Letos v červnu otevřela Allianz pojišťovna první "zlatou" franchisovou pobočku v Praze na Černém Mostě. Franchisových míst provozuje už 15.
Čtvrtek
16.10.2014
Sázka na franchisanty se pojišťovně Allianz vyplatila. Její partneři jí přinášejí větší prodeje.
 

Společnost Allianz pojišťovna, která na českém trhu působí od roku 1993, předepsala za letošní první pololetí celkové pojistné ve výši téměř 6 miliard korun. Už rok jí k výsledkům přispívají i obchodní partneři, kteří s pojišťovnou spolupracují na bázi franchisy. V současné době provozuje Allianz přes desítku partnerských poboček.

Firma analyzuje přínos a vliv franchisových poboček a výsledky šetření jsou více než uspokojivé. „Místa na bázi franchisy jsme začali otevírat před více než rokem a určitě plánujeme další. Prodejem přes franchisová centra zaznamenáváme mnohem větší růst oproti klasickému způsobu prodeje,“ dodává mluvčí pojišťovny Allianz Václav Bálek. Franchisant dokáže efektivněji budovat tým a rychleji korigovat jejich počínání.

Noví franchisanti se hlásí především už ze současných obchodních zástupců pojišťovny, ovšem najdou se mezi nimi i podnikatelé, kteří pro firmu dříve nepracovali. „Budoucnost pojišťovnictví je spojena s maximální transparentností, kdy každý klient musí dostat srozumitelné informace a služby,“ dodává Václav Bálek. A i franchising k dobrým výsledkům a službám dopomáhá. Výsledky hovoří jasně, za první pololetí zaznamenala pojišťovna zisk 510 milionů Kč.