Bageterie Boulevard na Moravě

Provozovna v Ostravě je v pořadí už druhá v rukou franchisanta a dvanáctá celkem v rámci sítě Bageterie Boulevard v České republice. První franchisová pobočka byla otevřena v Praze v obchodním centru Zličín. Podle výkonné ředitelky Bageterie Boulevard Jitky Remsové hledá tuzemský koncept bageterií na Moravě i další lokalitu. Firma se chce postupně rozšiřovat po celé České republice.
V novém obchodním centru Forum Nová Karolina v Ostravě otevírají pobočky i další významní hráči na českém gastronomickém trhu. Vedle McDonald´s mohou lidé navštívit například Cukrárnu Výtopnu, Fruitisimo, Oxalis, Panerii, Subway, UGO juice bar nebo chocolaterii BON BON. Všechny tyto koncepty rozšiřují svou síť za pomoci franchisingu a jsou uvedeny na našem portále v Katalogu franchis.
Český řetězec Bageterie Boulevard se postupně snaží vymezovat hlavně proti tradičním zahraničním fast foodovým restauracím. Zákazníkům se snaží zprostředkovat kvalitní kuchyni rychlého občerstvení i prostřednictvím spolupráce s renomovanými šéfkuchaři, kteří přinášejí do tohoto odvětví aktuální trendy gastronomie. „Jsme nekompromisní co se týče kvality jídla. Nesmažíme, pouze pečeme, pracujeme s převážně chlazenými ingrediencemi, máme vysokou kompetenci ve vývoji pečiva,“ vysvětluje Remsová.
PŘEČTI ČLÁNKY

Franšíza Bageterie Boulevard vyrostla spolu s Crocodille na rekordních 1,6 miliardy obratu. Po covidových letech je zpět na předních pozicích mezi fastfoodovými řetězci.
Franšízy s „jídlem do ruky“ musí rychle reagovat na zákaznické trendy. Ty nám přiblíží manažerka pro rozvoj franšízové sítě Bageterie Boulevard a 360Pizza Markéta Krejčíková.
Zájemce o franšízové podnikání v gastronomii by nemělo minout spojení značek Bageterie Boulevard a 360Pizza. Letos začali dokonce konkurovat americkým fastfoodům na dálnicích.
Zdeněk Polášek a Martin Lehocký jsou již zkušení franšízanti. Ke dvěma franšízovým pobočkám Bageterie Boulevard přidali i jednu z konceptu 360Pizza.
Síť Bageterie Boulevard se neustále zvětšuje. Nové pobočky najdeme v Praze i v regionech.
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Franšíza s pracovními oděvy je na trhu už více jak 5 let. Petra Tománková, manažerka pro rozvoj, přibližuje, pro jaké podnikatele je koncept vhodný.
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Franšízy v oblasti gastronomie nejsou ničím novým. Přesto je koncept Hey Foods v mnoha ohledech od provozování tradiční restaurace dost odlišný.
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...
Lidé jsou základ
Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...