Zahraniční expanze

Letos na jaře plánuje plzeňský The PUB otevřít již pátou provozovnu v Praze. The PUB využívá originálního konceptu samoobslužných barů, kde si lidé sami točí pivo. Rok 2012 je podle jednatele společnosti Martina Šampalíka hlavně o zvyšování kvality poskytovaných služeb a optimalizaci vnitřních procesů. "Chceme i nadále budovat silnou značku a posilovat spolupráci mezi jednotlivými provozovnami a centrálou a partnery konceptu. Rádi bychom také letos otevřeli další jednu až dvě provozovny v Německu," dodává Šampalík.
Společnost se nebrání ani další expanzi do zahraničí, v plánu je otevření hospod v Budapešti nebo v Bratislavě. "V Berlíně se stal The PUB velmi oblíbeným místem a svou výtočí se drží na špici mezi všemi hospodami ve městě. Ve Vídni jsme otevřeli hned dvě provozovny najednou loni v listopadu a tak je příliš brzo na to hodnotit, nicméně náš franchisant má ambice vstoupit časem i do Švýcarska," uvádí Šampalík.
Hospody The PUB se hodí především do větších měst s počtem obyvatel kolem 100 tisíc. V zahraničí firma upřednostňuje města ještě větší. V Česku se ale nebrání ani menším městům. Podle Šampalíka je dobrým příkladem Opava, kde není ani 100 tisíc obyvatel, a přesto se tamní pobočce The PUB daří.
Zobrazit v katalogu franšíz




















PŘEČTI ČLÁNKY

Franšízy v oblasti gastronomie nejsou ničím novým. Přesto je koncept Hey Foods v mnoha ohledech od provozování tradiční restaurace dost odlišný.
Franšíza 360pizza nabízí rebranding stávajícím gastro provozovnám. Jak změna pomůže efektivitě podnikání vysvětlí Markéta Krejčíková, manažerka pro rozvoj.
Franšíza Bageterie Boulevard vyrostla spolu s Crocodille na rekordních 1,6 miliardy obratu. Po covidových letech je zpět na předních pozicích mezi fastfoodovými řetězci.
„Nyní se zaměřujeme na bistro, kde chceme pizzy odbavovat do 7 minut,“ říká zakladatel franšízové sítě Vosíme.cz Richard Halmazňa.
Špagetka je franšíza s čerstvými těstovinami, kávou a zmrzlinou. Má originální receptury i způsob lokace trucků. Jak tento koncept funguje v praxi?
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Franšíza s pracovními oděvy je na trhu už více jak 5 let. Petra Tománková, manažerka pro rozvoj, přibližuje, pro jaké podnikatele je koncept vhodný.
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...
Lidé jsou základ
Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...