Yves Rocher čeká růst 15 procent
Růst obratu kolem 15 procent očekává v letošním roce Yves Rocher v Česku. V rozhovoru pro deník Právo to uvedla Alena Záhorská, šéfka jedné z prvních franchisových sítí u nás. Řetězec chystá do konce roku otevřít ještě několik prodejen, především mimo Prahu. V současnosti jich má 30, z toho 21 provozuje na bázi franchisy.
Nejdřív rozjet, pak předat
Yves Rocher v letošním druhém pololetí podle záhorské předal franchisantům pět dobře rozjetých obchodů. „Ve výsledku bude tedy devět prodejen řízeno přímo námi, českou centrálou. … Zbytek je franchisa,“ uvedla v Právu Záhorská. Minulý týden otevřel Yves Rocher svůj obchod v nově otevřením centru City Park v Jihlavě, v pátek pak v opětovně zprovozněném centru Nisa Liberec. V listopadu pak Yves Rocher otevře další tři obchody, v Pardubicích, Kladně a v centru Arkády v Praze na Pankráci. Pro některé obchody Yves Rocher stále hledá franchisové partnery.
Více franšíz v kosmetice
Na trhu franšíz s kosmetikou již Yves Rocher není dávno sám. V Česku působí například L´Occitane, který se orientuje na výrobky pocházející přímo z levandulemi provoněné Provance na jihu Francie. Tato značka má nyní v Česku osm poboček, převážně v Praze.
PŘEČTI ČLÁNKY
Nespěchat a franšízové partnery si důkladně prověřit. Taková je strategie konceptu DietaFit při rozšiřování sítě.
Většinu gastronomických konceptů ovlivnila současná situace negativně, výrazně omezila jejich provoz. Jsou však i takové, kterým krize přivedla zákazníky i franšízanty.
Franšízový koncept DietaFit usiluje o rozvoj v okresních městech. Vidí v nich skrytý velký potenciál.
„Zastoupení bychom chtěli mít v každém krajském městě. Vzniknout by však mohly i pobočky v těch menších,“ říká Robert Šefraný, majitel franšízy DietaFit - krabičková dieta.
Franšíza Fitness Food Menu rozšiřuje svou síť i nabídku pro zákazníky. Uspět chce i v zahraničí.
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Konopné potraviny, nápoje, CBD kapsle a kosmetika jsou stále žádanější. Za značku Cbweed nám příležitosti pro nové podnikatele přiblížil její franšízor Riccardo Ghibellini.
Je pro vás dětské oblečení téma, kterému se dovedete věnovat s nadšením? Právě takoví jsou franšízanti značky, která si na prodejnách umí vybudovat stálou klientelu.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
„Franšízová síť kaváren CrossCafe umí pomoci těm, kteří chtějí začít kavárenský byznys,“ říká ředitel společnosti Mgr. David Štangler.
Populární na fóru
Kosmetika s vůní Baltu
Příspěvek byl smazán z důvodu reklamního sdělení. Redakce Franchising.cz
Hubnutí bez námahy
O tomto jsem neslyšela, ale evidentně vše je o jídle.
Naturhouse a hubnutí
Dakujem Vam za odpoved. Dufam, ze mi to pomoze pri chudnuti.
Naturhouse a hubnutí
Dobrý den, děkuji za Váš dotaz. Dávkování je možné buď: 1.) do 1,5 litru vody dát 4 polévkové lžíce CINARKI a popíjet po celý den nebo 2.) přibližně 1,5 polévkové...
Naturhouse a hubnutí
Dobry den ... ake mate skusenosti s CINARKI? Ako sa ma uzivat? Dakujem za odpoved.
Naturhouse a hubnutí
Ahoj, posílám dobrý odkaz na podporu hubnutí. (xxxxxxxxxxxxx). *vzhledem k reklamnímu obsahu příspěvku byla jeho část redakcí FranchisingINFO.cz odstraněna
Naturhouse a hubnutí
Každý nutriční speicalista se bude věnovat svému klientovi. Hlavně je to studovaný odborník, doplňky si koupíš všude.
Naturhouse a hubnutí
ahoj Kláro, nevím.Nutriční specialista se mi asi nebude věnovat tak jako v Naturhouse.Jsem zatím s Naturhousem velmi spokojená.Co se mi na nich líbí,že se mi přizpůsobují...