nápady na podnikání
![](https://img.franchising.pl/cz/19e/4c8/moudry_moucha_440.jpeg)
Každý má své mouchy!
Právě to je heslo Papírny Moudrý, jejíž příběh „továrny na mucholapky“ začal v roce 1991 a dnes dováží mucholapky do 50 zemí světa.
Právě to je heslo Papírny Moudrý, jejíž příběh „továrny na mucholapky“ začal v roce 1991 a dnes dováží mucholapky do 50 zemí světa.
![](https://img.franchising.pl/cz/b9b/cdd/lamarque-2020_440.jpg)
Podnikání na tělo
V roce 1993 využila mezery na trhu a založila značku La Marque. Více jak 27 let tak Michaela Vlčková pomáhá ženám vybírat to správné spodní prádlo.
![](https://img.franchising.pl/cz/d5b/527/ocp_rekova_440.jpg)
Je nutné mít jasnou představu, co chci
Jaké byly začátky před 20 lety a jak se podniká dnes prozradila Hana Raková, jedna ze zakladatelů laserové estetické dermatologie v České republice a majitelka kliniky Esthé.
![](https://img.franchising.pl/cz/28a/dfe/kantyna_kubr_440.jpg)
Byznys podle chuti
Podnikání v oblasti gastronomie láká stále spoustu lidí. Ne všichni však touží po otevření klasické restaurace. Chtějí se vydat cestou bistra nebo kantýny.
![](https://img.franchising.pl/cz/541/662/kiwi1.png)
S Kiwi letem světem internetem
Cestovatelský vyhledávač Kiwi.com patří po více než 5 letech mezi 10 největších prodejců letenek na světě. Lze jeho úspěch napodobit? Vyplatí se dnes ještě začít podnikat v cestovním ruchu? Poradíme, jak bojovat s rostoucí konkurencí.
![](https://img.franchising.pl/cz/083/ded/jidlo.jpg)
Zdar a síla, byznys z jídla
Trend zdravého stravování každým dnem sílí nejen v České republice. Prozradíme vám, co je vůbec nejnáročnější při podnikání v této oblasti, a co všechno je třeba zařídit před startem.
![](https://img.franchising.pl/cz/59b/651/krejcomat_kalhoty_330.png)
Jehla, nit a síť
Šaty šité na míru nemusí být nutně luxusem. Kalhoty na míru lze sehnat i v online krejčovství. Jak si takovou speciální oděvní firmu založit?
![](https://img.franchising.pl/cz/3e5/2f6/legowear_freeport_330.png)
Byznys a chytré hračky
Mezi firmami na výrobu dětských hraček si drží prim LEGO. Stavebnice se stala za 85 let existence skutečnou legendou.
![](https://img.franchising.pl/cz/737/563/bbshop.jpg)
Vousáči a módní služby
Barber shopy mají být místem, kde se mužům dostává mimořádné péče. I k nám již dorazil trend návratu k upravenému mužnému vzhledu.
![](https://img.franchising.pl/cz/67b/ccb/cukrarnatomsejova.png)
Rodinná továrna na cukroví
Cukrárny patří v Česku k oblíbeným společenským místům. Tradici tady mají i domácí pečivo a zákusky. V cukrárenství ovšem kvalita hraje prim snad ještě víc, než v jiných podnikatelských oborech.
![](https://img.franchising.pl/cz/c0c/2d4/azurit.png)
Módní e-shop jako životní styl
Češi čím dál tím častěji nakupují na internetu. To je známý fakt. Je však stále více těch, kteří se na síti oblékají. I proto je výhodné mít vlastní originální vizi.
![](https://img.franchising.pl/cz/155/e26/odevy.png)
Byznys s elegancí
Baví vás móda, sledujete trendy, jste přesvědčeni, že díky obchodu s oblečením se dá slušně vydělat? Přečtěte si, jak elegantně naskočit do branže, a zjistěte, nakolik složité je si otevřít obchod s módou.
![](https://img.franchising.pl/cz/ceb/1ae/kader.png)
Učesaný byznys
Každý z nás čas od času zajde ke kadeřníkovi. Jde tedy o perspektivní oblast podnikání. Zjistěte, co vše je třeba pro otevření vlastního kadeřnictví, a čeho se vyvarovat.
![](https://img.franchising.pl/cz/506/460/jizba.png)
Úspěch tesaný do dřeva
Češi si čím dál více potrpí na bytelný nábytek. Jejich kroky již nemíří pouze do obchodů se sériově vyráběným zbožím. Cestu si najdou i k firmám s originálním nábytkem.
![](https://img.franchising.pl/cz/106/fb5/kytky1-1.png)
Rozkvetlý obchod
Květiny jsou jedním z nejoblíbenějších dárků nejbližším. Svátky, narozeniny, výročí, to vše jsou dny, které květinářstvím přinášejí zajímavý výdělek.
![](https://img.franchising.pl/cz/e35/cbb/cestovka1_330.png)
Byznys pro otrlé
Provozovat cestovní kancelář je jen pro podnikatele, kteří dokáží pracovat pod vysokým tlakem. Musí se potýkat nejen s drsným konkurenčním prostředím, ale také s nestálostí klientů či neočekávanými událostmi.
![](https://img.franchising.pl/cz/16a/75f/dentalni_klinika_1.png)
Zisk na zubařském křesle
Člověk, který si chce založit dentální kliniku, musí počítat s vysokými náklady v počátečním stadiu. Pokud se obrní pevnými nervy a nepoleví ve své práci, dobré výsledky se dostaví.
![](https://img.franchising.pl/cz/60e/730/veterina_1_330.png)
Češi na mazlíčcích nešetří
Jelikož jsou lidé ochotni stále více utrácet za své čtyřnohé přátele, otevírá se tím podnikatelům příležitost rozjet lukrativní podnikání v oblasti veterinární péče.
![](https://img.franchising.pl/cz/670/e8d/_kolka_330.jpg)
Školka není jen hra
Rodiče často naráží na problém, že nemají kam své dítě umístit. Stojí tak možná za to, zamyslet se nad otevřením vlastního zařízení.
![](https://img.franchising.pl/cz/e71/92a/galerie4_330.png)
Investice do budoucna
Otevřít si vlastní galerii a vystavovat různorodá díla umělců není pro každého. Galerista musí umění rozumět, jinak se galerie moc dlouho na trhu neudrží.