Čas na jogurty

Řetězec s prodejnami jogurtových produktů My Culture, který má centrálu v Londýně, je další společností, která expanduje prostřednictvím franchisingu. Působí v deseti zemích v Evropě a Asii. Firma nedávno prodala licenci do Bulharska, Belgie a Irska. V plánu je i expanze na italský, španělský a francouzský trh. Cílí také na Polsko. "Intenzivně jednáme s podnikatelem, který má zájem o master franchisu. Chceme v Polsku vybudovat síť našich obchodů. Vedle toho komunikujeme s lidmi, kteří chtějí provozovat vlastní prodejny," říká Isabella Pietrkiewiczová, ředitelka franchisingu My Culture pro polský trh.
Gastronomický koncept má v hledáčku také Českou republiku, ve které se rozhlíží po vhodném kandidátovi na pozici master franchisanta. Ten by měl na starosti rozjezd jogurtové sítě v českých a moravských městech. Jogurty My Culture se hodí do stánků umístěných v obchodních centrech. Jejich velikost je zhruba 10 metrů čtverečních a mohou být umístěny všude tam, kde je možné se připojit na vodu. V nabídce My Culture jsou čerstvé a mražené jogurty s různými ovocnými přichutěmi, řada teplých a studených mléčných nápojů, ovocné džusy a káva.
Koncept by podle Pietrkiewiczové na trhu mohl uspět. Lidé začínají těžká jídla nahrazovat lehčími a zdravějšími. "Naše výrobky jsou vhodné pro zákazníky, kteří dbají na zdravý životní styl. Představují alternativu ke klasickým fastfoodům, které v nákupních centrech zatím dominují," vysvětluje Izabela Pietrkiewiczová.
Pro více informací kontaktujte redakci našeho portálu.

PŘEČTI ČLÁNKY

Food trucky představují nový evropský trend. Rozmach těchto franšíz probíhá i v Česku. Jak je to s investičními náklady a zahájením vlastního podnikání s mobilním občerstvením?
Faency Fries rozšiřuje síť a hledá nové franšízanty. Nabízí dvě varianty podnikání a rychlou návratnost investice.
Franšízový koncept BodyBody spojuje moderní technologie a zdravý životní styl. Zájemcům otevírá možnost rozjet vlastní studio i v menších městech.
Franšízy v oblasti gastronomie nejsou ničím novým. Přesto je koncept Hey Foods v mnoha ohledech od provozování tradiční restaurace dost odlišný.
Franšíza 360pizza nabízí rebranding stávajícím gastro provozovnám. Jak změna pomůže efektivitě podnikání vysvětlí Markéta Krejčíková, manažerka pro rozvoj.
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
„Díky propracovanému vzdělávacímu systému dokážeme na podnikání v realitách připravit i franšízanta bez předchozích zkušeností,“ říká Petr Zelenka, ředitel sítě Next Reality.
„Nízké náklady a rychlá návratnost dělají z Edukido ideální volbu pro ty, kteří chtějí podnikat a zároveň podpořit rozvoj dětí,“ říká provozní ředitel Bartłomiej Misztal.
Přinášíme aktuální žebříček nejúspěšnějších globálních franšízových značek. V TOP 10 nechybí franšízy známé z tuzemského trhu. Nejsilnějším sektorem zůstává gastro.
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...
Lidé jsou základ
Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...