nápady na podnikání
Každý má své mouchy!
Právě to je heslo Papírny Moudrý, jejíž příběh „továrny na mucholapky“ začal v roce 1991 a dnes dováží mucholapky do 50 zemí světa.
Právě to je heslo Papírny Moudrý, jejíž příběh „továrny na mucholapky“ začal v roce 1991 a dnes dováží mucholapky do 50 zemí světa.
Podnikání na tělo
V roce 1993 využila mezery na trhu a založila značku La Marque. Více jak 27 let tak Michaela Vlčková pomáhá ženám vybírat to správné spodní prádlo.
Je nutné mít jasnou představu, co chci
Jaké byly začátky před 20 lety a jak se podniká dnes prozradila Hana Raková, jedna ze zakladatelů laserové estetické dermatologie v České republice a majitelka kliniky Esthé.
Byznys podle chuti
Podnikání v oblasti gastronomie láká stále spoustu lidí. Ne všichni však touží po otevření klasické restaurace. Chtějí se vydat cestou bistra nebo kantýny.
S Kiwi letem světem internetem
Cestovatelský vyhledávač Kiwi.com patří po více než 5 letech mezi 10 největších prodejců letenek na světě. Lze jeho úspěch napodobit? Vyplatí se dnes ještě začít podnikat v cestovním ruchu? Poradíme, jak bojovat s rostoucí konkurencí.
Zdar a síla, byznys z jídla
Trend zdravého stravování každým dnem sílí nejen v České republice. Prozradíme vám, co je vůbec nejnáročnější při podnikání v této oblasti, a co všechno je třeba zařídit před startem.
Jehla, nit a síť
Šaty šité na míru nemusí být nutně luxusem. Kalhoty na míru lze sehnat i v online krejčovství. Jak si takovou speciální oděvní firmu založit?
Byznys a chytré hračky
Mezi firmami na výrobu dětských hraček si drží prim LEGO. Stavebnice se stala za 85 let existence skutečnou legendou.
Vousáči a módní služby
Barber shopy mají být místem, kde se mužům dostává mimořádné péče. I k nám již dorazil trend návratu k upravenému mužnému vzhledu.
Rodinná továrna na cukroví
Cukrárny patří v Česku k oblíbeným společenským místům. Tradici tady mají i domácí pečivo a zákusky. V cukrárenství ovšem kvalita hraje prim snad ještě víc, než v jiných podnikatelských oborech.
Módní e-shop jako životní styl
Češi čím dál tím častěji nakupují na internetu. To je známý fakt. Je však stále více těch, kteří se na síti oblékají. I proto je výhodné mít vlastní originální vizi.
Byznys s elegancí
Baví vás móda, sledujete trendy, jste přesvědčeni, že díky obchodu s oblečením se dá slušně vydělat? Přečtěte si, jak elegantně naskočit do branže, a zjistěte, nakolik složité je si otevřít obchod s módou.
Učesaný byznys
Každý z nás čas od času zajde ke kadeřníkovi. Jde tedy o perspektivní oblast podnikání. Zjistěte, co vše je třeba pro otevření vlastního kadeřnictví, a čeho se vyvarovat.
Úspěch tesaný do dřeva
Češi si čím dál více potrpí na bytelný nábytek. Jejich kroky již nemíří pouze do obchodů se sériově vyráběným zbožím. Cestu si najdou i k firmám s originálním nábytkem.
Rozkvetlý obchod
Květiny jsou jedním z nejoblíbenějších dárků nejbližším. Svátky, narozeniny, výročí, to vše jsou dny, které květinářstvím přinášejí zajímavý výdělek.
Byznys pro otrlé
Provozovat cestovní kancelář je jen pro podnikatele, kteří dokáží pracovat pod vysokým tlakem. Musí se potýkat nejen s drsným konkurenčním prostředím, ale také s nestálostí klientů či neočekávanými událostmi.
Zisk na zubařském křesle
Člověk, který si chce založit dentální kliniku, musí počítat s vysokými náklady v počátečním stadiu. Pokud se obrní pevnými nervy a nepoleví ve své práci, dobré výsledky se dostaví.
Češi na mazlíčcích nešetří
Jelikož jsou lidé ochotni stále více utrácet za své čtyřnohé přátele, otevírá se tím podnikatelům příležitost rozjet lukrativní podnikání v oblasti veterinární péče.
Školka není jen hra
Rodiče často naráží na problém, že nemají kam své dítě umístit. Stojí tak možná za to, zamyslet se nad otevřením vlastního zařízení.
Investice do budoucna
Otevřít si vlastní galerii a vystavovat různorodá díla umělců není pro každého. Galerista musí umění rozumět, jinak se galerie moc dlouho na trhu neudrží.