Jedinečná šance na byznys

Americký fastfoodový řetězec Broaster Chicken, který je znám pro speciality z kuřecího masa, se rozhodl vtrhnout na český trh. Hledá master-franchisanta, který by značku rozšířil. Broaster Chicken věří, že na trhu fastfoodových řetězců je malá konkurence a stále je zde místo pro další hráče. Exkluzivního zástupce chce najít i na Slovensku.
„Úkolem výhradního zástupce, tzv. master-franchisanta, bude vybudovat síť restaurací pod značkou Broaster Chicken v rámci České republiky. K tomu získá kompletní podporu ze strany poskytovatele licence,” vysvětluje náležitosti spolupráce Atilla Sadik, majitel společnosti Etna Distribution, která zastupuje franchisový koncept Broaster Chicken v zemích střední a východní Evropy. Sadik doplňuje, že na českém trhu je potenciál zprovoznit až 150 poboček. Koncept Broaster Chicken je vhodný do malých stánků typu Express i do větších restaurací. Doporučené město pro franchisovou pobočku je s minimálním počtem obyvatel 50 tisíc.
Broaster Chicken pochází ze Spojených států amerických, kde je v provozu přes 10 tisíc restaurací. V roce 2011 společnost zahájila značka expanzi do Evropy, když otevřela první pobočku v Polsku. Na tamním trhu má v současné době celkem 6 provozoven. A český trh má podle firmy potenciál. „Jak vyplývá z Reportu o franchisingu společnosti PROFIT system franchise services, činil v posledních dvou letech podíl gastronomických konceptů na tuzemském franchisovém trhu 16 %,” říká Lenka Nováková, ředitelka odborného portálu Franchising.cz. Na českém franchisovém trhu je právě oblast Gastronomie tou nejpopulárnější.
Jak Nováková dále uvedla, v případě franchisového konceptu Broaster Chicken čeká na výhradního zástupce nemalá počáteční investice. Cena licence pro ČR činí 1,5 milionu eur, přibližné náklady na zřízení jedné provozovny pak 150 tisíc eur. Investice pro pobočku typu Express je 200 tisíc dolarů. Atilla Sadik doplňuje, že i přes velké počáteční investice je vybudování provozoven Broaster Chicken čtyřikrát levnější než u konkurence.

PŘEČTI ČLÁNKY

„Pro náš růst je klíčové, abychom měli ty správné franšízanty,“ říká Michal Příhoda, výkonný ředitel Fruitisimo Group. Síť loni překonala tržby půl miliardy korun a expanduje dál.
Franšízová síť s více než 200 pobočkami se úspěšně rozvíjí v zemích Evropy. Aktuálně hledá dlouhodobé partnery pro vstup na český trh.
Franšízová síť UGO sází na inovace, vyváženou nabídku a partnery zapojené do každodenního provozu. Růst obratu o 160 % odráží stabilní rozvoj sítě.
Jak si vede Coffeeshop Company od doby, co si vzala vedení nazpět centrála ve Vídni? Díky nižším nákladům chce oslovit nové franšízanty a rozšířit síť v zemích V4.
Franšízový koncept BodyBody spojuje moderní technologie a zdravý životní styl. Zájemcům otevírá možnost rozjet vlastní studio i v menších městech.
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Značka DepilConcept staví na opakované návštěvnosti a šetrné depilaci bez bolesti. Salony má už v Praze, Brně i Zlíně a dále roste.
„Prodávající by měl oslovovat kolemjdoucí a být přátelským průvodcem prodejem. Na tom je náš byznys postavený,“ říká master-franšízant Tiroler pro ČR Adam Červenka.
Aktuální dění kolem McDonald´s a KFC ukazuje, že potenciál pro rozvoj mají menší města se strategickou polohou. Ve Znojmě nedávno otevřeli pobočky hned vedle sebe.
Opustila kancelář, aby se naplno věnovala vzdělávání. Dnes Veronika Bubeníková vede úspěšnou pobočku Školy Populo v Olomouci a pomáhá dětem i dospělým k lepším výsledkům.
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...
Lidé jsou základ
Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...