O čem se mluví
Byznys v zárodku
V dnešní době slyšíme slovo startup na každém rohu. Odhalte, co stojí za úspěchy těchto teprve se rodících projektů.
Fakta a trendy
Franchisa pod proudem
Fitness studia BodyBody rozšiřují svou síť. Brzy se těchto privátních studií dočkáme i mimo Prahu. Aktuálně míří na Moravu.
Kvalita od Vemen
Síť Boutique Gurmán chce svými obchůdky se sýry a delikatesami proniknout do všech větších měst v České republice.
Rentis dojel do Česka
Společnost Rentis rozšířila pomocí master-franchisové licence své autopůjčovny i do Česka. Působí už na dvou místech republiky.
Šance za korunu
Zákon o obchodních korporacích umožnil podnikatelům založit firmu s daleko nižším základním kapitálem. Stačí jim i jedna koruna.
Franchisa pro specialisty
S revolučním způsobem redukce váhy vtrhl na tuzemský franchisový trh Systém asistovaného hubnutí.
Kebab jako investice
Vnést další franchisový koncept do oblasti gastronomie u nás hodlá společnost Mr. Kebab. Poohlíží se po partnerech.
Výuka s medvěděm
Školy z Kanady Maple Bear hodlají vzdělávat české děti. U nás značka hledá master-franchisanta.
Poohlédnout se jinde
Tuzemské firmy již vědí, že diverzifikace jejich činností je pro jejich další rozvoj nezbytná. Stále více jich tak zkouší štěstí v nových odvětvích.
Vlastní byznys
Zbyněk Frolík: Peníze se musí točit
Také tímto heslem se řídí Zbyněk Frolík, zakladatel a generální ředitel výrobce zdravotnických lůžek, společnosti Linet. Jak sám říká, většinu vydělaných peněz investuje do dalších firem tak, aby dále vydělávaly.
Supertéma
Zisk s krásou a zdravím
Zdraví a krása jsou dvě oblasti, na kterých Češi šetří čím dál tím méně. Ba naopak. V rámci trendu zdravého životního stylu jsme ochotní za péči o sebe sáhnout hlouběji do kapsy.
Obchod s krásou
Dnes tak moderní zdravý životní styl a péče o vzhled jdou ruku v ruce stále více Čechů se o svůj zevnějšek pravidelně stará. Není tedy divu, že i mezi franchisovými koncepty najdeme ty, jejichž hlavním obchodním artiklem je krása a zdravý vzhled.
|
Pro zdraví do franchisy
To, že krása není všechno, věděly již naše prababičky stejně jako fakt, že tím nejdůležitějším pro každého člověka je zdraví. Proto se dá velmi snadno očekávat, že značky působící v oblasti zdraví, mají na úspěch správně zaděláno.
Moje firma
Dobře vypraný zisk
V západním světě jsou samoobslužné prádelny běžnou věcí. V České republice jsou však poměrně novinkou. A i proto představují pro podnikatele zajímavou příležitost pro byznys.
Business Style
Motivujte zaměstnance firemními hodnotami
Odhalte, kde se skrývá ona moc, díky které vám zaměstnanec ze sebe vydává to nejlepší, aniž by vás to stálo příliš peněz, a navíc se stává spokojenějším a tím pádem i produktivnějším. Možností je celá řada.
Známá značka
Hračka co se stala legendou
Historie společnosti LEGO Group se píše už více než 80 let. Ušla dlouhou cestu – od malé tesařské dílny po moderní globální podnik, který je nyní z hlediska obratu třetím největším výrobcem hraček.
Franchisa od A do Z
Hledá se ideální kandidát
Největší starostí každého franchisora je nalezení partnerů, kteří se při provozování podnikání osvědčí. Jeden špatně vybraný franchisant může způsobit více škody, než kolik užitku přinese desítka dobře prosperujících poboček.
Dobré rady
Internetové prodeje
Obchodní činnost drtivé většiny všech franchisových konceptů je zaměřena na koncové zákazníky-spotřebitele, kterým franchisanti nabízejí své výrobky anebo služby, a to ať již v kamenných prodejnách, tak prostřednictvím internetu.
Můj franchising
Byznys pod známou značkou
Franchisant Gustav Libra podniká pod značkou EXPRESKA už 3 roky. I bez zkušeností s podnikáním dokázal během této doby otevřít už 4 fitness centra.
Příběh manažera
Byznys s čistým štítem
Do Velké Británie jela Kamila Zárychtová sbírat zkušenosti. Po pěti letech se vrátila s konceptem Business for Breakfast a cílem změnit podnikatelské prostředí v ČR.
Využijte akční nabídky předplatného - Získejte osm čísel za cenu šesti.
|