S kávou do krajských měst

V průběhu letošního roku plánuje CrossCafe otevření tří až šesti dalších kaváren. Tímto krokem se síť rozšíří mimo Prahy a Plzně i do dalších krajských měst. Jedním z nich je i Hradec Králové, kde by měla nová kavárna zahájit provoz v květnu. Firma tak navazuje na expanzi z přelomu loňského a letošního roku, kdy byly otevřeny dvě nové kavárny, v nákupním centru Metropole Zličín a v Nákupní Galerii Atrium na Karlově náměstí. Počet kaváren s logem CrossCafe se tak vyšplhal na šťastných 13.
Loňský rok byl pro CrossCafe úspěšný i z hlediska hospodářských výsledků. Tržby v plzeňských kavárnách v roce 2012 vzrostly o 12 %, v Praze dokonce o 70 %. Celkové tržby řetězce činily v roce 2011 zhruba 72 milionů Kč, v loňském vzrostly na 91 milionů Kč. Za tímto růstem jistě stojí i rostoucí oblíbenost této kavárenské sítě. „Jsme velice rádi, že roste zájem o naše kavárny jak z řad zákazníků, tak z řad zájemců o franchisu,“ říká zakladatel a majitel licence CrossCafe Jan Janák s tím, že zájemci o poskytnutí franchisy se společnosti hlásí téměř každý den.
Za zájmem o provozování kaváren CrossCafe vidí Janák fakt, že síť nabízí příznivější podmínky pro poskytnutí licence než nadnárodní značky. To však není dle Janáka hlavním důvodem. „Z jednání s adepty víme, že jejich důvody zájmu pramení z pozitivního vnímání značky a také prostředí, konceptu a řešení samotných kaváren a sortimentu, který poskytujeme zákazníkům,“ doplňuje Janák.
PŘEČTI ČLÁNKY

CrossCafe přichází s novým konceptem franšízingu. Kavárny buduje ve vlastní režii a nabízí je k odkupu až když jsou ziskové. Franšízant získá klientelu a vyškolený personál.
„Franšízová síť kaváren CrossCafe umí pomoci těm, kteří chtějí začít kavárenský byznys,“ říká ředitel společnosti Mgr. David Štangler.
Franšíza CrossCafe během prvního půl roku dále expandovala. Mimo jiné otevřela již osmou pobočku v Plzni, jejíž součástí je i koncept CrossShop.
Tak nějak by se dal popsat rozvoj franšízové sítě CrossCafe na konci letošního roku. Nové kavárny mají v Plzni i Hradci Králové.
Mít vlastní kavárnu je snem mnoha lidí toužících po podnikání v gastronomii. S franšízou není tento sen nesplnitelný, třeba díky CrossCafe.
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Značka DepilConcept staví na opakované návštěvnosti a šetrné depilaci bez bolesti. Salony má už v Praze, Brně i Zlíně a dále roste.
„Prodávající by měl oslovovat kolemjdoucí a být přátelským průvodcem prodejem. Na tom je náš byznys postavený,“ říká master-franšízant Tiroler pro ČR Adam Červenka.
Aktuální dění kolem McDonald´s a KFC ukazuje, že potenciál pro rozvoj mají menší města se strategickou polohou. Ve Znojmě nedávno otevřeli pobočky hned vedle sebe.
Opustila kancelář, aby se naplno věnovala vzdělávání. Dnes Veronika Bubeníková vede úspěšnou pobočku Školy Populo v Olomouci a pomáhá dětem i dospělým k lepším výsledkům.
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...
Lidé jsou základ
Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...