Na pivo do kavárny

Kavárenský řetězec Starbucks, který se rozvíjí pomocí franchisy nejen v zahraničí, ale také na svém domácím americkém trhu, rozhodl nalákat do svých kaváren zákazníky i večer. V rámci této strategie bude rozšiřovat nabídku pití a jídla. Zákazníci si tak mohou v pobočkách Starbucks dát nejen kávu, ale také alkohol jako víno či pivo a k občerstvení nabídne lehké sendviče. „Testovali jsme tuto nabídku dlouho a musíme říci, že se vyplatila. Prodeje ve večerních hodinách vzrostly,“ dodává marketingový ředitel Troy Alstead.
Změny ve strategii nabídky kavárenského řetězce se budou týkat tisíci prodejen napříč USA v rámci programu „Starbucks evenings“. První experiment nabídky alkoholu v kavárnách Starbucks začal v roce 2010 v Seattlu. Během roku 2012 rozšířil testování do dalších 25 poboček v USA. V současné době jich existuje asi 40. Jak dodal Troy Alstead pro agenturu Bloomberg, večerní menu nebude fungovat ve všech franchisových kavárnách, ale pouze v takových, které se nacházejí v místech, které lidé navštěvují ve večerních hodinách.
Kavárenský řetězec Starbucks na celém světě řídí přes 20 tisíc poboček, zejména franchisových. V samotných USA se nachází 11 500 kaváren. U nás se franchisově Starbucks nerozvíjí, master-franchisovou licenci drží firma AmRest, která rozvoj jednotlivých poboček řídí ve vlastní režii.

PŘEČTI ČLÁNKY

Franšízová síť s více než 200 pobočkami se úspěšně rozvíjí v zemích Evropy. Aktuálně hledá dlouhodobé partnery pro vstup na český trh.
Franšízová síť UGO sází na inovace, vyváženou nabídku a partnery zapojené do každodenního provozu. Růst obratu o 160 % odráží stabilní rozvoj sítě.
Jak si vede Coffeeshop Company od doby, co si vzala vedení nazpět centrála ve Vídni? Díky nižším nákladům chce oslovit nové franšízanty a rozšířit síť v zemích V4.
Food trucky představují nový evropský trend. Rozmach těchto franšíz probíhá i v Česku. Jak je to s investičními náklady a zahájením vlastního podnikání s mobilním občerstvením?
Franšízový koncept BodyBody spojuje moderní technologie a zdravý životní styl. Zájemcům otevírá možnost rozjet vlastní studio i v menších městech.
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Značka DepilConcept staví na opakované návštěvnosti a šetrné depilaci bez bolesti. Salony má už v Praze, Brně i Zlíně a dále roste.
„Prodávající by měl oslovovat kolemjdoucí a být přátelským průvodcem prodejem. Na tom je náš byznys postavený,“ říká master-franšízant Tiroler pro ČR Adam Červenka.
Aktuální dění kolem McDonald´s a KFC ukazuje, že potenciál pro rozvoj mají menší města se strategickou polohou. Ve Znojmě nedávno otevřeli pobočky hned vedle sebe.
Opustila kancelář, aby se naplno věnovala vzdělávání. Dnes Veronika Bubeníková vede úspěšnou pobočku Školy Populo v Olomouci a pomáhá dětem i dospělým k lepším výsledkům.
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...
Lidé jsou základ
Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...