Vylepšená pizzerie

Vést síť pizzerií není jednoduché. Ví o tom své slovenská firma Gastronet, která provozuje franchisový koncept Pizza Mizza na Slovensku a v ČR. Provozovny, které sídlí v Bratislavě, se podařilo společnosti optimálně nastavit a dosahují požadovaných výkonů. Těžší práce je s mimobratislavskými pobočkami na Slovensku, kde Gastronet řeší vedle vysokých nájmů také problém s nižší kupní silou obyvatelstva. Nutný je tak intenzivní marketing a akce pro přilákání zákazníků.
Situace je odlišná v ČR, kde se Pizza Mizza musí potýkat s vyšší konkurencí. V pražském nákupním centru Chodov se snaží nastavit nabídku tak, aby vyhovovala co nejširšímu zájmu zákazníků. Další pobočku Gastronet rozjel loni v Avion Parku Ostrava. „Těší nás, že v Avion Parku končí rekonstrukce k rozšíření galerie a počítáme, že návštěvnost dosáhne vyšší úrovně,“ upřesňuje majitel konceptu Pizza Mizza Jozef Šétaffy. Společnost nově otevřela v obchodním centru Avion v Bratislavě vlastní provozovnu Pizza Mizza expres druhé generace, která spočívá v rychlejší logistice přípravy jídel a nabídce domácích jídel. Důvodem byla reakce na zvýšenou poptávku během obědů, aby bylo možno obsloužit co nejvíce lidí.
Druhá generace Pizza Mizza expres není jedinou novinkou u společnosti Gastronet. V Bratislavě byla vybudována výrobna polotovarů a vytvořena bezlepková kuchyně, což umožnilo od loňského podzimu nabízet ve všech restauracích bezlepková jídla. Na Slovensku také chystá tzv. kozí program, kdy bude Gastronet vyrábět kozí sýry a nabízet je v provozovnách. Mimo to firma plánuje optimalizaci franchisové sítě, v rámci které posoudí další existenci neefektivních provozoven.

PŘEČTI ČLÁNKY

Franšízová síť s více než 200 pobočkami se úspěšně rozvíjí v zemích Evropy. Aktuálně hledá dlouhodobé partnery pro vstup na český trh.
Franšízová síť UGO sází na inovace, vyváženou nabídku a partnery zapojené do každodenního provozu. Růst obratu o 160 % odráží stabilní rozvoj sítě.
Jak si vede Coffeeshop Company od doby, co si vzala vedení nazpět centrála ve Vídni? Díky nižším nákladům chce oslovit nové franšízanty a rozšířit síť v zemích V4.
Food trucky představují nový evropský trend. Rozmach těchto franšíz probíhá i v Česku. Jak je to s investičními náklady a zahájením vlastního podnikání s mobilním občerstvením?
Franšízový koncept BodyBody spojuje moderní technologie a zdravý životní styl. Zájemcům otevírá možnost rozjet vlastní studio i v menších městech.
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Značka DepilConcept staví na opakované návštěvnosti a šetrné depilaci bez bolesti. Salony má už v Praze, Brně i Zlíně a dále roste.
„Prodávající by měl oslovovat kolemjdoucí a být přátelským průvodcem prodejem. Na tom je náš byznys postavený,“ říká master-franšízant Tiroler pro ČR Adam Červenka.
Aktuální dění kolem McDonald´s a KFC ukazuje, že potenciál pro rozvoj mají menší města se strategickou polohou. Ve Znojmě nedávno otevřeli pobočky hned vedle sebe.
Společnost O2 nebude partnerům prodlužovat smlouvy. Místo toho je v průběhu roku 2016 převede na vlastní značkové prodejny.
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...
Lidé jsou základ
Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...