Pohoda na 2 místech

I Češi umí připravit dobrou kávu, kterou nejen tuzemští zákazníci dokáží ocenit. Dokazují to stále se zvyšující obraty franchisové kavárenské sítě CrossCafe. Ta vznikla od roku 2007 v Plzni a během let se rozšířila ještě do Prahy a Hradce Králové. Letos byly otevřeny další 2 kavárny, v Praze v OC Lužiny a druhá v Hradci Králové v ulici V Kopečku.
Hradec Králové se pro společnost CrossCafe stal třetím krajským městem, kam firma expandovala. „Nová kavárna, kterou jsme zde otevřeli v červnu, má dvě patra a balkon a nachází se na exkluzivním místě v centru města. Domníváme se, že by se mohla stát jednou z vlajkových lodí sítě CrossCafe original,“ komentuje otevření majitel franchisové sítě CrossCafe Jan Janák. Pro otevření pobočky v OC Lužiny se firma rozhodla díky jeho dobré poloze.
Kam dál?
Kavárny CrossCafe mohou zákazníci zatím nalézt ve 3 městech, a to Plzni, Praze a Hradci Králové. Společnost však uvažuje nad další expanzí po republice. „Určitě nás zajímají všechna krajská a velká část měst okresních,“ říká Jan Janák s tím, že v současné době firma vede jednání s několika zájemci o franchisovou licenci. Konkrétní informace firma řekne, až se bude projekt realizovat.
Rámcově se kavárnám CrossCafe ve všech městech daří dobře a rostou. „Největší nárůsty nyní zažíváme v Praze a Hradci Králové, kde nás zákazníci zatím stále ještě objevují. V Praze meziročně rosteme dokonce o 16%. V Hradci Králové, kde v červnu budeme slavit první výročí, máme zase výrazný nárůst počtu zákazníků vlastnící naši zákaznickou kartu CrossCard,“ komentuje úspěchy Jan Janák.
PŘEČTI ČLÁNKY

CrossCafe přichází s novým konceptem franšízingu. Kavárny buduje ve vlastní režii a nabízí je k odkupu až když jsou ziskové. Franšízant získá klientelu a vyškolený personál.
„Franšízová síť kaváren CrossCafe umí pomoci těm, kteří chtějí začít kavárenský byznys,“ říká ředitel společnosti Mgr. David Štangler.
Franšíza CrossCafe během prvního půl roku dále expandovala. Mimo jiné otevřela již osmou pobočku v Plzni, jejíž součástí je i koncept CrossShop.
Tak nějak by se dal popsat rozvoj franšízové sítě CrossCafe na konci letošního roku. Nové kavárny mají v Plzni i Hradci Králové.
Mít vlastní kavárnu je snem mnoha lidí toužících po podnikání v gastronomii. S franšízou není tento sen nesplnitelný, třeba díky CrossCafe.
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Franšíza s pracovními oděvy je na trhu už více jak 5 let. Petra Tománková, manažerka pro rozvoj, přibližuje, pro jaké podnikatele je koncept vhodný.
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...
Lidé jsou základ
Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...