Husse
Informace o franchisovém systému
Popis franchisového systému
Husse je švédský výrobce vysoce kvalitních suchých a mokrých krmiv pro domácí zvířata. Součástí sortimentu je také kosmetika a pamlsky pro psy a kočky. Společnost Husse byla založena ve Stockholmu v roce 1987. V roce 1993 začal vývoj franchisového systému ve Skandinávii. O tři roky později se společnost rozšířila do dalších evropských zemí. V současné době provozuje v Evropě síť 600 franchisantů s krmivem pro psy a kočky v nejvyšší kvalitě. Získala si více než 250 tisíc zákazníkům (Slovensko, Polsko, Německo, Dánsko, Rakousko, aj.)
Základním předpokladem fungování značky Husse je, že produkty této společnosti nejsou k dispozici v tradičních prodejní síti (prodejny, sklady). Zákazník si je může zakoupit pouze přímo od místního distributora - franchisanta, který má výhradní právo na prodej produktů v dané oblasti a je zodpovědný za organizování distribuce. Díky dodávkám přímo z továrny a vynechání velkoobchodníků a maloobchodníků Husse může kombinovat konkurenceschopné ceny a velmi atraktivní marže pro franchisanty.
Franchisové provozovny
- 37 franšízových jednotek v ČR
- 15 showroomů v ČR
- 1 300 franšízových jednotek v 50 zemích světa
Obrázek provozovny systému
Informace pro franchisanty
Podpora pro franchisanty
- Právo na užívání značky a ochranné známky Husse
- Exkluzivitu na prodej výrobků a služeb pod značkou Husse v daném regionu
- Nárok na nákup produktů vyrobených výhradně pro franšízovou síť Husse v centrálním skladě Husse Česká republika.
- Startovací balíček obsahuje všechny marketingové materiály, které potřebujete pro zahájení podnikání, včetně některých standardních produktů Husse
- Různá školení a další vzdělávání - na produkty v portfoliu značky Husse, správná výživa zvířat, zásady fungování systému, prodejní techniky a operační systém na podporu prodeje
- Rozsáhlá síť specialistů Husse - chovatelé, psí salóny, cvičitelé psů, speciální kluby psů a koček, psí a kočičí útulky, veterináři
- Právo využívat Operační manuál Husse - podrobné normy franšízové sítě a informace nezbytné pro nezávislé podnikání
- Přístup do centrálního informačního systému Husse podporující řízení vztahů se zákazníky
- Nárok na trvalou péči a aktivní podporu ze strany hlavního českého frančízora
- Marketingová a propagační podpora
- Potřebná počáteční investice
- Počáteční investice od 40.000 - 120.000 Kč v závislosti na velikosti a umístění prodejny
- Průběžný měsíční poplatek 1. 500 – 3.500 Kč – opět záleží na velikosti a počtu obyvatel v regionu franšízy
Potřebná počáteční investice
- Počáteční investice od 40.000 - 120.000 Kč v závislosti na velikosti a umístění prodejny
- Průběžný poplatek 1.500 - 3.500 Kč v závislosti na počtu a velikosti dané franchisy.
Základní požadavky
Franchisant je zodpovědný za zajištění malých, suchých skladových prostor cca 15 m2 (např. garáž), auta, počítače s připojením na internet a telefonu/faxu určených pro podnikání.
Požadavky na kandidáta:
- Silná motivace k zahájení vlastního podnikání.
- Chcete pracovat z domova a být svým vlastním pánem.
- Máte kladný vztah ke zvířatům a zájem budovat dobré vztahy se zákazníky.
- Máte k dispozici malý suchý skladovací prostor o výměře asi 15 m2 (např. garáž), počítač s přístupem na internet, mobilní telefon a auto k rozvozu krmiva.
- Disponujete finančními prostředky na založení a provozování podnikání (počáteční investice 40 – 120 tisíc Kč v závislosti na velikosti a počtu obyvatel v regionu).
Informace o franchisorovi
Kontaktní osoba pro zájemce o licenci
Andrea Kunešová
Více informací
Správcem osobních údajů je KONY trade, s.r.o. (Selská 57, 614 00 Brno). Vaše osobní údaje budou zpracovány za účelem poskytnutí podrobností o franšízovém systému Husse a navázání spolupráce. Poskytování údajů je dobrovolné, je však nezbytné k dosažení výše uvedených účelů. Podrobné informace o zpracování osobních údajů jsou k dispozici v zásadách ochrany osobních údajů na husse.cz.
PŘEČTI ČLÁNKY
Nejčtenější
Franšízová síť Husse založila svůj úspěch na dvou faktorech – většina domácností má doma psa nebo kočku. Tím druhým je, že obstarat svou rodinnou “smečku” často nestíháme.
Letošní rok je pro franšízovou značku Husse ve znamení stabilizace sítě. Nezapomíná ale ani na expanzi a inovace.
Franšízový koncept Husse navýšil počet franšízantů na 37. Současně se pouští do připrav vlastního e-shopu.
Franšízanti a distributoři značky Husse měli v poslední době hodně práce. Češi totiž nakupovali zásoby jídla nejen pro sebe, ale i pro své mazlíčky.
Franšízantům prodejní sítě krmiv pro domácí zvířata Husse se daří české zákazníky oslovovat díky showroomům. Nikde jinde na světě je nenajdou.
Záběry z dronu mohou přinášet přesná data, úspory nákladů i emoce. Franšíza COPTRZ umí zákazníkům taková zadání splnit.
Konopné potraviny, nápoje, CBD kapsle a kosmetika jsou stále žádanější. Za značku Cbweed nám příležitosti pro nové podnikatele přiblížil její franšízor Riccardo Ghibellini.
„Primárně míříme do měst s více jak 30 tisíci obyvatel. Nebráníme se ale ani menším městům," říká obchodní manažer Cbweed Riccardo Ghibellini.
Franšíza Cbweed otevřela loni 3 nové prodejny v Praze, další zahájila provoz v únoru. Letos chce vyrazit i do dalších regionů.
Franšízová síť Cbweed má pobočky zatím jen v Praze. Potenciál však vidí i v dalších větších městech.
„Největší poptávka o franšízové licence přichází z Prahy. Věřím, že na začátku roku 2022 rozšíříme síť v Česku i do dalších měst," říká Riccardo Ghibellini ze společnosti Cbweed.
V současnosti má síť čerpacích stanic u nás 140 poboček. Příležitost k podnikání nabízí i franšízovým partnerům. Jak velká na ně čeká investice?
Franšízový koncept Cbweed chystá rozšíření obchodů s konopnými produkty po celém Česku. Jak rychlá je pro franšízanty návratnost investice?
Po 30 letech se značka Benzina vrací na slovenský trh. Šanci k podnikání nabídne i franšízantům.
Zájem ze strany klienta přiměl společnost Uhlí Morava k vytvoření franšízového konceptu. Jaké má firma další plány v rozhovoru prozradil ředitel společnosti Lukáš Kubín.
Po několikaleté expanzi je český trh pro naše prodejny již naplněn, zajímavým lokalitám se ale nebráníme, říká zakladatel tuzemské franšízové sítě Oxalis čaj&káva Petr Zelík.
Informace zadané v katalogu dodávají samotné franchisové systémy. Před podpisem smlouvy o spolupráci by měl každý zájemce posoudit nabídku dané firmy. Redakce si vyhrazuje právo upravit informace o systémech udávaných v katalogu. V případě zjištění, že udávané informace nejsou pravdivé či neaktuální, prosíme, kontaktujte redakci.
PROFIT system franchise services s.r.o. - provozovatel Franchising.cz, informuje, že neshromažďuje ani nezpracovává informace zaslané prostřednictvím kontaktního formuláře. Všechny informace zadané ve formuláři jsou zasílány jako e-mail organizátorovi systému uvedenému v Katalogu franšíz. Uvedený příjemce, který obdrží odeslané informace, je použije s cílem poskytnout informace na zaslaný dotaz. Odeslání jakýchkoliv vašich osobních údajů je dobrovolné a organizátor systému, který obdrží kontaktní formulář, je subjektem odpovědným za shromažďování a zpracování případných osobních údajů.