Vláčky pojedou za hranice

Koncept restaurací Výtopna, kde jsou zákazníci obsluhováni vláčky, chce zamířit za hranice. Společnost Efef, která je majitelem franchisové sítě Výtopna, zaznamenává poptávku po jejích franchisových licencích převážně ze zahraničí. V tuzemsku se jí podařilo loni otevřít 2 pobočky.
Nově otevřená Výtopna Café v Ostravě se ze začátku potýkala s malým zájmem. Problém vidí jednatel společnosti Efef Petr Fridrich ve špatné marketingové komunikaci obchodního centra Nová Karolina, kde se pobočka nachází. V současnosti už dle něj nabrala správný směr a začíná se jí dařit. Druhá Výtopna byla otevřena opět v Brně, kde už jsou dvě.
„O naší franchisu Výtopna zájem je, a to převážně od zahraničních investorů. Mám radost z toho, že se ozývají sami,“ říká Fridrich s tím, že v poslední době jej potěšil zájemce například z Ázerbájdžánu. V současné době je provozováno 5 poboček v České republice, z toho 4 formou franchisy.
Společnost připravuje pro letošní rok další novinky. Pro franchisanty vyvíjí vlastní CRM systém a pracuje na výrobě vlastních modelací v kolejišti pomocí 3D tisku. O inovace nebudou ochuzeni ani zákazníci. Pro děti bude Výtopna vařit jídla, která budou vláčky vozit přímo na stůl. Dospělí si mohou nechat zajet vlak do modelové likérky, která jim automaticky naplní vybraný drink.
Zobrazit v katalogu franšíz




















PŘEČTI ČLÁNKY

Franšízy v oblasti gastronomie nejsou ničím novým. Přesto je koncept Hey Foods v mnoha ohledech od provozování tradiční restaurace dost odlišný.
Franšíza 360pizza nabízí rebranding stávajícím gastro provozovnám. Jak změna pomůže efektivitě podnikání vysvětlí Markéta Krejčíková, manažerka pro rozvoj.
Franšíza Bageterie Boulevard vyrostla spolu s Crocodille na rekordních 1,6 miliardy obratu. Po covidových letech je zpět na předních pozicích mezi fastfoodovými řetězci.
„Nyní se zaměřujeme na bistro, kde chceme pizzy odbavovat do 7 minut,“ říká zakladatel franšízové sítě Vosíme.cz Richard Halmazňa.
Špagetka je franšíza s čerstvými těstovinami, kávou a zmrzlinou. Má originální receptury i způsob lokace trucků. Jak tento koncept funguje v praxi?
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Franšíza s pracovními oděvy je na trhu už více jak 5 let. Petra Tománková, manažerka pro rozvoj, přibližuje, pro jaké podnikatele je koncept vhodný.
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...
Lidé jsou základ
Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...