Zájem o franchisu sílí

Za ČAF se tiskové konference zúčastnili její prezident Jan Gonda, člen správní rady Lubomír Milek, výkonná manažerka Petra Ritschelová a člen dozorčí rady Aleš Tulpa. Data z Franchising reportu Česká republika 2012 představila Barbora Štanglová, šéfredaktorka magazínu Vlastní firma FRANCHISING.
Pátek
17.05.2013
Česká asociace franchisingu uspořádala tiskovou konferenci. PROFIT system na ní prezentoval aktuální data z trhu.
 

Jak se vyvíjel český franchisový trh v roce 2012? Jaké nové koncepty se v tuzemsku objevily? Jaký vývoj lze očekávat v následujících letech? Přesně takové informace z Franchising reportu Česká republika 2012 prezentovala poradenská společnost PROFIT system na tiskové konferenci pořádané Českou asociací franchisingu (ČAF) v úterý 14. května u příležitosti chystaných Dní otevřených dveří franchisových konceptů. Ty budou probíhat ve dnech 29. a 30. května.

O tom, že mezi veřejností je o franchisový způsob podnikání zájem, svědčí i účast novinářů, mezi nimiž nechyběli ti z předních českých médií jako ČTK, Aktuálně.cz nebo iHned.cz. I jejich dotazy směřovaly do hloubky probíraného tématu. Nejvíce je zajímaly nové koncepty mířící do České republiky. Díky tomu se tak do světa dostaly informace o záměrech v tuzemsku značek jako například Broaster Chicken, Skinial, Directreal nebo CIPO&BAXX.

„Jsme rádi, že zájem českých novinářů o oblast franchisingu neutichá, ba spíše naopak. Veřejnost si tak pomalu zvyká na fakt, že franchising neodmyslitelně patří mezi moderní způsoby rozvoje společností. Tomu nasvědčuje i neustále rostoucí počet franchisových značek majících zájem o vstup na náš trh,“ říká Barbora Štanglová, šéfredaktorka magazínu Vlastní firma FRANCHISING, jehož vydavatelem je poradenská společnost PROFIT system. I podle ČAF se tisková konference vydařila. "Jednalo se dle našeho názoru o úspěšnou akci, o čemž svědčí i množství mediálních výstupů z ní," říká výkonná manažerka ČAF Petra Ritschelová s tím, že do budoucna chystá Asociace další aktivity na podporu franchisingu v ČR.

Kromě výše uvedených médií informace prezentované na tiskové konferenci zveřejnili mimo jiné Hospodářské noviny, deník E15, servery Novinky.cz, ProByznys.info, mam.ihned.cz, ct24.cz nebo finance.cz


Populární na fóru

Česko jako domov pro nové značky

Blbost. Bylo jich skoro dvojnásobek. Viz https://www.retailguide.cz/cs/38-novych-znacek-na-ceskem-trhu/

1 komentář(e)
posledni 08.02.2023
Běžná výše poplatků

Dobrý den, poplatky se vždy stanovují individuálně dle finančních výsledků a výnosnosti daného konceptu, mohou to být % od 2-10% nebo fixní poplatky nebo kombinace...

2 komentář(e)
posledni 28.02.2021
Běžná výše poplatků

Dobrý den, zajímalo by mě, jaká je běžná výše poplatků. Jedná se o neznámou firmu podnikající na poli zábavy, něco jako lasergame, VR, únikovky. Děkuji za...

2 komentář(e)
posledni 04.01.2021
Franšíza - co to je?

Taky bych chtěl začít podnikat a nemám s tím skoro žádné zkušenosti. O franchisingu jsem si dost přečetl a příjde mi to jako ideální start do podnikání pro...

1 komentář(e)
posledni 18.11.2019
Ochranné známky je třeba kontrolovat

Má někdo zkušenost s monitoringem ochranných známek? Našel jsem www.ipdefender.eu a je bezonkurenčně nejlevnější i se zdarma verzí do 3 ochranných známek a má...

1 komentář(e)
posledni 06.05.2019
Franchisingová smlouva

Sice jsou náležitosti trochu volnější, ale to může představovat výhodu i nevýhodu zároveň. Vždycky je na místě nechat si poradit od odborníků a mít jistotu,...

2 komentář(e)
posledni 30.11.2017
Franchisingová smlouva

Hraapla@seznam.cz

2 komentář(e)
posledni 21.05.2017
Rozvoj franšízingu v Česku

Dobrý den, můžu se zeptat kolik je v roce 2017 nebo 2016 už franchisingových poboček v ČR? DĚKUJI

1 komentář(e)
posledni 03.03.2017