Sebereflexí k růstu

Gastronomická síť The PUB Franchising se loni spíše než na růst zaměřila na stabilizaci procesů, kontrolu kvality a dodržování standardů. Společnost tak prošla vnitřní reorganizací, kdy změnami prošla většina oddělení od provozního, přes technické až po marketingové. Dále se firma orientovala na posílení firmy coby servisní organizace celého franchisového řetězce The PUB. Důraz byl kladen také na podrobnější provozní a marketingový audit restaurací. V jednom případě došlo k odebrání franchisové licence a její udělení novému provozovateli. Veškeré změny společnost The PUB Franchising považuje za přirozený vývoj k dalšímu růstu.
Už v brzké době otevře The PUB pátou provozovnu v Praze, která se bude nacházet v osmé městské části. V srpnu tohoto roku se plánuje spuštění zkušebního provozu restaurace v Českých Budějovicích a ve fázi jednání je též provozovna v Ostravě, kterou by společnost chtěla spustit ještě letos. Na zájem o franchisový koncept The PUB si firma nemůže stěžovat. Jednatel společnosti Jaroslav Stuna za hlavní problémy získání licence považuje oblast financování a byrokracie. „Současná situace na finančním trhu investorům příliš nepřeje. Oblast gastronomie není bankami příliš preferována. Ve druhém případě se podnikatelé setkávají až s nesmyslným jednáním ze strany úředníků, kteří zbytečně protahují proces budování provozovny.“
Koncept The PUB se úspěšně prosadil i v zahraničí. V současné době jeho pobočky můžeme nalézt v Rakousku a Německu, kde už se vedou rozhovory o otevření dalších restaurací. Tentokrát se firma rozhodla expandovat i na východ od českých hranic. „V současné době dokončujeme stavební práce a připravujeme instalaci v Bukurešti, kde tak zahájíme pilotní projekt pro region Rumunsko a Bulharsko,“ upřesňuje lokality Jaroslav Stuna. Další zemí, kde The PUB hodlá zapůsobit na zákazníky se svými restauracemi se samoobslužnými pivními výčepy, je pro tuzemské podnikatele tolik oblíbené Slovensko.
Zobrazit v katalogu franšíz




















PŘEČTI ČLÁNKY

Franšízy v oblasti gastronomie nejsou ničím novým. Přesto je koncept Hey Foods v mnoha ohledech od provozování tradiční restaurace dost odlišný.
Franšíza 360pizza nabízí rebranding stávajícím gastro provozovnám. Jak změna pomůže efektivitě podnikání vysvětlí Markéta Krejčíková, manažerka pro rozvoj.
Franšíza Bageterie Boulevard vyrostla spolu s Crocodille na rekordních 1,6 miliardy obratu. Po covidových letech je zpět na předních pozicích mezi fastfoodovými řetězci.
„Nyní se zaměřujeme na bistro, kde chceme pizzy odbavovat do 7 minut,“ říká zakladatel franšízové sítě Vosíme.cz Richard Halmazňa.
Špagetka je franšíza s čerstvými těstovinami, kávou a zmrzlinou. Má originální receptury i způsob lokace trucků. Jak tento koncept funguje v praxi?
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Franšíza s pracovními oděvy je na trhu už více jak 5 let. Petra Tománková, manažerka pro rozvoj, přibližuje, pro jaké podnikatele je koncept vhodný.
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...
Lidé jsou základ
Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...