Vlastní pobočku QuickWash provozuje firma Primus v Ostravě. Franšízanty hledá v městech nad 50 tisíc obyvatel.
Úterý
30.12.2014
Firma Primus chce naučit lidi prát v samoobslužných prádelnách. Podnikatelský plán hodlá rozšířit pomocí franšízy.
 

Neobvyklý franšízový koncept samoobslužných prádelen QuickWash představila nedávno společnost Primus, která je dlouholetým výrobcem prádelenské techniky. Zatím jedna pobočka je provozována v Ostravě a pomocí franšíz se firma rozhodla rozšířit prádelny do celého Česka.

Samoobslužné prádelny nemají v Česku velké zastoupení, nicméně firma si myslí, že díky jejímu konceptu QuickWash se může trend změnit. „Největší výhodou laundromatu je úspora času. Průmyslové pračky umožňují vyprat prádlo za mnohem kratší dobu než pračka v domácnosti,“ upozorňuje na výhodu obchodní ředitel firmy Primus Tomáš Drga a dodává, že klienti mohou vyprat mnohem více prádla.

Jelikož je koncept u nás poměrně nový, nestačila se na trhu vytvořit konkurence, což může podnikatelům pomoci v začátcích. Firma mimo obvyklé podpory franšízantům chce i marketingově pomoci rozšířit podvědomí o značce QuickWash a výhodách laundromatů. „V současné době máme několik zájemců z různých měst České republiky, například Praha, Brno, Zlín či Ostrava,“ vyjmenovává Tomáš Drga.

Zájemci o franšízovou licenci se musí připravit na počáteční investici ve výši 1,5 milionu korun. Poplatek za licenci QuickWash vyjde na 60 tisíc korun.  „Jsem přesvědčen, že prostor pro otevření samoobslužné prádelny je, kromě Prahy, Brna, Ostravy,  v každém větším městě. V počátku, než si veřejnost na tuto novou službu zvykne, bych řekl, že ideální je spádová oblast s 50 tisíci obyvateli,“ doplňuje Tomáš Drga.

Na franšízovém trhu se uchycují zejména originální nápady, jež si získávají sympatie začínajících podnikatelů, co se chtějí stát franšízanty. Koncept QuickWash tak může uspět i u nás. Ve Francii, Spojených státech, ale i v menší Belgii, jsou už samoobslužné prádelny součástí života lidí. Pomoci v rozvoji může i majitel licence, firma Primus, která má v oblasti prádelní techniky velké zkušenosti. Loni firma zaznamenala obrat ve výši 2 miliard korun. 


Populární na fóru

Jak nejlépe propagovat firmu?

Dobrý den, tak mne ještě napadá, že moc fajn způsob propagace firmy je vytvoření blogu, web stránek. Určitě je dobré je mít, aby lidé věděli o vaší službě....

6 komentář(e)
posledni 28.10.2018
Únik z reality jako byznys

Chcete-li získat ziskové a oblíbené úniková místnost, není nutné zakoupit povolení. Díky tomu mohou pomoci také zkušení profesionální návrháři. Například...

1 komentář(e)
posledni 01.03.2018
Pošta s franšízou

Dobrý den,Česká pošta už provozuje 200 franšízových pošt jako Pošta Partner. Očekává, že do franšíz převede téměř všechny provozovny. V tuto chvíli...

3 komentář(e)
posledni 15.12.2014
Pošta s franšízou

Téma České pošty mě taky zaujalo. Jaké jsou podmínky pro získání franchisy České pošty. Tenhle byznys by mohl mít dobrou budoucnost.Děkuji

3 komentář(e)
posledni 11.12.2014
Pošta s franšízou

Hodně jsem četl, že Pošta bude mít franšízové pobočky. Má už nějaké?

3 komentář(e)
posledni 05.12.2014
Přeměna České pošty

No jsem zvědavá, co se stane, když franšízanta nenajdou. Je zruší a nebude nic. Lidi pak budou jezdit dávat balíky a dopisy kilometry daleko.

1 komentář(e)
posledni 26.11.2014
Jak nejlépe propagovat firmu?

Souhlasím, jde o cílovku i o typ produktu ... ideálním nástrojem, a zvlášť pro začínající firmu s omezenými prostředky, je inbound marketing - nabídnout svým...

6 komentář(e)
posledni 10.11.2014
Jak nejlépe propagovat firmu?

Řekl bych že je nejdůležitější je znát cílovou skupinu svých zákazníků. Jinak se budou nabízet vaše produkty či služby mladým uživatelům sedících dnes a...

6 komentář(e)
posledni 06.11.2014