„Bulvární“ bageterie zamířily do regionů

Až do konce listopadu bylo možné zajít na bagety, za kterými stojí firma Crocodille, pouze v Praze. Nyní je ale již vše jinak. Koncept Bageterie Boulevard na konci listopadu otevřel v Pardubicích svou první pobočku mimo hlavní město. V polovině prosince pak následovala provozovna v Liberci, která je však tentokrát umístěna v „kamenném obchodě“ na jedné z hlavních ulic.
Zatím pouze vlastní
Přestože je Bageterie Boulevard franchisovým konceptem, provozuje zatím pouze vlastní provozovny. „Máme ale franchisové zájemce v regionech i Praze. Do budoucna nevylučujeme ani odprodeje již zavedených restaurací,“ řekl portálu FranchisingINFO.cz šéf konceptu Milan Bureš. V současné době je v provozu šest bageterií. Do budoucna chtějí Bageterie Boulevard budovat i „DRIVE“ verzi svých restaurací u dálnic či výpadovek velkých měst.
Jídlo táhne
Franchising v rychlém občerstvení je jedním z nejrozšířenějších. Vedle světových kolosů jako McDonald´s, KFC či Burger King se o úspěch pokoušejí i české koncepty. Například jednička na trhu s pečivem, United Bakeries provozuje síť Paneria. Společnost JPservis zase vsadila na koncept Fornetti Caffé, který se uplatňuje především na vlakových nádražích. Ze světových řetězců se v Česku rozvíjí také Subway.
PŘEČTI ČLÁNKY

Franšíza Bageterie Boulevard vyrostla spolu s Crocodille na rekordních 1,6 miliardy obratu. Po covidových letech je zpět na předních pozicích mezi fastfoodovými řetězci.
Franšízy s „jídlem do ruky“ musí rychle reagovat na zákaznické trendy. Ty nám přiblíží manažerka pro rozvoj franšízové sítě Bageterie Boulevard a 360Pizza Markéta Krejčíková.
Zájemce o franšízové podnikání v gastronomii by nemělo minout spojení značek Bageterie Boulevard a 360Pizza. Letos začali dokonce konkurovat americkým fastfoodům na dálnicích.
Zdeněk Polášek a Martin Lehocký jsou již zkušení franšízanti. Ke dvěma franšízovým pobočkám Bageterie Boulevard přidali i jednu z konceptu 360Pizza.
Síť Bageterie Boulevard se neustále zvětšuje. Nové pobočky najdeme v Praze i v regionech.
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Franšíza s pracovními oděvy je na trhu už více jak 5 let. Petra Tománková, manažerka pro rozvoj, přibližuje, pro jaké podnikatele je koncept vhodný.
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...
Lidé jsou základ
Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...