Pizza trochu jinak

Oblast gastronomie okupují zejména pizzerie. Konkurovat tuzemským restauracím vyrábějícím původem italské jídlo chce i společnost PPHU Wojtex se svými franchisovými koncepty Biesiadowo a Crazy piramid pizza, které se liší například nabídkou pizzy v kornoutu. Společnost pochází z Polska, kde pracuje na cíli otevřít 100 pizzerií.
Větší zájem vidí společnost u franchisového konceptu Biesiadowo, kterých bylo letos otevřeno v Polsku 10 ve formě franchisy. „Na polském trhu provozujeme přes 80 restaurací a cílem je dosáhnout 100. Vyjednáváme s několika potenciálními partnery, abychom plán naplnili,“ říká manažerka sítě Anna Chmielecka s tím, že v Česku už společnost vede jednání o případné spolupráci na základě master-franchisové licence. Podobným způsobem se rozhodla rozvíjet i na Ukrajině.
Irsko nebude
V Irsku, odkud společnost PPHU Wojtex musela z důvodu špatného franchisového partnera stáhnout a chtěla začít znovu, se jí nepodařilo nalézt vhodného master-franchisového partnera. „Bohužel partner, kterého jsme našli, se rozhodl od smlouvy odstoupit bez udání důvodu,“ popisuje negativní zkušenost Anna Chmielecka. Ale to k podnikání patří a Crazy piramid pizza i Biesiadowo úspěšně poráží konkurenci, která na trhu převládá ve velké míře.
V Polsku si společnost své zákazníky hýčká a připravuje další novinky. Během měsíce hodlá spustit modernější tvář svých internetových stránek. Začala spolupracovat se společností PayBack a od nového roku spustí kampaň na zvýšení viditelnosti značky.

PŘEČTI ČLÁNKY

„Pro náš růst je klíčové, abychom měli ty správné franšízanty,“ říká Michal Příhoda, výkonný ředitel Fruitisimo Group. Síť loni překonala tržby půl miliardy korun a expanduje dál.
Franšízová síť s více než 200 pobočkami se úspěšně rozvíjí v zemích Evropy. Aktuálně hledá dlouhodobé partnery pro vstup na český trh.
Franšízová síť UGO sází na inovace, vyváženou nabídku a partnery zapojené do každodenního provozu. Růst obratu o 160 % odráží stabilní rozvoj sítě.
Jak si vede Coffeeshop Company od doby, co si vzala vedení nazpět centrála ve Vídni? Díky nižším nákladům chce oslovit nové franšízanty a rozšířit síť v zemích V4.
Franšízový koncept BodyBody spojuje moderní technologie a zdravý životní styl. Zájemcům otevírá možnost rozjet vlastní studio i v menších městech.
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Značka DepilConcept staví na opakované návštěvnosti a šetrné depilaci bez bolesti. Salony má už v Praze, Brně i Zlíně a dále roste.
„Prodávající by měl oslovovat kolemjdoucí a být přátelským průvodcem prodejem. Na tom je náš byznys postavený,“ říká master-franšízant Tiroler pro ČR Adam Červenka.
Aktuální dění kolem McDonald´s a KFC ukazuje, že potenciál pro rozvoj mají menší města se strategickou polohou. Ve Znojmě nedávno otevřeli pobočky hned vedle sebe.
Opustila kancelář, aby se naplno věnovala vzdělávání. Dnes Veronika Bubeníková vede úspěšnou pobočku Školy Populo v Olomouci a pomáhá dětem i dospělým k lepším výsledkům.
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...
Lidé jsou základ
Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...