Pro studenty

Pro CrossCafe, český originální franchisingový koncept nekuřáckých kaváren, je letošní podzim velmi úspěšný. Po zářijové expanzi do Hradce Králové, který je po Plzni a Praze třetím krajským městem, kde koncept CrossCafe úspěšně prorazil, otevřel v této východočeské metropoli 29. října již druhou pobočku. Nová kavárna je vybudována v prostorách Studijní a vědecké knihovny.
Celkově tak CrossCafe disponuje v ČR 16 kavárnami. Osm z nich je provozováno v Plzni, odkud franchisový koncept CrossCafe pochází, šest kaváren úspěšně zdolává silnou konkurenci v Praze a dvě letos na podzim vybudované kavárny v Hradci Králové. Nově otevřená kavárna ve východočeské metropoli se nachází hned vedle univerzitního kampusu v Hradecké ulici, a proto potěší nejen všechny návštěvníky knihovny, ale také studenty hradecké univerzity a přilehlých škol.
CrossCafe zaznamenává o franchisovou spolupráci velký zájem. „Z jednání s adepty víme, že jejich důvody zájmu pramení z pozitivního vnímání značky a také prostředí, konceptu a řešení samotných kaváren a sortimentu,“ říká zakladatel a majitel licence CrossCafe Jan Janák. Tento koncept se hodí do větších a středních měst s minimálním počtem obyvatel 25 tisíc. Cena licence stojí 100 tisíc Kč. Investice na otevření kavárny se pohybují v rozmezí od 0,5 do 2,5 milionu v závislosti na tom, zda podnikatel se svou kavárnou jen přejde pod značku CrossCafe či si vybuduje úplně novou.
PŘEČTI ČLÁNKY

„Franšízová síť kaváren CrossCafe umí pomoci těm, kteří chtějí začít kavárenský byznys,“ říká ředitel společnosti Mgr. David Štangler.
Franšíza CrossCafe během prvního půl roku dále expandovala. Mimo jiné otevřela již osmou pobočku v Plzni, jejíž součástí je i koncept CrossShop.
Tak nějak by se dal popsat rozvoj franšízové sítě CrossCafe na konci letošního roku. Nové kavárny mají v Plzni i Hradci Králové.
Mít vlastní kavárnu je snem mnoha lidí toužících po podnikání v gastronomii. S franšízou není tento sen nesplnitelný, třeba díky CrossCafe.
Absence zahraničních turistů, studentů i lidí z kanceláří, to vše přimělo franšízový koncept CrossCafe uzavřít všechny pražské kavárny. V regionech se chce rozvíjet dál.
Nejčtenější

Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Radka Vajo vede úspěšnou pražskou pobočku Century21 ve Zlatnické ulici v Praze. Jak se jí povedlo rozjet vlastní franšízu?
Světová franšízová síť do roku 2025 vstupuje s technologickými novinkami a pokračuje v růstu sítě.
V samotném franchisingu je několik základních pojmů, které by měl znát každý, kdo se o tento způsob podnikání alespoň trochu zajímá.
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...
Lidé jsou základ
Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...