Pizza trochu jinak

Oblast gastronomie okupují zejména pizzerie. Konkurovat tuzemským restauracím vyrábějícím původem italské jídlo chce i společnost PPHU Wojtex se svými franchisovými koncepty Biesiadowo a Crazy piramid pizza, které se liší například nabídkou pizzy v kornoutu. Společnost pochází z Polska, kde pracuje na cíli otevřít 100 pizzerií.
Větší zájem vidí společnost u franchisového konceptu Biesiadowo, kterých bylo letos otevřeno v Polsku 10 ve formě franchisy. „Na polském trhu provozujeme přes 80 restaurací a cílem je dosáhnout 100. Vyjednáváme s několika potenciálními partnery, abychom plán naplnili,“ říká manažerka sítě Anna Chmielecka s tím, že v Česku už společnost vede jednání o případné spolupráci na základě master-franchisové licence. Podobným způsobem se rozhodla rozvíjet i na Ukrajině.
Irsko nebude
V Irsku, odkud společnost PPHU Wojtex musela z důvodu špatného franchisového partnera stáhnout a chtěla začít znovu, se jí nepodařilo nalézt vhodného master-franchisového partnera. „Bohužel partner, kterého jsme našli, se rozhodl od smlouvy odstoupit bez udání důvodu,“ popisuje negativní zkušenost Anna Chmielecka. Ale to k podnikání patří a Crazy piramid pizza i Biesiadowo úspěšně poráží konkurenci, která na trhu převládá ve velké míře.
V Polsku si společnost své zákazníky hýčká a připravuje další novinky. Během měsíce hodlá spustit modernější tvář svých internetových stránek. Začala spolupracovat se společností PayBack a od nového roku spustí kampaň na zvýšení viditelnosti značky.
Zobrazit v katalogu franšíz




















PŘEČTI ČLÁNKY

Franšízy v oblasti gastronomie nejsou ničím novým. Přesto je koncept Hey Foods v mnoha ohledech od provozování tradiční restaurace dost odlišný.
Franšíza 360pizza nabízí rebranding stávajícím gastro provozovnám. Jak změna pomůže efektivitě podnikání vysvětlí Markéta Krejčíková, manažerka pro rozvoj.
Franšíza Bageterie Boulevard vyrostla spolu s Crocodille na rekordních 1,6 miliardy obratu. Po covidových letech je zpět na předních pozicích mezi fastfoodovými řetězci.
„Nyní se zaměřujeme na bistro, kde chceme pizzy odbavovat do 7 minut,“ říká zakladatel franšízové sítě Vosíme.cz Richard Halmazňa.
Špagetka je franšíza s čerstvými těstovinami, kávou a zmrzlinou. Má originální receptury i způsob lokace trucků. Jak tento koncept funguje v praxi?
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Franšíza s pracovními oděvy je na trhu už více jak 5 let. Petra Tománková, manažerka pro rozvoj, přibližuje, pro jaké podnikatele je koncept vhodný.
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...
Lidé jsou základ
Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...