Češi kávu umí

Kavárenská síť CrossCafe vstoupila do kraje s pořadovým číslem čtyři. Nová kavárna byla otevřena tentokrát v Chomutově. Kavárna CrossCafe se nachází v nově zrekonstruované budově bývalé pošty, v obchodním centru Galerie Pošta v Palackého třídě.
Chomutovská kavárna je 19. v pořadí. Sedm jich je v Praze, osm v Plzni a tři se nacházejí v Hradci Králové. O franšízovou licenci CrossCafe mají zájem i z ostatních měst. „Na první polovinu příštího roku plánujeme otevřít kavárnu v Havířově,“ dodává ředitel firmy CrossCafe original Tomáš Káčerek. Už dříve pro Franchising.cz řekl, že společnost věří, že v příštím roce se franchisovému konceptu podaří růst výrazněji než letos, a to jak v Čechách, tak i na Moravě.
K rozvoji by měla přispět i pomoc s úvěrováním pro budoucí franchisanty, kterou společnost CrossCafe spustila letos na podzim. „Často jsme se setkávali s výbornými zájemci o naši franchisovou licenci CrossCafe, kteří ale měli problém se získáním úvěru od banky. S tím teď můžeme pomoci,“ přibližuje výhodu Tomáš Káčerek.
Kavárenský trh v Česku je hodně zahuštěn a není lehké se na něm udržet. Proto se neotvírá tolik kaváren jako restauračních zařízení. Největší sítí kaváren disponuje McDonald’s se svými McCafé, kterému však pomohli už zaběhnuté pobočky, do kterých prodej kávy doplnil. V současnosti jich fungují téměř tři desítky.
O expanzi se pokouší i americký řetězec Starbucks, který se ovšem u nás nerozvíjí přímo franšízově. Kvůli vysoké konkurenci se zatím rozvíjí především v Praze a Ostravě. Zatím jich u nás lze najít jen 17.
PŘEČTI ČLÁNKY

„Franšízová síť kaváren CrossCafe umí pomoci těm, kteří chtějí začít kavárenský byznys,“ říká ředitel společnosti Mgr. David Štangler.
Franšíza CrossCafe během prvního půl roku dále expandovala. Mimo jiné otevřela již osmou pobočku v Plzni, jejíž součástí je i koncept CrossShop.
Tak nějak by se dal popsat rozvoj franšízové sítě CrossCafe na konci letošního roku. Nové kavárny mají v Plzni i Hradci Králové.
Mít vlastní kavárnu je snem mnoha lidí toužících po podnikání v gastronomii. S franšízou není tento sen nesplnitelný, třeba díky CrossCafe.
Absence zahraničních turistů, studentů i lidí z kanceláří, to vše přimělo franšízový koncept CrossCafe uzavřít všechny pražské kavárny. V regionech se chce rozvíjet dál.
Nejčtenější

Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Radka Vajo vede úspěšnou pražskou pobočku Century21 ve Zlatnické ulici v Praze. Jak se jí povedlo rozjet vlastní franšízu?
Světová franšízová síť do roku 2025 vstupuje s technologickými novinkami a pokračuje v růstu sítě.
V samotném franchisingu je několik základních pojmů, které by měl znát každý, kdo se o tento způsob podnikání alespoň trochu zajímá.
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...
Lidé jsou základ
Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...