má originální receptury i způsob lokace trucků. Jak tento koncept funguje v praxi?
CrossCafe přichází s novým konceptem franšízingu. Kavárny buduje ve vlastní režii a nabízí je k odkupu až když jsou ziskové. Franšízant získá klientelu a vyškolený personál.
Tak trochu jiná točená je franšízová síť s kompletním vybavením pro točenou zmrzlinu. Plány pro blížící se sezónu prozradila Markéty Fréharová, manažerka pro rozvoj franšíz.
Světová franšízová síť do roku 2025 vstupuje s technologickými novinkami a pokračuje v růstu sítě.
Evropská síť provozoven zdravé varianty fast foodu Fruitisimo vznikla v České republice. Jejich růstu pomáhá i vzájemné sdílení zkušeností jednotlivých franšízantů.

Na Českém trhu se objevila nová ukrajinská franšíza se zajímavým konceptem fast foodu. Co může nabídnout v silně konkurenčním prostředí gastronomie?
Franšízant Honza Stopek vede dvě úspěšné pobočky s pizzou Vosíme. Na počátku stála debata u piva na téma vlastní podnikání.
Franšíza Trdlokafe s oblíbenou kombinací trdelníku a výběrové kávy roste v mezinárodním měřítku i v rámci České republiky. Koncept přilákal i investory z Venture Clubu.
Franšízová síť s čerstvým ovocem v pravé belgické čokoládě Choco Boss nabízí zajímavý nápad na podnikání s příznivými vstupními investicemi.
Slovenské franšízové síti La Donuteria se v posledním roce daří prosadit především v zahraničí. Čím oslovuje nové franšízanty?
Jak se odlišit nabídkou v zemi, kde točená zmrzlina sídlí na každém rohu? Tak trochu jiná točená je franšízová síť, která na to má odpověď.

Informace zadané v katalogu dodávají samotné franchisové systémy. Před podpisem smlouvy o spolupráci by měl každý zájemce posoudit nabídku dané firmy. Redakce si vyhrazuje právo upravit informace o systémech udávaných v katalogu. V případě zjištění, že udávané informace nejsou pravdivé či neaktuální, prosíme, kontaktujte redakci.
PROFIT system franchise services s.r.o. - provozovatel Franchising.cz, informuje, že neshromažďuje ani nezpracovává informace zaslané prostřednictvím kontaktního formuláře. Všechny informace zadané ve formuláři jsou zasílány jako e-mail organizátorovi systému uvedenému v Katalogu franšíz. Uvedený příjemce, který obdrží odeslané informace, je použije s cílem poskytnout informace na zaslaný dotaz. Odeslání jakýchkoliv vašich osobních údajů je dobrovolné a organizátor systému, který obdrží kontaktní formulář, je subjektem odpovědným za shromažďování a zpracování případných osobních údajů.