Nejen pro milovníky kávy

Mezinárodní síť franchisových kaváren Segafredo Espresso se rozrostla na 500 provozoven na všech kontinentech světa a patří tak k jedněm z největších na světě. Společnost Segafredo Zanetti CR spol. s r.o. byla založena v roce 1994 jako dceřiná společnost mezinárodního koncernu Segafredo Zanetti a rovněž před 17 lety byla otevřena první franchisová kavárna pod značkou Segafredo v Praze, v ulici Na Příkopě, v typickém černo-červeném designu.
V současné chvíli působí v rámci celé České republiky 11 franchisových kaváren, který provozuje stejný počet franchisantů. Dalším téměř 5.000 odběratelům v rámci celé ČR společnost dodává své produkty.
Podpora od centrály
„Společnost poskytuje franchisantům a jejich zaměstnancům možnost školení ve školicím středisku La Scuola di barista, kde pod vedením firemních odborníků mimo teoretických znalostí odkrývají tajemství přípravy kávy dle našich standardů,“ říká Jaromír Bosák, jednatel společnosti Segafredo Zanetti ČR. Kromě uvedeného školení získají partneři také know-how, exkluzivní produkty, exkluzivitu ve sjednaném teritoriu, reklamní a marketingovou podporu.
Investice na rozjezd
Licence ve výši 20 000 EUR zahrnuje školení, poradenství, vizualizaci provozovny a kompletní poradenství ze strany centrály. Další investice, s níž musí franchisant počítat, se pohybuje kolem 2,5 mil. Kč a je určena na vybavení provozovny o rozloze cca. 100 m2. Průběžný poplatek se odvíjí dle počtu m2 pobočky.
Další expanze
Dle vyjádření jednatele do konce tohoto roku společnost neplánuje otevírat další franchisové pobočky. V příštím roce však zamýšlí rozšířit portfolio provozoven, v hledáčku má především Prahu a Brno, ale neodmítne ani zájemce z jiných lokalit.
Pro podrobnější informace nahlédněte do Katalogu franchis.
Zobrazit v katalogu franšíz




















PŘEČTI ČLÁNKY

Franšízy v oblasti gastronomie nejsou ničím novým. Přesto je koncept Hey Foods v mnoha ohledech od provozování tradiční restaurace dost odlišný.
Franšíza 360pizza nabízí rebranding stávajícím gastro provozovnám. Jak změna pomůže efektivitě podnikání vysvětlí Markéta Krejčíková, manažerka pro rozvoj.
Franšíza Bageterie Boulevard vyrostla spolu s Crocodille na rekordních 1,6 miliardy obratu. Po covidových letech je zpět na předních pozicích mezi fastfoodovými řetězci.
„Nyní se zaměřujeme na bistro, kde chceme pizzy odbavovat do 7 minut,“ říká zakladatel franšízové sítě Vosíme.cz Richard Halmazňa.
Špagetka je franšíza s čerstvými těstovinami, kávou a zmrzlinou. Má originální receptury i způsob lokace trucků. Jak tento koncept funguje v praxi?
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Franšíza s pracovními oděvy je na trhu už více jak 5 let. Petra Tománková, manažerka pro rozvoj, přibližuje, pro jaké podnikatele je koncept vhodný.
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...
Lidé jsou základ
Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...