Vylepšená pizzerie
Vést síť pizzerií není jednoduché. Ví o tom své slovenská firma Gastronet, která provozuje franchisový koncept Pizza Mizza na Slovensku a v ČR. Provozovny, které sídlí v Bratislavě, se podařilo společnosti optimálně nastavit a dosahují požadovaných výkonů. Těžší práce je s mimobratislavskými pobočkami na Slovensku, kde Gastronet řeší vedle vysokých nájmů také problém s nižší kupní silou obyvatelstva. Nutný je tak intenzivní marketing a akce pro přilákání zákazníků.
Situace je odlišná v ČR, kde se Pizza Mizza musí potýkat s vyšší konkurencí. V pražském nákupním centru Chodov se snaží nastavit nabídku tak, aby vyhovovala co nejširšímu zájmu zákazníků. Další pobočku Gastronet rozjel loni v Avion Parku Ostrava. „Těší nás, že v Avion Parku končí rekonstrukce k rozšíření galerie a počítáme, že návštěvnost dosáhne vyšší úrovně,“ upřesňuje majitel konceptu Pizza Mizza Jozef Šétaffy. Společnost nově otevřela v obchodním centru Avion v Bratislavě vlastní provozovnu Pizza Mizza expres druhé generace, která spočívá v rychlejší logistice přípravy jídel a nabídce domácích jídel. Důvodem byla reakce na zvýšenou poptávku během obědů, aby bylo možno obsloužit co nejvíce lidí.
Druhá generace Pizza Mizza expres není jedinou novinkou u společnosti Gastronet. V Bratislavě byla vybudována výrobna polotovarů a vytvořena bezlepková kuchyně, což umožnilo od loňského podzimu nabízet ve všech restauracích bezlepková jídla. Na Slovensku také chystá tzv. kozí program, kdy bude Gastronet vyrábět kozí sýry a nabízet je v provozovnách. Mimo to firma plánuje optimalizaci franchisové sítě, v rámci které posoudí další existenci neefektivních provozoven.
Zobrazit v katalogu franšíz
PŘEČTI ČLÁNKY
Proč je třeba sítě neustále obnovovat?
/12.11.2025
KFC svou cestu započalo před více jak 100 lety. Jako franšíza funguje již přes 70 let. I přesto řetězec oznámil zásadní změny.
Slovenský Kaliforňan mění pohled na rychlé stravování. Zdravé bowls plné lokálních surovin míří po Brně i do dalších českých měst. Franšízanty hledá pro restaurace i foodtrucky.
Slovenská síť Mr. Kebab hledá master-franšízanta pro český trh. Detaily spolupráce a plány expanze přibližuje zakladatel značky Ľubor Lelovits.
„Pro náš růst je klíčové, abychom měli ty správné franšízanty,“ říká Michal Příhoda, výkonný ředitel Fruitisimo Group. Síť loni překonala tržby půl miliardy korun a expanduje dál.
Franšízová síť s více než 200 pobočkami se úspěšně rozvíjí v zemích Evropy. Aktuálně hledá dlouhodobé partnery pro vstup na český trh.
Nejčtenější
Jak vydělat peníze na YouTube?
/16.07.2021
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Stále více firem se rozvíjí na základě modelu franchisingové spolupráce. Zjistěte, zda již nastal čas, abyste „franšízovali“ vlastní podnikání.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Udržet konzistentní vizuální styl u desítek poboček není snadné. Digitální nástroje pomáhají franšízám s tvorbou a správou marketingových materiálů.
Karel Kotrba se rozhodl své manažerské zkušenosti přetavit do práce s podnikateli. Dnes vede regionální boardy franšízové sítě TAB Board. Co ho v této roli nejvíc naplňuje?
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...
Lidé jsou základ
Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...