Ostrov relaxace
S novým vzhledem kavárny přichází do Prahy kavárenská síť Starbucks. Další pobočku otevřela společně s jejím joint venture partnerem AmRest Holding v novém obchodním Centru Černý most. Poprvé je kavárna vytvořena beze stěn, tedy ne uvnitř místnosti ale jako „ostrov“ na širokém bulváru centra. Design propojuje prvky dřeva, kovu, kůže a živých rostlin, což vychází z tradičního konceptu kávové kultury. Starbucks se chce tímto modelem více přiblížit svým zákazníkům, aby jim dopřál prostor pro relaxaci u kávy. Franchisová síť Starbucks na českém, polském a maďarském trhu podniká prostřednictvím joint venture partnerstvím a tento model zde chce nadále zachovávat.
Starbucks tímto krokem ukázal, že se hodlá v Praze rozvíjet dále od centra a získávat další zákazníky. Nezůstane ale jen u Prahy. „Černým Mostem expanze na českém trhu v letošním roce začíná a v nadcházejících měsících se budeme kromě Prahy dále zaměřovat také na Moravskoslezský kraj,“ říká Brian Aherne, Regional Director of Operations pro Starbucks Česká republika a jižní Polsko. Moravskoslezský kraj vnímá firma jako vhodný region pro nové pobočky. V Praze se jedná už o 14. kavárnu Starbucks, jednu provozuje ještě v Ostravě, kde byla otevřena v roce 2012.
V OC Černý most otevřelo nové pobočky i několik franchisových sítí. Svou největší prodejnu v ČR uvedl do provozu Electro World. Obchodní plocha se rozkládá na 2200 m2. Novou prodejnu o velikosti 120 m2 s první továrnou na zmrzlinu otevřelo Fruitisimo. Největší prodejnu o rozloze více jak 2250 m2 v ČR a druhou největší mimo Velkou Británii otevřel oděvní řetězec Marks & Spencer, který v ČR na bázi franchisingu nepůsobí.
PŘEČTI ČLÁNKY
Zavedný franšízový model Fruitismo dobývá Rakousko a Německo. Jaké jsou nebližší plány značky?
Značka Fruitisimo se z Česka dostala i do dalších zemí. Na domácím trhu má stále ambice růst. Kdo se může stát franšízantem?
„Současná doba nás v mnoha směrech naučila novému uvažování, které do budoucna jistě využijeme,“ říká výkonný ředitel Fruitisimo group Michal Příhoda.
Kdo si odnesl titul Franchisa roku 2020? Který koncept vyhodnotila veřejnost jako ten nejlepší? Čtěte dál.
Koncept Frutisimo uzavřelo loni rekordní počet franšízových smluv. Podnikání pod jeho značkou láká nové partnery.
Nejčtenější
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Podnikatelské prostředí podstatně ožívá. Nových podnikatelů je nejvíce od roku 2020. Které perspektivní obory nyní nabízejí franšízovou spolupráci?
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Realitní franšíza Remax potvrzuje oživení realitního byznysu. Kde jsou další příležitosti a jak vypadá spolupráce s touto značkou nám přiblížil generální ředitel Jan Hrubý.
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...
Lidé jsou základ
Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...