Na dovolenou s franchisou
Pro mnoho menších cestovních kanceláří může být spojení se známou značkou krok správným směrem. Například Invia.cz nabízí zájemcům licenci na franchisu už pět let a za tu dobu vzniklo 55 poboček v České republice a 4 na Slovensku.
„Naši franchisanti mají meziroční nárůsty klientů pravidelně. Je to způsobeno hlavně změnou identity. Naše značka je v cestovním ruchu už poměrná silná a důvěryhodná. Menší agentury zjistily, že jim změna přivede nové klienty, které získá od ostatních kanceláří právě díky naší pověsti,“ říká Jakub Eliáš, manažer pobočkové sítě Invia.cz.
Cestovní agentura v budování franchisové sítě rozhodně nekončí. Chce být v každém krajském a okresním městě nad 10 000 obyvatel. Zájemce o licenci musí splňovat několik podmínek. Podle Eliáše rozhodně musí jít o člověka znalého oboru. „Požadujeme zavedenou cestovní agenturu nebo kancelář. Vedle toho zavedený provizní prodej, historii firmy, obrat a klientelu. Zájemce musí mít rozhled v cestovním ruchu a znát byznys,“ dodává Eliáš. Naopak franchisanti získají přístup k široké nabídce zájezdů, letenek a ubytování.
Invia.cz ale není v Česku jedinou cestovní kanceláří, která nabízí franchisové licence. K dalším patří například CK Fischer nebo Exim tours.
PŘEČTI ČLÁNKY
Nová franšíza Hopp osloví ty, kteří dovedou myslet mimo zajeté koleje, tedy přesněji ucpané silnice města. Podnikatele potěší i vstřícné vstupní náklady. Jak to s Hoppem rozjet?
„Jsme jedinou franšízovou sítí v oboru v EU, která nabízí jednoroční zkušební období „partnerství“, říká Radek Straka, majitel franšízy Extra Services.
Byznys, který nikdy nespí. Tak lze popsat provozování čerpacích stanic. Příležitost stát se jejich provozovateli nabízí například síť OMV.
Společnost DoDo otevřela letos na podzim nové franšízové pobočky. Další rozšiřování sítě franšízantů chystá na rok 2023.
Společnost Adiv Lease hledá partnery podnikatele, díky nimž rozšíří síť Rent-pointů. Co vše potřebují k rozjezdu svého podnikání?
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Vašek Hájek za tři roky, do kterých spadala éra covidu, stihl otevřít tři úspěšné franšízy Vosíme.cz. Proč uvěřil právě této pizze?
U solné terapie toto známé rčení skutečně platí. Franšízové Centrum Solné terapie CST ze Slovinska na tom staví úspěšný byznys. Nyní míří i na český trh.
Jak se daří pobočkám nově otevřené Partners Banky a kde je šance pro nové franšízanty? Odpovídá Jan Brejl, obchodní ředitel finanční skupiny Partners.
Populární na fóru
Jak nejlépe propagovat firmu?
Dobrý den, tak mne ještě napadá, že moc fajn způsob propagace firmy je vytvoření blogu, web stránek. Určitě je dobré je mít, aby lidé věděli o vaší službě....
Únik z reality jako byznys
Chcete-li získat ziskové a oblíbené úniková místnost, není nutné zakoupit povolení. Díky tomu mohou pomoci také zkušení profesionální návrháři. Například...
Pošta s franšízou
Dobrý den,Česká pošta už provozuje 200 franšízových pošt jako Pošta Partner. Očekává, že do franšíz převede téměř všechny provozovny. V tuto chvíli...
Pošta s franšízou
Téma České pošty mě taky zaujalo. Jaké jsou podmínky pro získání franchisy České pošty. Tenhle byznys by mohl mít dobrou budoucnost.Děkuji
Pošta s franšízou
Hodně jsem četl, že Pošta bude mít franšízové pobočky. Má už nějaké?
Přeměna České pošty
No jsem zvědavá, co se stane, když franšízanta nenajdou. Je zruší a nebude nic. Lidi pak budou jezdit dávat balíky a dopisy kilometry daleko.
Jak nejlépe propagovat firmu?
Souhlasím, jde o cílovku i o typ produktu ... ideálním nástrojem, a zvlášť pro začínající firmu s omezenými prostředky, je inbound marketing - nabídnout svým...
Jak nejlépe propagovat firmu?
Řekl bych že je nejdůležitější je znát cílovou skupinu svých zákazníků. Jinak se budou nabízet vaše produkty či služby mladým uživatelům sedících dnes a...