Podnikatelky bodují v obchodu a službách

Úspěšných podnikatelek je mnoho / Odborný garant soutěže, společnost CRIF – Czech Credit Bureau, vybral 28 535 potenciálních kandidátek, které odpovídaly kritériím soutěže. Z nich bylo na základě ratingu nominováno 1062 semifinalistek s nejlepšími ekonomickými výsledky. Ve finále se vybíralo ze 120 firem a 83 z nich splnilo všechna kritéria.
Pátek
09.11.2018
Letošní 11. ročník Ocenění Českých Podnikatelek, který vyzdvihuje úspěšné ženy na poli podnikání, zná vítězky. Porota letos vybírala ze 120 finalistek.
 

Stejně jako v předešlých ročnících i letos si úspěšné české podnikatelky odnesly ceny v kategoriích podle velikosti firmy i čtyři speciální ocenění. Vítězkou kategorie Velká firma se stala Zdeňka Heyn Edlová se svou společností Lubricant. Za ní se umístila Olga Kupec, majitelka společnosti Abydos a třetí příčku obsadila Irena Hrnčířová, majitelka firmy KTA Technika.

V kategorii Střední firma si první cenu odnesla Ilona Kalová a její dopravní firma Kala Trans. Druhé místo patří Evě Domenici, majitelce koupelnového studia Aquastyl International. Na třetím místě skončila Renata Kobzová se svou společností ADI interiér s 18ti letou historií. Cenu za první místo v kategorii Malá firma obdržela Petra Polišenská, majitelka kaváren Ice Café, druhou příčku obsadila Hana Raková a její Esthé – Klinika estetické medicíny a plastické chirurgie. Třetí místo patří Olze Landové, majitelce společnosti Market Point.

Cenu za výjimečný růst firmy udělovanou pod patronací Mastercard si odnesla Petra Plemlová, majitelka společnosti Unuodesign. Ta získala také Cenu za digitální transformaci, jejímž patronem je společnost Microsoft. Cena ČSOB – Výjimečná podnikatelka letos patří Kateřině Šrámkové, majitelce zámku Loučeň. Pod patronací České pojišťovny byla i v letošním ročníku udělen Cena za inovativní řešení. Její majitelkou se stala Eva Komárková a její společnost IN-EKOTEAM.

Cílem projektu OCP je od jeho samého začátku objevovat a zviditelňovat úspěchy českých žen – podnikatelek a nejen to. Jeho smyslem je také vytvořit platformu plnou inspirace, vzájemného respektu, spolupráce a přinášet příklady úspěšných českých lidí pro budoucí generace podnikatelů. „Také v letošním roce platí, že doménou českých podnikatelek jsou především obchod a služby, kde působí hned 62 % finalistek. Výrobě se věnuje 16,5 % podnikatelek, 13 % podniká ve stavebnictví, 10 % v dopravě či logistice, 8 % ve vzdělávání, 7,5 % pak shodně ve zdravotnictví a také v gastronomii a potravinářství. Zhruba 6 % podnikatelek působí v oboru cestovního ruchu. Jsem velmi ráda, že i letos máme mezi vítězkami podnikatelky, které již v minulosti v Ocenění Českých Podnikatelek uspěly. Svědčí to o jejich stabilitě a usilovné práci na jejich růstu,“ říká zakladatelka projektu Ocenění Českých Podnikatelek, Helena Kohoutová.

Mediálním partnerem Ocenění Českých Podnikatelek je i portál Franchising.cz.


Podpora z míst nejvyšších / Záštitu nad letošním jubilejním ročníkem převzalo Ministerstvo průmyslu a obchodu České republiky a také Ministerstvo práce a sociálních věcí.