Pizza Mizza vstoupila do ČR
Právě dnes byla otevřena 1. pobočka slovenského franchisového konceptu Pizza Mizza v Česku. Stalo se tak v pražském obchodním centru Chodov. Jedná se o koncept rychlého občerstvení Pizza Mizza EXPRES, který je umístěn ve food courtu v 1. patře OC Chodov.
„Vstup na český trh jsme plánovali dlouhodobě. Naším prvotním záměrem bylo, že otevřeme v roce 2012 restauraci v AuParku v Hradci Králové. Vše se však změnilo v momentě, kdy jsme dostali nabídku na otevření koutku s rychlým občerstvením na pražském Chodově. Vyhodnotili jsme to tak, že je to nabídka, která se nedá odmítnout,“ míní Jozef Šétaffy, franchisor konceptu. Tato pobočka se tak stala pilotním projektem, na kterém se budou učit poznávat české prostředí a nákupní zvyklosti.
Další expanze v ČR
Tím pádem se vstup konceptu na český trh urychlil a momentálně vyhodnocují ještě jednu nabídku, tentokrát se jedná o možnost pronájmu prostoru na Václavském náměstí v Praze. I tomto případě jde také o fastfoodový koncept Pizza Mizza EXPRES. „Pokud se dohodneme na rozumných podmínkách pronájmu, mohli bychom tuto provozovnu otevřít ještě tento rok. Kromě toho jednáme také se zájemcem, případným franchisantem, o možnosti otevření rychlého občerstvení v v ostravském AVIONu. Tato pobočka by byla zprovozněna příští rok,“ dodává Šétaffy.
Hledání vhodných prostor
Dle slov franchisora na Slovensku hledají vhodný prostor pro provozovnu v Košicích, kde už mají franchisanta a také na bratislavském největším sídlišti Petržalce, kde zatím není dostatečně kapacitně pokrytý rozvoz. V hlavním městě Slovenska připravují k otevření na příští rok další franchisovou pobočku.
Zobrazit v katalogu franšíz
PŘEČTI ČLÁNKY
Proč je třeba sítě neustále obnovovat?
/12.11.2025
KFC svou cestu započalo před více jak 100 lety. Jako franšíza funguje již přes 70 let. I přesto řetězec oznámil zásadní změny.
Slovenský Kaliforňan mění pohled na rychlé stravování. Zdravé bowls plné lokálních surovin míří po Brně i do dalších českých měst. Franšízanty hledá pro restaurace i foodtrucky.
Slovenská síť Mr. Kebab hledá master-franšízanta pro český trh. Detaily spolupráce a plány expanze přibližuje zakladatel značky Ľubor Lelovits.
„Pro náš růst je klíčové, abychom měli ty správné franšízanty,“ říká Michal Příhoda, výkonný ředitel Fruitisimo Group. Síť loni překonala tržby půl miliardy korun a expanduje dál.
Franšízová síť s více než 200 pobočkami se úspěšně rozvíjí v zemích Evropy. Aktuálně hledá dlouhodobé partnery pro vstup na český trh.
Nejčtenější
Jak vydělat peníze na YouTube?
/16.07.2021
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Stále více firem se rozvíjí na základě modelu franchisingové spolupráce. Zjistěte, zda již nastal čas, abyste „franšízovali“ vlastní podnikání.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Udržet konzistentní vizuální styl u desítek poboček není snadné. Digitální nástroje pomáhají franšízám s tvorbou a správou marketingových materiálů.
Karel Kotrba se rozhodl své manažerské zkušenosti přetavit do práce s podnikateli. Dnes vede regionální boardy franšízové sítě TAB Board. Co ho v této roli nejvíc naplňuje?
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...
Lidé jsou základ
Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...