Pyramida s chutí pizzy

V hledání master-franchisanta pro franchisový koncept pizzerií Crazy piramid pizza na tuzemském trhu pokračuje firma PPHU Wojtex, která přichází ze sousedního Polska. Tam se jí daří úspěšně expandovat a společně s konceptem pizzerií Biesiadowo už zde provozuje přes 80 pizzerií, které jsou v rukách franchisantů. „V současné době evidujeme zájem o bližší informace z ČR, nicméně hovořit o podrobnostech je momentálně předčasné,“ říká manažer značky Piotr Potasiak s tím, že společnost by u nás ráda vytvořila franchisovou síť pizzerií Crazy piramid pizza s takovým úspěchem jako má se sítí Biesiadowo v Polsku.
Master-franchisant bude mít za úkol prvně vytvořit vlastní pizzerii Crazy piramid pizza. Následně po jejím otevření se bude starat o vyhledávání dalších franchisantů, jejichž proškolování bude probíhat v jeho pobočce. Výhradní zástupce nemusí být zkušený v oboru gastronomie, veškeré školení zařídí polská společnost. Investice do otevření základní pizzerie začínají na 12 tisících eur (asi 307 tisíc korun). Velikost provozovny by měla být minimálně 70 m2.
V současné době koncepty Crazy piramid pizza a Biesiadowo představují třetí největší síť pizzerií v Polsku. A plán společnosti PPHU Wojtex, která vlastní na oba koncepty licenci, je dosáhnout na polském trhu 100 franchisových restaurací. Rozvíjet pizzerie hodlá společnost také na Ukrajině a ve Velké Británii, kde hledá stejně jako u nás master-franchisanty. A v hledáčku má opět i Irsko, odkud se firma PPHU Wojtex musela nedávno stáhnout.„Doufáme, že se na irský trh s Crazy piramid pizza opět vrátíme v příštích měsících. Máme zde rozjednáno pár potenciálních franchisantů, kteří vypadají velmi slibně,“ dodává Piotr Potasiak.
Zobrazit v katalogu franšíz




















PŘEČTI ČLÁNKY

Franšízy v oblasti gastronomie nejsou ničím novým. Přesto je koncept Hey Foods v mnoha ohledech od provozování tradiční restaurace dost odlišný.
Franšíza 360pizza nabízí rebranding stávajícím gastro provozovnám. Jak změna pomůže efektivitě podnikání vysvětlí Markéta Krejčíková, manažerka pro rozvoj.
Franšíza Bageterie Boulevard vyrostla spolu s Crocodille na rekordních 1,6 miliardy obratu. Po covidových letech je zpět na předních pozicích mezi fastfoodovými řetězci.
„Nyní se zaměřujeme na bistro, kde chceme pizzy odbavovat do 7 minut,“ říká zakladatel franšízové sítě Vosíme.cz Richard Halmazňa.
Špagetka je franšíza s čerstvými těstovinami, kávou a zmrzlinou. Má originální receptury i způsob lokace trucků. Jak tento koncept funguje v praxi?
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Franšíza s pracovními oděvy je na trhu už více jak 5 let. Petra Tománková, manažerka pro rozvoj, přibližuje, pro jaké podnikatele je koncept vhodný.
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...
Lidé jsou základ
Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...