Cesta za rozvojem
Sítě kosmetických salonů nejsou v oblasti franchisingu příliš rozšířené, jelikož salon si založí především drobný podnikatel, který cílí na určitou lokalitu a nepřemýšlí nad globálnější expanzí. Na roztříštěný český trh se přesto rozhodla vrkočit firma Medi Health and Beauty se salony Amaryllis, aby na něj přinesla ucelený koncept kosmetických salonů.
Koncept Amaryllis je zatím v začátcích, v Česku působí druhým rokem, takže než na rozvoj se společnost soustředila spíše na vypilování konceptu. Podařilo se však otevřít už 3 kosmetické salony Amaryllis Beauty Institut, a to v Praze, Karlových Varech a Českých Budějovicích. Mimo to nabízí společnost spolupráci Amaryllis Beauty Point pro majitele salonů. „Podařilo se nám letos dotáhnout první franchisu Amaryllis Beauty Point do konce. Také k tomu přispěla pomoc částečného financování od státu,“ dodává Juraj Slovák, obchodní ředitel firmy Medi Healt and Beauty.
Vysoce konkurenční trh zejména z důvodu malých kosmetických salonů dovedl společnost k tomu, aby zlepšila marketingové aktivity. „Marketing pomohl jak stávajícím pobočkám zlepšit prodeje, tak také zvýšil poptávku u různých investorů o spolupráci s našimi centry,“ komentuje vliv Juraj Slovák s tím, že společnost připravuje novinky pro stávající partnery, které zatím blíže nechtěl specifikovat.
I když centra Amaryllis fungují teprve druhým rokem, už se otevřelo centrum Amaryllis Beauty Institut i u v sousedním Slovensku, a to v Bratislavě. „Vzhledem k faktu, že tuto franchisu vede lékař, očekáváme v příštím roce i větší rozšíření na slovenském trhu,“ říká Juraj Slovák. Franchisanty se rozhodla hledat i v Maďarsku, tam se však aktivity zatím rozšířit nezdařilo.
Trh s kosmetikou si udržuje konstatní růst, jelikož poptávka po péči o zevnějšek se stále zvětšuje. Je pozorován tlak na stále větší kvalitu, mnoho center totiž na ni nedbá, ale jde jim jen o rychlý zisk. Některé procedury totiž potřebují i dohled lékaře, na což většina center nebere ohled. Franchisový koncept Amaryllis tak může na faktu, že dbá na lékařský dozor a kvalitu, vybudovat úspěšnou síť.
PŘEČTI ČLÁNKY
Franšíza s věrnou klientelou
/13.10.2025
Značka DepilConcept staví na opakované návštěvnosti a šetrné depilaci bez bolesti. Salony má už v Praze, Brně i Zlíně a dále roste.
Franšízová síť Original Barber Shop má už přes 60 provozoven a dál expanduje. Franšízantům nabízí tři možnosti spolupráce.
Zkušenosti Body Express ukazují, že spojení byznysu a zdravého životního stylu může fungovat i v menších městech a v prostorách od 50 m², například v administrativním centru.
Když se řekne franšízové podnikání, většina si vybaví větší město a gastro franšízu. Naturhouse dokazuje, že to jde i jinak. Jejich koncept pracuje s věrnými klienty.
„Díky silné databázi zákazníků umíme generovat návštěvnost do obchodů. Marketing zajišťujeme centrálně, franšízant na to není sám," říká retail director Yves Rocher Jérôme Poussin.
Nejčtenější
Franšíza - co to je?
/09.01.2025
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšíza Bageterie Boulevard vyrostla spolu s Crocodille na rekordních 1,6 miliardy obratu. Po covidových letech je zpět na předních pozicích mezi fastfoodovými řetězci.
Zájem o zakládání nových podniků již delší dobu roste. Data ukazují, že čísla převyšují i rekordní loňský rok. Pozornost si získává i trh s franšízami a to nejen u zdejších značek.
Populární na fóru
Vydělávejte s úsměvem
Nová franšízová příležitost na obzoru. Podnikatelská šance pro kosmetické salony i zubní ordinace...
Cesta za rozvojem
krasny e-shop www.hgmbizuterie.cz
Cesta za rozvojem
Jednání mně překvapilo, mají to vymyšlené opravdu do všech detailů. Podnikatelský plán Vám vypracují na míru, podpora maximální a garanci zisku nejenom...
Cesta za rozvojem
Zatím jsem ze společností jenom v jednání, ale můžu vřele doporučit! Mají skvělý přístup, a s garancí to myslí vážně. Děkuji portálu Franchising za tuto...
Franchisa pro každého
Je dobré, že Amaryllis se zaměřil i na malé podnikatele, nové koncepty zní zajímavě
17 poboček za 9 měsíců
Dobrý den, děkujeme Vám za Váš zájem o EXPRESKU na Kladně. I zde plánujeme EXPRESKU otevřít. Budeme Vás informovat na našich webových stránkách www.expreska.cz. Těšíme se...
17 poboček za 9 měsíců
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda plánujete otevřít pobočku na kladně?Děkuji a přeji hezký den.