Pizza rychle a pohodlně

V roce 2005 vznikla v Olomouci společnost Forty’s Pizza, která se ze začátku zabývala zejména rychlou rozvážkovou službou. Postupně se vyvinula v normální pizzerii, a aby lépe expandovala na trhu, rozhodla se pro franchisu. Aktuálně se v ČR nachází 6 poboček Forty’s Pizza, převážně na Moravě. Vlastní pizzerie jsou provozovány v Olomouci, Ostravě, Hradci Králové a dvě v Brně. V Pardubicích vede pobočku franchisant.
Cílem společnosti je stát se jedničkou v rozvozu pizzy v Česku. „Potřebujeme otevřít vlastní obchody v Praze a ještě v Brně,“ přibližuje plány jednatel společnosti Jakub Šlezar s tím, že by se v tomto případě jednalo o vlastní jednotky. Pro podnikatele firma nabízí franchisovou licenci Forty’s Pizza v ostatních větších městech jako České Budějovice, Zlín, Plzeň či Liberec. Franchising umožňuje podle Jakuba Šlezara lepší expanzi, nicméně problémem u něj je trénink personálu a managementu. Tyto nevýhody se však objevují i v klasickém podnikání.
Podnikatel, který by se rozhodl koupit si franchisovou licenci moravské pizzerie Forty’s Pizza, si musí připravit počáteční investici půl milionu korun, která zahrnuje nákup licence i vybavení provozovny. Franchisant franchisorovi odvádí 8 % z jeho obratu. Minimální prostor na restauraci musí být 55 m2. Společnost si zakládá na dovozu pizzy do 40 minut, proto je důležité, aby podnikatel našel vhodné místo pro pohodlný rozvoz pizzy. „Včasný dovoz a kvalitní suroviny považujeme od doby našeho vzniku za naši prioritu,“ uzavírá Jakub Šlezar.
Zobrazit v katalogu franšíz




















PŘEČTI ČLÁNKY

Franšízy v oblasti gastronomie nejsou ničím novým. Přesto je koncept Hey Foods v mnoha ohledech od provozování tradiční restaurace dost odlišný.
Franšíza 360pizza nabízí rebranding stávajícím gastro provozovnám. Jak změna pomůže efektivitě podnikání vysvětlí Markéta Krejčíková, manažerka pro rozvoj.
Franšíza Bageterie Boulevard vyrostla spolu s Crocodille na rekordních 1,6 miliardy obratu. Po covidových letech je zpět na předních pozicích mezi fastfoodovými řetězci.
„Nyní se zaměřujeme na bistro, kde chceme pizzy odbavovat do 7 minut,“ říká zakladatel franšízové sítě Vosíme.cz Richard Halmazňa.
Špagetka je franšíza s čerstvými těstovinami, kávou a zmrzlinou. Má originální receptury i způsob lokace trucků. Jak tento koncept funguje v praxi?
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Franšíza s pracovními oděvy je na trhu už více jak 5 let. Petra Tománková, manažerka pro rozvoj, přibližuje, pro jaké podnikatele je koncept vhodný.
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...
Lidé jsou základ
Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...