Za půl roku 4 nové bary

Původně ostravská společnost nabízející čerstvě vymačkané šťávy a koktejly z ovoce a zeleniny se výrazně rozšiřuje. Vedle nových provozoven v obchodních centrech Forum Nová Karolina v Ostravě, Shopping park Avion v Brně a v Bratislavě byla jedna již existující provozovna v pražském obchodním centru Palladium kompletně zrekonstruována. „Jedná se o jednu z našich největších expanzí, kdy jsme během pěti měsíců rozšířili počet franchisových provozoven na deset z celkového počtu čtrnácti provozoven. Stali jsme se tak největší franchisingovou síti v oblasti provozovatelů juice barů v Česku i na Slovensku,“ řekl obchodní ředitel UGO juice bar Lukáš Prauss.
Franchising je podle Prausse velmi efektivní forma řízení, která by měla přinášet oboustranný prospěch jak pro franchisanta, tak také pro franchisora. „V procesu postupného převádění stávajících juice barů do rukou franchisantů nabízíme k postoupení také velice lukrativní provozovny, jako je například provozovna v pražském Palladiu. A to i přesto, že se tak vzdáváme velké části zisku ve prospěch našeho franchisanta,“ poznamenal Prauss.
Nyní se společnost zaměřuje na marketing ve všech nových provozovnách, a to jak na lokální úrovni, tak také na úrovni pro celou síť. Pro každou nově otevřenou lokaci firma vytváří marketingový mix podle místních specifikací a možností. Centrála celé sítě UGO juice barů z pozice franchisora pomáhá franchisantům s úspěšným rozjetím provozovny již před otevřením. Poté monitoruje průběžné výsledky marketingových aktivit a navrhuje další postupy.
PŘEČTI ČLÁNKY

Franšízová síť nabízí zdravější alternativu v oblasti fast foodu už bezmála dvacet let. Na inovacích se aktivně podílí i franšízanti.
S franšízou UGO podniká Václav Vávra v Mladé Boleslavi od roku 2013. Nyní se rozhodl pro změnu. Proč se tak stalo a co na jeho krok říká Lukáš Prauss, manažer rozvoje této sítě?
„Po době covidového „temna“ se opět rozhlížíme po příležitostech pro franšízovou spolupráci," říká Lukáš Prauss, ředitel rozvoje UGO Trade.
Franšízový koncept UGO Freshbarů a UGO Salaterií je připraven dál růst. Důležitou roli v něm sehrají kvalitní franšízanti.
Franšízová značka UGO otevřela svou největší Salaterii. Zákazníci pobočku nové generace najdou v samém centru Prahy.
Nejčtenější

Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Radka Vajo vede úspěšnou pražskou pobočku Century21 ve Zlatnické ulici v Praze. Jak se jí povedlo rozjet vlastní franšízu?
Světová franšízová síť do roku 2025 vstupuje s technologickými novinkami a pokračuje v růstu sítě.
V samotném franchisingu je několik základních pojmů, které by měl znát každý, kdo se o tento způsob podnikání alespoň trochu zajímá.
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...
Lidé jsou základ
Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...