Na džus i na zmrzlinu

Společnost Fruitisimo s.r.o. v sobě zahrnuje dva koncepty - Fruitisimo ICE Cream a Fruitisimo Fresh. První je zaměřen na prodej zmrzliny, druhý funguje jako ovocný bar. A právě tímto spojením dvou produktů se podle jednatele společnosti Fruitisimo Jana Hummela liší od konkurence. "Jako jediní spojujeme výrobu ovocných a zeleninových šťáv s prodejem naší kvalitní zmrzliny, zejména pak ovocných sorbetů s maximálním podílem ovoce. Zákazníci na to reagují velmi pozitivně a koncept má velmi dobrou marži," tvrdí Hummel.
Provozovny Fruitisimo se hodí zejména do míst s vysokou frekvencí zákazníků. To jsou především nákupní centra, náměstí nebo lokality v blízkosti dopravních tepen. V Česku firma v současnosti provozuje 20 vlastních a dvě franchisové pobočky. "Letos plánujeme otevřít zhruba deset provozoven, z toho šest je již pod franchisovou smlouvou a další čtyři v jednání. Máme připraveny i další lokality pro budoucí franchisanty, ale míst kam můžeme expandovat je omezený. Jsme schopni otevřít ještě tak 20 provozoven v Česku a pak se soustředíme na zahraničí," dodává Hummel.
Největší obraty má tento koncept především v teplých měsících, naopak mírný pokles bývá v zimě. V současnosti ale už propady nejsou příliš markantní. Je to způsobeno hlavně tím, že prodejny jsou často umístěny v obchodních centrech, v nichž se konceptu daří během celého roku.
PŘEČTI ČLÁNKY

Evropská síť provozoven zdravé varianty fast foodu Fruitisimo vznikla v České republice. Jejich růstu pomáhá i vzájemné sdílení zkušeností jednotlivých franšízantů.
Zavedný franšízový model Fruitismo dobývá Rakousko a Německo. Jaké jsou nebližší plány značky?
Značka Fruitisimo se z Česka dostala i do dalších zemí. Na domácím trhu má stále ambice růst. Kdo se může stát franšízantem?
„Současná doba nás v mnoha směrech naučila novému uvažování, které do budoucna jistě využijeme,“ říká výkonný ředitel Fruitisimo group Michal Příhoda.
Kdo si odnesl titul Franchisa roku 2020? Který koncept vyhodnotila veřejnost jako ten nejlepší? Čtěte dál.
Nejčtenější

Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Radka Vajo vede úspěšnou pražskou pobočku Century21 ve Zlatnické ulici v Praze. Jak se jí povedlo rozjet vlastní franšízu?
Světová franšízová síť do roku 2025 vstupuje s technologickými novinkami a pokračuje v růstu sítě.
V samotném franchisingu je několik základních pojmů, které by měl znát každý, kdo se o tento způsob podnikání alespoň trochu zajímá.
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...
Lidé jsou základ
Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...